4. A | 4. B | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TJA Pesem: We’re going to the zoo 1.) Pojdi na https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/were-going-the-zoo in poslušaj pesem. 2.) V zvezek napiši naslov We’re going to the zoo (gremo v živalski vrt) in prepiši spodnjo tabelo (pazi na pravilen prepis!):
3.) Poslušaj pesem še enkrat in v tabeli oštevilči zaporedje živali, kot jih slišiš v pesmi (ni nujno, da jih tudi vidiš). Če je potrebno, pesem poslušaj večkrat. 4.) Preveri v rešitvah spodaj. 5.) Najdi rime (prepiši v zvezek in poveži):
6.) Rešitve:
|
TJA Acrostic poem 1.) Preberi in prepiši v zvezek: T – two, tennis, T-shirt I – igloo, in, ice cream G – go, good, greeen E – egg, eleven, eight R – red, riding, read V besedi TIGER (beri navpično) smo za vsako črko poiskali nekaj angleških besed. Za T two, tennis… 2.) Izberi žival, zapiši jo navpično in za vsako črko najdi nekaj angleških besed. Pošlji mi v pogled. Žival lahko tudi narišeš. 3.) Preberi pesem o tigrih, še prej pa si oglej slovarček: SLOVARČEK
TIGER POEM (by Joy Acey) I see a tiger in the jungle I see a tiger in the jungle I see a tiger in the jungle I see a tiger in the jungle
Če želiš, lahko napišeš pesem o živali. Razmišljaj, kako bi živa opisal, kakšna je, kaj je , kaj počne.. Poskusi. Ni nujno, da se rima. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Utrjevanje znanja Učenec utrjuje znanje primerjanja količin in pretvorbe merskih enot za dolžino, maso in prostornino.
Zbirka nalog Znam za več: str. 67 – 2., 3., 5. naloga str. 72 – 6. naloga Pošlji mi opravljeno nalogo, da jo pregledam.
Uspešen/ uspešna boš, ko:
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Ribe Učenec:
To so: ribe, dvoživke, plazilci, ptiči in sesalci. Oglej si film o vretenčarjih na interaktivnem gradivu za NIT. Najdeš ga pod tem naslovom: https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/
Živijo v sladkih in slanih vodah. Dihajo s škrgami. Pokrite so z luskami. Njihova telesna temperatura je odvisna od temperature vode. Razmnožujejo se z drstenjem. Še več o ribah boš izvedel-a na interaktivnem gradivu za NIT. Film najdeš pod tem naslovom: https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec spozna značilnosti plazilcev. Prepozna najpogostejše predstavnike plazilcev v svojem okolju. Plazilci
Med plazilce spadajo: kače, kuščarji, krokodili, aligatorji, želve. Poglej si slike na interaktivnem gradivu za NIT pod naslovom PLAZILCI ali pa v učbeniku za NIT, na strani 130. Vsi plazilci imajo hrbtenico iz vretenc. Želve imajo tudi zunanji oklep. Koža plazilcev je suha in pokrita z luskami. Nekateri živijo v vodi, drugi na kopnem. Plazilci dihajo s pljuči. Večina plazilcev se razmnožuje z jajci, nekateri kotijo žive mladiče. Zimo preživijo tako, da otrpnejo – pravimo, da hibernirajo.
|
DRUŽBA Delavnik, prosti čas, praznik Učenci
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DRUŽBA Delavnik, prosti čas, praznik Učenec razlikuje sestavine načina življenja (vsakdanjik, praznik, prosti čas). Ve, kaj je prosti čas. Spozna, da prosti čas preživljamo različno. Se seznani z vrsto praznikov.
Prepiši v zvezek za DRU: |
MATEMATIKA Ponavljamo in utrjujemo 9 – prostornina, masa Učenci:
2. Pretvori: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GLASBENA UMETNOST Slovensko ljudsko izročilo – Potrkan ples – utrjevanje Učenec poglablja nacionalno identiteto prek slovenske ljudske glasbe – domoljubna vzgoja. Oblikuje si pozitiven odnos do nacionalne glasbene dediščine. Izvaja slovenski ljudski ples. Ob petju, ritmični izreki in/ali poslušanju glasbe se giba.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-gum-sdz-osn/# Pod naslovom LJUDSKI PLES izberi slušalke.
Polka je ukazana, HOPSAMO tla so namazana: HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO kaj bo pa zdej? OBRAT NA MESTU Igra je ukazana, HOPSAMO tla so namazana: HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO Kaj bo pa zdej? OBRAT NA MESTU Fantje, dekliči vi, HOPSAMO bas že hudo renči, HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO kri se ogrej! OBRAT NA MESTU |
GLASBENA UMETNOST Slovensko ljudsko izročilo – Potrkan ples – utrjevanje Učenec poglablja nacionalno identiteto prek slovenske ljudske glasbe – domoljubna vzgoja. Oblikuje si pozitiven odnos do nacionalne glasbene dediščine. Izvaja slovenski ljudski ples. Ob petju, ritmični izreki in/ali poslušanju glasbe se giba.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-gum-sdz-osn/# Pod naslovom LJUDSKI PLES izberi slušalke.
Polka je ukazana, HOPSAMO tla so namazana: HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO kaj bo pa zdej? OBRAT NA MESTU Igra je ukazana, HOPSAMO tla so namazana: HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO Kaj bo pa zdej? OBRAT NA MESTU Fantje, dekliči vi, HOPSAMO bas že hudo renči, HOPSAMO Hoj, hej, UDARIMO Z NOGO OB TLA hoj, hej, PLOSKAMO kri se ogrej! OBRAT NA MESTU |
NEMŠČINA (NIP)
V tem tednu se boš pripravljal/a na ustno ocenjevanje znanja. Preverjanje se boš naučil/a lepo pripovedovati. Torej, tako kot je na preverjanju –vse v nemščini.
Začneš s HALLO, poveš naslov Mein Tier in opišeš eno žival v 3 povedih, nato poveš naslov Mein Spielzeug in opišeš eno igračo v 3 povedih in končaš s TSCHÜS. V tem tednu boš torej vadil/a. Zadnji teden v maju, in sicer, 29. 5. 2020, pa mi boš poslal/a posnetek tvojega nastopa. Časa, da se naučiš, imaš dovolj.
Pridobil/a boš ustno oceno.
Če se pojavi kakšno vprašanje, mi ga pošlji.