- ura MAT
Danes bomo še utrjevali mrežo kocke in kvadra. Reši Zmorem tudi to, v delovnem zvezku na strani 70.
V geometrijski zvezek nariši mrežo kocke (a = 34 mm) in mrežo kvadra (a = 5 cm, b = 4 cm, c = 2 cm).
- Pošlji mi fotografijo, kako si narisal mrežo kocke in kvadra.
Reši naloge na spletni matematiki.
- ura ŠPO
Najprej se boš dobro ogrel/a. Priporočam, da k vadbi povabiš tudi druge člane družine.
IZBERI MED:
- 4 minute teka na mestu. Glej na uro.
- Tek po stopnicah gor (50 stopnic) in hoja po stopnicah dol. Torej če ima vaše stopnišče 10 stopnic, ponoviš vajo 5x gor in 5x dol.
Glavni del:
DELO PO POSTAJAH
En krog vsebuje 6 postaj. Ponovi 4 kroge.
Ne pozabi na pijačo, po vsakem krogu spij nekaj vode.
Lahko si na YouTube nastaviš tudi glasbo, ki ti je všeč. J
- in
- ura LUM
Vsa navodila imate v priponki. >>> Na cvetočem travniku-1
- ura DRU
Tako, sedaj lahko nadaljujemo z našo snovjo o zgodovini. Ostali smo pri srednjem veku.
Preberi si besedilo Življenje na gradu, v učbeniku na strani 88. Mi smo se z življenjem na gradu srečali z obiskom Celjskega gradu.
https://www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/5/druzba-5
Pod zavihkom interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino si lahko ogledate nekaj fotografij iz tistega časa.
V zvezek zapiši:
ŽIVLJENJE NA GRADU
Gradovi so bili zgrajeni na težko dostopnem kraju, na vrhu strmin. Imeli so obzidje z obrambnimi stolpi, okoli gradov so bili skopani obrambni jarki. V gradove so vstopali po dvižnem mostu. Okoliški prebivalci so jih uporabljali kot zaščito pred sovražniki. Na gradu je bilo včasih življenje neugodno, zlasti pozimi. V gradovih je bilo temačno in hladno. Svetili so si z baklami in oljenkami.
Grajski možje so bili vešči vojskovanja, grajske gospe pa so skrbele za otroke, vezle in poučevale svoje hčere.
Poglejte si še fotografijo gradu:
https://www.mladinska.com/_files/6358/cic4_cvs_1.pdf
Če imaš možnost, si fotografijo gradu sprintaj in prilepi v zvezek.