4. A | 4. B |
MATEMATIKA Merimo čas – vrste ur Učenec spozna predmete, s pomočjo katerih merimo čas.
To pomeni, da nam včasih čas mine zelo hitro, včasih pa se vleče. Primer: Dan, ki ga preživiš s prijatelji ob kakšni zanimivi igri, prehitro mine; ko pa dan preživljaš sam in nimaš kaj početi, pa se ti zdi, da je daljši kot običajno.
MERJENJE ČASA Čas merimo s pomočjo:
Poznamo več časovnih enot:
Nariši vsaj eno vrsto ure – ročno, stensko, cerkveno, žepno, budilko, sončno ali peščeno. V pomoč so ti lahko slike v DZ za MAT, 4. del, str. 30.
KOLEDAR, PEŠČENA URA, CERKVENA URA, ROČNA URA, BUDILKA, SONČNA URA |
MATEMATIKA Ponavljamo in utrjujemo 10 – deli celote 1.del Učenci:
Ponovili bomo dele celote in zapis z ulomki. |
SLOVENŠČINA Učenec bere, razume, doživlja in povzema vsebino opisa življenja vrstnika. Opis vrstnikov
|
SLOVENŠČINA Opis vrstnikov Učenec:
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec pozna značilnosti ptičev. Prepozna najpogostejše vrste ptic v svojem okolju. PTIČI
V čem je skrivnost, da lahko ptiči letijo? Zakaj še komaj izvaljeni ptiči ne morejo leteti? Ali vsi ptiči letijo?
Preveri svoje odgovore: Ptiči imajo votle kosti. Letalna peresa so zgrajena tako, da so posamezni delci z nekakšnimi kaveljčki združeni skupaj. To so razlogi, da lahko letijo. Puhasto pero pri mladičih še nima take strukture, zato ne omogoča letenja. Leteti ne morejo vsi ptiči- med njih spadajo pingvini, noji, kazuarji. Slabo leti tudi domača kokoš.
Poznaš imena ptic, ki so pogosta pri nas? Klikni na spodnjo povezavo in si jih oglej. Preberi njihova imena. https://www.ptice.si/wp-content/uploads/2014/03/2017_28_11_pon17_plakat.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=Vrv_sTBAoP0
|
ŠPORT Telefonske številke – delo po postajah Učenec:
Za konec se uležeš na tla. Zapreš oči in na glas ponoviš telefonske številke, ki si si jih zapomnil. J |
ŠPORT Telefonske številke – delo po postajah Učenec krepi svoje telo.
Poišči dve telefonski številki, za kateri bi bilo dobro, da ju znaš na pamet. Za konec se uležeš na tla. Zapreš oči in na glas ponoviš telefonske številke, ki si si jih zapomnil. J |
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Plazilci Učenci
NAVODILO ZA IZDELAVO PLAKATA, KI GA BOMO OCENILI, BOŠ DOBIL-A TA TEDEN LE, ČE BOMO TUDI PO 1. 6. NADALJEVALI Z DELOM NA DALJAVO. ČE BOMO ŠLI V ŠOLO, GA BOMO IZDELALI V ŠOLI.
Med plazilce spadajo: kače, kuščarji, krokodili, aligatorji, želve. Poglej si slike na interaktivnem gradivu za NIT na strani 5-22 https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/ ali pa v učbeniku za NIT, na strani 130. Vsi plazilci imajo hrbtenico iz vretenc. Želve imajo tudi zunanji oklep. Koža plazilcev je suha in pokrita z luskami. Nekateri živijo v vodi, drugi na kopnem. Plazilci dihajo s pljuči. Večina plazilcev se razmnožuje z jajci, nekateri kotijo žive mladiče. Zimo preživijo tako, da otrpnejo – pravimo, da hibernirajo.
https://www.youtube.com/watch?v=9wbVIrfNUdY https://www.youtube.com/watch?v=fpF8qsmDna4
Tabelska slika: |
GLASBENA UMETNOST Igre s toni SO, MI Učenec razvija osnovno orientacijo v notnih zapisih. Razume solmizacijo, tonsko abecedo, uri glasbeni spomin.
Vsakemu tonu namreč pripada določen zlog in gib.
Kje stanuje MI?
Kje stanuje SO?
(Lahko si zapomniš tudi tako, da SO pomeni SOnce in si z roko narediš senco.)
Nato pa z miško klikneš na ustrezno tipko »klavirja«. Zaigraj naslednji vaji, zraven zapoj:
….in še kaj po svoji izbiri. Uživaj!
|
GLASBENA UMETNOST Igre s toni SO, MI Učenec razvija osnovno orientacijo v notnih zapisih. Razume solmizacijo, tonsko abecedo, uri glasbeni spomin.
Vsakemu tonu namreč pripada določen zlog in gib.
Kje stanuje MI?
Kje stanuje SO?
(Lahko si zapomniš tudi tako, da SO pomeni SOnce in si z roko narediš senco.)
Nato pa z miško klikneš na ustrezno tipko »klavirja«. Zaigraj naslednji vaji, zraven zapoj:
….in še kaj po svoji izbiri. Uživaj! |