7. A | 7. B | ||||||||||||||
GEO JUGOVZHODNA AZIJA ( uvodni del) NAVODILA >>> KLIK |
ZGO Ogled in analiza zgodovinske dokumentarne oddaje. Navodila so dobili po elektronski pošti. Rok oddaje je 1. 6. 2020. |
||||||||||||||
ANGLEŠČINA Bralno razumevanje: The History of English names 1.) Razmisli Katera imena so najpogostejša? Poznaš koga, ki ima enako ime kot ti? Kako si dobil svoje ime? Kdo ga je izbral? Kako je ime tvojim staršem in starim staršem? Se imena ponavljajo iz generacije v generacijo? Če te zanima, kako pogosto je tvoje ime, pojdi na https://www.stat.si/ImenaRojstva/sl in preveri. 2.) Naštej nekaj angleških imen. Katera so najbolj znana? Poznaš kakšne znane angleške osebe (športnike, igralce, pisatelje…)? 3a.) Odpri U/60. Oglej si slike pod besedilom. Poznaš osebi in blagovni znamki? 1 Wayne Rooney – a famous football player 2 Keira Knightley – a famous actress 3 Canon – a Japanese company and brand name, producing cameras, printers… 4 Jaguar – a luxury car brand name 3b.) S pomočjo spletnega slovarja razloži naslednje besede (zapiši jih tudi v zvezek):
Preveri v rešitvah. 4.) Preberi naslove odstavkov v 2. nalogi. Nato preberi besedilo (oranžen kvadratek) in dopolni z manjkajočim naslovom. En naslov je odveč. Poslušaj posnetek in preveri. Nato reši še 3. nalogo. So trditve resnične ali napačne? Napačne popravi. Preveri v rešitvah spodaj. 5.) V zvezek napiši naslov NAMES. Preberi vprašanja v 4. nalogi in poskusi odgovoriti. V zvezek zapiši besede:
6.) V zvezek prepiši vprašanja iz naloge 5. in odgovori. Navodilo je za 2 uri, torej še za sredo. Pošlji rešitve za U/60, nalogo 5. |
ANGLEŠČINA
PAST SIMPLE – THERE WAS, THERE WERE There is a bus station in Mislinja and there isn’t a train station. à There was a train station in Mislinja between 1899 and 1968. Today there are three churches in Mislinja. à There were three churches also in the 20th century. Kadar govorimo o tem, da nekaj je oz. obstaja, nekaj stoji ali se nekje nahaja uporabimo strukturo (ki jo že zelo dobro poznaš) THERE IS / THERE ARE. Za preteklost uporabimo strukturo THERE WAS, THERE WERE.
Rešitve: SB 61/5: 1 There was, 2 There weren’t, 3 There weren’t, 4 There were, 5 There wasn’t, SB 61/6: 1 Who was, 2 When was, 3 What were, 4 Where/What was, 5 What was, WB 49/4: WB 49/5: There was a train station in 1900. There wasn’t a bus station. There weren’t any flats. There wasn’t an art gallery or a hospital. There weren’t any cafes. There wasn’t a car park…
|
||||||||||||||
MATEMATIKA Včeraj smo zaključili s poglavjem o ploščinah. Ostalo pa nam je še poglavje o odstotkih. Najkasneje zjutraj pa boste dobili tudi popravljene pisne preizkuse in točkovnik. Preglejte svoj preizkus in naredite popravo. Če je karkoli nejasnega mi pošljite ali pa si pripravite vprašanja za četrtkovo analizo pisnega preizkusa. Naredite tudi popravo. >>> Resitve_7r_26_5 Druga vaša današnja naloga pa je namenjena pripravi na poglavje o odstotkih, kjer bomo potrebovali tudi zapise ulomkov z decimalnimi števili in decimalnih števil z ulomki. Malo smo to sicer že ponavljali, tako da bo sedaj lažje. >>> VAJE_ULomki_Decimalna Rešite nalogi na delovnem listu, ki je v prilogi. Če imate težave, si pomagajte z zvezkom ali učbenikom, če pa še ne bo šlo, pa mi to sporočite. |
MATEMATIKA Včeraj smo zaključili s poglavjem o ploščinah. Ostalo pa nam je še poglavje o odstotkih. Najkasneje zjutraj pa boste dobili tudi popravljene pisne preizkuse in točkovnik. Preglejte svoj preizkus in naredite popravo. Če je karkoli nejasnega mi pošljite ali pa si pripravite vprašanja za četrtkovo analizo pisnega preizkusa. Naredite tudi popravo. >>> Resitve_7r_26_5 Druga vaša današnja naloga pa je namenjena pripravi na poglavje o odstotkih, kjer bomo potrebovali tudi zapise ulomkov z decimalnimi števili in decimalnih števil z ulomki. Malo smo to sicer že ponavljali, tako da bo sedaj lažje. >>> VAJE_ULomki_Decimalna Rešite nalogi na delovnem listu, ki je v prilogi. Če imate težave, si pomagajte z zvezkom ali učbenikom, če pa še ne bo šlo, pa mi to sporočite. |
||||||||||||||
SLOVENŠČINA UTRJEVANJE SVOJILNEGA IN OSEBNEGA ZAIMKA Iz spletnega DZ 2. del prepiši in reši 9. in 10. nalogo na straneh 22 – 23. Na 24. strani si oglej preglednico osebnih in svojilnih zaimkov ter jo prepiši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
SLOVENŠČINA TEMA: UTRJEVANJE SVOJILNEGA ZAIMKA Ponovi, kaj je SVOJILNI ZAIMEK. Delovni zvezek 2. del odpri na 22. strani. Reši 7. nalogo. Nato nadaljuj z reševanjem 8. in 9. naloge. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj. |
||||||||||||||
ŠPORT (DEKLICE) Sedmošolke Dnevi s spremenljivim vremenom so naravnost idealni, da jih lahko izkoristimo za malo ustvarjalnosti in gibanja hkrati. V priponki imate navodila, kako izdelati svojo “vrtavko”. Vaje, ki jih zapišete nanjo, izberete same. Poiščite takšne, ki so vam všeč in ki bodo seveda tudi koristne. Vmes pa naj ne manjka kakšna taka, ki bo poskrbela za zabavo in smeh. In ker z izdelavo ne boste imele veliko dela, lahko naredite kakšno vrtavko več, pa imate eno za vaje za moč, drugo za gimnastične vaje, tretjo za ples itd.. >>> spiner Če doma nimate “spinerja” poskusite vaje izbirati na kak drug način; namesto spinerja za vrtenje in kazanje vaj uporabiš kak drug rekvizit… po vrtavki potuješ s prstom, meže… nekdo drug ti zavrti vrtavko, ti pa meže s prstom pokažeš na polje… Poiščite še kakšno svojo idejo. Učiteljica Petra |