Gozd je prav poseben prostor, v katerem se učenci umirijo ter učijo, da ga zajamejo z vsemi čutili. Gozd poveča učenčevo možnost za ustvarjalnost, ki še posebej pri delu v skupini dosega dobre rezultate.
Drevesne vrste in lastnosti lesa
Odšli smo v gozd za šolo, da se naučimo prepoznavati najpogostejše drevesne vrste v naši bližini. Najprej smo ponovili osnovno delitev dreves na iglavce in listavce in spoznali njihove značilnosti, ki so nam bile potem v pomoč pri določevanju drevesnih vrst. Razdelili smo se v skupine in se odpravili po bližnji okolici ter nabrali različne drevesne vrste, ki smo jih našli. Nato smo se posedli in s pomočjo določevalnih ključev in različnih priročnikov določili liste dreves. Kasneje smo drevesa še delili glede na trdoto lesa, ki ga imajo ter spoznali še lastnosti lesa ter se pogovorili o njegovi uporabi.
Živa in neživa narava
Odšli smo v gozd za šolo ter si pogledali predstavnike žive narave ter poiskali primere dejavnikov okolja. Nato smo si pogledali različne primere, kako dejavniki okolja vplivajo na živo naravo. Spoznali smo še proizvajalce in porabnike in našteli različne predstavnike obeh skupin. Predvsem pa smo se imeli lepo in uživali na svežem zraku ter v jesensko obarvanem gozdu.