V obdobju od 14.-27. oktobra 2024 je po Evropi potekal evropski teden programiranja, pobuda, katere cilj je približati programersko in digitalno pismenost vsem na zabaven in vključujoč način.
Pobudi smo se pridružili tudi na OŠ Mislinja in v teh štirinajstih dnevih izvedli kar nekaj zanimivih aktivnosti.
- Učenci 1. in 2. razredov na podružnici so osvajali osnovne koncepte programiranja in algoritmov brez uporabe računalnika z gibanjem po labirintu na papirju.
- Tretješolci na matični šoli so v okviru razvojnega projekta Inovativna pedagogika 5.0 vključeni v RIN. Izvedli smo aktivnost Lov na zaklad, skozi katero so učenci razvijali algoritmično mišljenje in sposobnost reševanja problemov. Igra je spodbujala sodelovanje med udeleženci, logično razmišljanje, branje in gibanje. V okolici šole so bile skrite naloge in skupine učencev so skušale najti rešitve nalog, ki so jih na koncu vodile do končnega gesla in “zaklada”.
- Četrtošolci, ki obiskujejo izbirni predmet računalništvo, so sestavljali ukaze, ki so robotka Blinkya vodili so zelenega polja.
- Kako računalnik razvršča in ureja podatke pa so ugotavljali četrto- in petošolci na podružnici, ter petošolci na matični šoli z vajami Računalništvo brez računalnika. Iskali so števila v neurejenih in urejenih zaporedjih, ugotavljali kdo ima določeno telefonsko številko, potapljali ladjice ter se spoznali vzporedne algoritme.
- Pri neobveznem izbirnem predmetu so učenci 5. in 6. razredov trenirali pravi model strojnega učenja za prepoznavanje morskih bitij in smeti v oceanu in se tako spoznali z osnovami umetne inteligence.
- Prav tako so se učenci 5. in 6. razredov srečali še z Micro:bitom, majhnim računalnikom, ki ga je razvila BBC za poučevanje osnov programiranja in računalniškega razmišljanja. Namenjen je predvsem učencem in začetnikom, da bi na praktičen način spoznali osnove programiranja, elektronike in logičnega mišljenja.
Veselimo se novih aktivnosti in naprednejših korakov v svetu programiranja.