- ura SLJ
Preberi še enkrat Čarovnik iz Oza (Berilo, stran 138).
Ko Doroteja sladko zaspi, odpotuje s svojim kužkom v domišljijsko deželo. Nariši zemljevid svoje domišljijske dežele ali mesta. Rišeš lahko z roko ali na računalnik.
Ko končaš, mi pošlji fotografijo tvoje domišljijske dežele.
- ura SLJ
Besedilo za govorni nastop imaš pripravljen.
Danes je tvoja druga naloga, da si pripraviš plakat ali miselni vzorec ali kartice s ključnimi besedami ali Powerpoint predstavitev na računalniku.
Izberi karkoli, kar ti bo v veselje in pomoč pri govornem nastopu.
Vključi kakšne fotografije ali pa kaj nariši. V svojo predstavitev lahko vključiš tudi kakšen kratek film, ki prikazuje delo poklica, ki ga predstavljaš. Tvoj govorni nastop mora trajati 3 minute.
V naslednjih dneh vadi. Najprej beri, nato vedno manj glej v besedilo. Ne nauči se povsem na pamet, da ne bo zgledalo, da bereš, ampak pripoveduj – zato naj ti bo v pomoč pripomoček, ki si si ga naredil-a.
Najverjetneje boš govorni nastop predstavil šele, ko bomo spet v šoli.
- ura MAT
Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na straneh:
- 87 – 1., 2. in 3. naloga
- 88 – 5. in 6. naloga
- 90 – 9. in 10. naloga.
Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev.
- ura GUM
Napisala sem seznam pesmi, ki smo se jih letos naučili ali samo poslušali.
Pesmi ob spremljavi ali plesu | Umetne pesmi | Ljudske pesmi |
Zopet skupaj | Kapitan Kljukica | Ena ptička priletela |
Lepa Anka (ples) | Gusarska | Tumpalele |
Ples kralja Matjaža (ples) | Z vlakom | Rad imel bi jabuko |
Ladja plove (gibanje rok) | Kekčeva pesem | Pa ta šepasta krava |
Grajski ples | Pehtina pesem | Lenčka |
Jaz sem Vodovnik Jurij | Nmau čriez jizaro | |
Klipeti mlin | Mož poseje repo | |
Zmajevalska | Cveki letijo, jočemo se mi | |
Bratovščina sinjega galeba | Buja se je ženila | |
Solinar Matija | Od Ribence do Rakitence | |
Zemlja pleše | Tri tičice | |
Kaj je tebi mucek mali | ||
Iz vsakega stolpca si izberi eno pesem in jo ali poslušaj ali zapoj ali zapleši. Lahko tudi več. Ko se vrnemo v šolo bomo preverjali vaše znanje ob petju (plesu) pesmi.
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Učenec loči skupne značilnosti ljudi in posebne znake, po katerih se razlikujejo skupine in posamezniki. Ve, da na svetu živijo različne rase ljudi. Išče razlike med različnimi rasami. Ugotovi, zakaj so se pri ljudeh razvile določene prilagoditve na življenjsko okolje, kjer živijo.
Človeške rase
- Oglej si spodnje obraze. Po čem so si podobni, po čem različni? Misliš, da so si ti ljudje v sorodu?
- Oglej si fotografiji dveh dečkov. Prvi živi v Afriki, drugi v Evropi. Katere podobnosti in razlike opaziš? Kaj misliš, v kakšnem okolju živita?
- Si že slišal-a za besedno zvezo ČLOVEŠKA RASA?
To je skupina ljudi s podobnimi telesnimi znaki, ki se dedujejo. Vsaka človeška rasa je nastala, ko se je človek prilagodil na pogoje, kjer živi – na količino padavin in vlage v zraku, temperaturo …
Ljudje, ki živijo v vročih predelih sveta, so običajno višji in imajo daljše okončine ter se tako hitreje ohlajajo.
Ljudje, ki živijo v hladnejših predelih sveta, so običajno nižji, s krajšimi okončinami. Na ta način lažje ohranjajo toploto v sebi.
- V zvezek za NIT zapiši naslov ČLOVEŠKA RASA in prepiši zgornje (krepko zapisano) besedilo.
Spodaj nariši afriškega dečka in njegovo bivališče ter evropskega dečka in njegovo bivališče.
NEMŠČINA (NIP)
Utrjevanje
Poslušaj zvočni posnetek in označi, katere potrebščine ima deklica.
(Za predvajanje slike in zvoka je potrebno imeti nameščeno Javascript in Adobe Flash Payer.)
- 2) Pojdi na: https://www.hueber.de/shared/uebungen/planetino/?1,3,1,1 in igraj igro spomin. Tema so predmeti v učilnici.
- 3) Pojdi na: https://www.lehrerlenz.de/schulsachen.html in ponovno reši vse tri naloge.
- 4) V zvezek napiši 5 (4. razred) oz. 7 povedi (5. razred), kjer napišeš kakšne barve so tvoje šolske potrebščine. Pazi na pravilno rabo mein/meine (upoštevaj slovnični spol – der, die, das).
Npr. Meine Schultasche ist bunt (pisana).
Mein Füller ist blau und weiß.
Mein Lineal ist orange.