5. A | 5. B |
NIT Masa snovi se ohranja Danes boš ugotovil ali se masa snovi spremeni ali ohrani, če določeno snov, preoblikujemo, presipamo, prelijemo. Dobro si preberi besedilo v učbeniku na strani 86 in 87. Naredil boš 2 poskusa (poskuse delaš, če imaš vse, kar je potrebno, lahko kaj tudi spremeniš npr. namesto plastelina vzameš glino, narediš testo,sluz…). 1.poskus: Se masa snovi pri PREOBLIKOVANJU spreminja ali ohranja? Stehtaj kos plastelina (ali gline,sluzi,testa). Napiši, koliko tehta kos plastelina, ki si si ga pripravil. Iz plastelina (ali gline,testa) oblikuj svojo najljubšo žival. Sedaj pa stehtaj svojo najljubšo žival. Maso zapiši. Masi med seboj primerjaj. Kaj si ugotovil? V zvezek poskus nariši (ne pozabi prepisat naslova poskusa), dopiši stehtane mase in zapiši: Ugotovitev: MASA snovi se pri PREOBLIKOVANJU spremeni / ne spremeni (ustrezno obkroži),če snovi nič ne dodamo in nič ne odvzamemo. 2.poskus: Se masa snovi pri PRELIVANJU/PRESIPANJU spreminja ali ohranja? Nariši in naredi poskus iz učbenika na stran 87 (Ena dejavnost, zgoraj). V zvezek poskus nariši (zopet ne pozabi naslova), in prepiši spodnji zapis. Ugotovitev: MASA snovi se pri PRELIVANJU ali PRESIPANJU spremeni / ne spremeni (ustrezno obkroži),če snovi nič ne dodamo in nič ne odvzamemo. |
GUM Letos smo se naučili veliko novega pri glasbeni umetnosti (nove pesmi, plesi igranje na inštrumente…). Vse to pa se je začelo nekoč… Danes boš doma poiskal pripomočke, za ustvarjanje glasbe, ritma. Pojdi po stanovanju in razmisli, kaj vse lahko uporabiš (lonci, plastične sklede, kuhalnice, žličke, …). Poišči svojo najljubšo glasbo, zraven igraj na svoj inštrument in veselo prepevaj. V svoj orkester lahko povabiš družinske člane, jim pripraviš glasbila ter pojete in igrate (smeh in zabava zagotovljena J). |
DRU Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije Pri virtualnem ogledu Narodnega muzeja Slovenije ste spoznali prazgodovinske najdbe na Slovenskem ozemlju. Danes boste podrobno spoznali življenje koliščarjev na Ljubljanskem barju.
Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije Prepiši vprašanja in nanje odgovori.
|
SLJ Kako opišemo predmet? V naslednjih urah bomo opisovali predmete. Ko predmet opisujemo povemo: iz katerih delov je, iz katere snovi, kakšne so njegove mere, barva, čemu je namenjen, uporabnost… Pozorno preberi besedilo opisa predmeta v delovnem zvezku na strani 32, naloga 2. Reši naloge na strani 33. Pravilnost odgovorov preveri na spletni povezavi |
SLJ Kako opišemo predmet? V naslednjih urah bomo opisovali predmete. Ko predmet opisujemo, ga moramo natančno opazovati in povemo: iz katerih delov je, iz katere snovi, kakšne so njegove mere, barva, čemu je namenjen, uporabnost…
|
DRU Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije Pri virtualnem ogledu Narodnega muzeja Slovenije ste spoznali prazgodovinske najdbe na Slovenskem ozemlju. Danes boste podrobno spoznali življenje koliščarjev na Ljubljanskem barju. Na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=le2iSa1O1Lc&t=3s si oglej posnetek »Kolišča-Vasi Sredi Jezera« Na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=m_3uXApIH1o si oglej posnetek »Barje v času koliščarjev« Zapis v zvezek. Prazgodovina na ozemlju današnje Slovenije Prepiši vprašanja in nanje odgovori. Kje v Sloveniji so odkrili koliščarska naselja? Kje so bile postavljene hiše? Iz katerega materiala so bile hiše? Zakaj ravno iz tega? S čim so se koliščarji preživljali? Nariši koliščarsko naselje, kot si ga ti predstavljaš. Pošlji mi tvoj zapis. |
LUM Risanje – ASIMETRIJA V RISBI Danes boš narisal velikonočno tihožitje. Kaj je že tihožitje? Tihožitje je upodobitev razpostavljenih negibnih stvari, kot so cvetje, posodje ali katerikoli drugi predmeti. Primer tihožitja (Ivana Kobilica – Tihožitje s slivami) Potrebuješ: bel list papirja (risalni list Ali navaden A4 list), svinčnik in barvice. Likovna naloga: Na mizo si položi prtiček, nanj pa postavi nekaj predmetov (npr. vazo z rožicami in košaro pirhov oziroma karkoli po lastni izbiri – pomembno je, da je več kot en predmet). Na bel list s svinčnikom najprej v grobem nariši celo risbo, nato preidi k podrobnostim. Pazi na predmete spredaj, ki zakrivajo tiste zadaj. Zadnjih ne vidimo v celoti. Na koncu uporabi barvice. Uspešen boš, če: – boš zapolnil cel format (smer postavitve lista ni pomembna), – boš imel razmerje med manjšimi in večjimi predmeti, – bo izdelek čist (saj veš že iz šole, nič »pokracano«, svinčnik se ne sme videti …) Fotografije izdelkov mi pošlji do naslednjega petka, 17. 4. na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si Lepe velikonočne praznike in veselo ustavrjanje 😊 |
NIT Masa snovi se ohranja Danes boš ugotovil ali se masa snovi spremeni ali ohrani, če določeno snov, preoblikujemo, presipamo, prelijemo. Dobro si preberi besedilo v učbeniku na strani 86 in 87. Naredil boš 2 poskusa (poskuse delaš, če imaš vse, kar je potrebno, lahko kaj tudi spremeniš npr. namesto plastelina vzameš glino, narediš testo,sluz…). 1.poskus: Se masa snovi pri PREOBLIKOVANJU spreminja ali ohranja? Stehtaj kos plastelina (ali gline,sluzi,testa). Napiši, koliko tehta kos plastelina, ki si si ga pripravil. Iz plastelina (ali gline,testa) oblikuj svojo najljubšo žival. Sedaj pa stehtaj svojo najljubšo žival. Maso zapiši. Masi med seboj primerjaj. Kaj si ugotovil? V zvezek poskus nariši (ne pozabi prepisat naslova poskusa), dopiši stehtane mase in zapiši: Ugotovitev: MASA snovi se pri PREOBLIKOVANJU spremeni / ne spremeni (ustrezno obkroži),če snovi nič ne dodamo in nič ne odvzamemo. 2.poskus: Se masa snovi pri PRELIVANJU/PRESIPANJU spreminja ali ohranja? Nariši in naredi poskus iz učbenika na stran 87 (Ena dejavnost, zgoraj). V zvezek poskus nariši (zopet ne pozabi naslova), in prepiši spodnji zapis. Ugotovitev: MASA snovi se pri PRELIVANJU ali PRESIPANJU spremeni / ne spremeni (ustrezno obkroži),če snovi nič ne dodamo in nič ne odvzamemo. |
Kolesarski krožek Utrjuj in uri znanje o prometnih znakih in prometnih predpisih. Na spletu »SIO SKUPNOSTI« reši dve simulaciji kolesarskega izpita. Tvoj uspeh pri reševanju bom spremljala na spletu. |
TJA Easter – Velika noč
*Opcijska naloga (ta naloga je težja, priporočljiva za učence 3. nivojske skupine) Če imaš možnost, natisni delovni list in ga reši. Nato preveri rešitve. Delovni list: KLIK Rešitve: KLIK |
ŠPORT (NIP)
– v priponki je priredba družabne igre, tokrat je to Človek ne jezi se
– če imate možnost, prilogo sprintate, v njej pa so tudi pravila za igro
– v primeru, da možnosti printanja nimate, si izberite poljubne vaje in poskušajte biti aktivni vsaj 30 minut do te mere, da se z gibanjem zadihate
Ostanite zdravi in imejte lepe praznike!
Učiteljica Petra
Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE