SLOVENSKI JEZIK
DOGOVOR Z ZOBOZDRAVNICO – poslušanje in gledanje neumetnostnega besedila
Cilji:
- Pozorno poslušajo, gledajo posneto neumetnostno besedilo.
- Prepoznavajo sogovorce in njihovo družbeno razmerje; sklepajo o njihovem čustvenem stanju, čustvenem razmerju, družbeni vlogi, pokrajinski pripadnosti …
- Določajo okoliščine nastanka besedila ter njihovo pomensko povezanost.
- Prepoznavajo čas in kraj sporočanja.
- Razumejo in pomnijo besedilo.
Naloga:
- Ogledajo si posneto besedilo. Kliknite na https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2SDZSLO2&pages=48-49, pri naslovu kliknite na , vklopite zvok.
- Pogovor:
- Kdo je poklical Tomaža po prenosnem telefonu?
- Kaj ga je vprašala mamica? Kaj ji je povedal Tomaž?
- Kaj sta delala zvečer dedek in Tomaž v dnevni sobi?
- Kaj je jedel Tomaž? Na kaj ga je opozorila babica?
- Zakaj je imel Tomaž podočnjake?
- Kako je dedek povedal Tomažu, da je dovolj posedanja pred televizorjem?
- Kje si je Tomaž umival zobe? Koliko časa si jih je umival?
- Zakaj si je Tomaž umival zobe toliko časa? Zakaj je to opravljal v dnevni sobi?
- Kdaj bo moral zjutraj vstati? Kam je zjutraj vstopil Tomaž?
- Koliko otrok je že bilo v čakalnici? Kako ga je poklicala sestra?
- Kaj je zobozdravnica vprašala sestro, ko je začela pregledovati Tomaževe zobe?
- V katerem zobu je imel luknjico?
- Kaj jo je prosil Tomaž? Kako jo je prosil?
- Je zobozdravnica uslišala njegovo prošnjo? Kaj sta se dogovorila?
- Ali bo moral zjutraj čakati, da ga pokliče sestra?
- Kako je babica odkrila, da s Tomaževimi zobmi nekaj ni v redu?
- Kaj ji je priznal Tomaž?
- Kaj ga je vprašala zobozdravnica, ko je zjutraj vstopil v zobno ambulanto?
- Kdaj je Tomaž spet govoril z mamico – pred drugim obiskom ali po njem?
- V zvezek zapiši naslov in prepiši povedi, ki povedo, kaj se je dogajalo v oddaji.
- Zapisane povedi fotografiraj in jih posreduj učiteljici.
MATEMATIKA
RAČUNAMO DO 100
Cilji:
- Učenci seštevajo in odštevajo v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda čez desetico.
- Računski operaciji seštevanja in odštevanja uporabljajo pri reševanju problemov.
Naloga:
- Račune zapiši v zvezek. Še sam si izberi tri števila, iz katerih lahko sestaviš štiri račune.
- Reši naloge v SDZ 3/ stran 14, 15.
- Rešene naloge posreduj učiteljici.
ŠPORT
GIBANJE NA RITEM
Cilji:
- Razvijajo gibalne in ritmične sposobnosti.
- Razvijajo sposobnost poslušanja in koncentracije.
Naloga:
- Klikni na : https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo
- Nauči se plesnih korakov in zapleši z ribičem Pepetom.
- Želim ti obilo užitka.