6. A | 6. B |
ŠPORT (DEKLICE)
Tiste, ki ste ljubiteljice plesa, vam bo ta ura všeč, ostale pa se vseeno malo preizkusite v plesnih ritmih. S plesom ta teden zaključimo, ne bo pa nič narobe, če si ga kdaj privoščite v svoji sobi. Preverjeno izboljša razpoloženje 😉
V povezavi je 10-minutna vodena vadba povsem kratke koreografije. Vodi jo en simpatičen fant. Sicer je v angleščini, pa nič zato, saj vse tako temeljito in postopno pokaže, da besede sploh niso potrebne. Koreografije se vam ni treba naučiti, gre bolj zato, da se v njej preizkusite, se mogoče naučite kakšnih novih plesnih korakov, predvsem pa uživate v ritmih glasbe. Dajte si duška, prav? 🙂
ŠPORT (DEČKI)
Pozdravljeni učenci. Kako ste kaj, ali ste naredili vaje za pravilno telesno držo? Vsaj še enkrat jih naredite ta teden. Za jutri vam pošiljam vaje na koordinacijski lestvi. To je takšna, kot jo imamo v šoli in na njej izvajamo različne skipige, poskoke in ostale vaje. Če nimate lestve, si jo lahko narišete na beton , ali si jo naredite iz vej, papirja… verjamem, da se boste znašli. V filmčku imate prikazanih veliko vaj. Vi si po svoji želji izberete vaje in naredite par serij. >>> koordinacijska lestev
Lep dan vam želim.
|
GUM V šoli smo se zadnje ure pogovarjali o programski glasbi. To je glasba, ki ima neko zgodbo, ki si jo lahko predstavljamo, saj skladatelj s pomočjo tonov pričara zvoke narave, dogajanja. Primer programske glasbe je skladba Vltava, skladatelja Bedricha Smetane. Vaša naloga je, da skladbo večkrat poslušate in narišete, kako bi vi s sliko opisali dogajanje reke Vltave. Zgodba o Vltavi govori tako: Kako teče Vltava iz svojih dveh malih izvirov, Hladne in Tople Vltave, do sotočja, od koder en sam tok nadaljuje svojo pot skozi gozdove in travnike, mimo pokrajine, kjer se slavi kmetova poroka … Prisluhni plesu siren v mesečini, ob skrivnostnih obrisih gradu na bližnji pečini … Vltava se zavrtinči v svojih brzicah, nato se razširi in teče proti Pragi, obide Vyšehrad in nato veličastno izgine v daljavi… Povezava do posnetka reke Vltave: |
GEO tematika: ORIENTACIJA PRILOGA >>> GEO |
SLJ TEMA: GLAGOLSKI ČAS V petek, 17. 4., pišete preverjanje znanja – branje in razumevanje besedila in jezikovni pouk. Natančna navodila boste še prejeli. Prejšnjo uro si se naučil/a, da poznamo v slovenščini tri glagolske čase – sedanjik, preteklik, prihodnjik. Berem pravljico. GLAGOL JE V SEDANJIKU. Bral je pravljico. GLAGOL JE V PRETEKLIKU. Bral bo pravljico. GLAGOL JE V PRIHODNJIKU.
PREBERI NASLEDNJE BESEDILO Pred šolo so stali šestošolci in nestrpno čakali na avtobus. Zaslišali so znano brnenje in zagledali enonadstropni avtobus. Voznik je zapeljal na postajo. Učenci so dali nahrbtnike v prtljažnik. Usedli so se in pripeli varnostni pas. Podčrtaj glagole v povedih in zapiši, v katerem glagolskem času so glagoli zapisani. Besedilo prepiši v zvezek tako, da bodo glagoli v sedanjiku. Odpri delovni zvezek 2. del na 9. strani in reši 11. nalogo. Naloga se nadaljuje na 10. strani. Na strani 10 reši še 12. nalogo in popravljene povedi zapiši v zvezek. ČE BOŠ IMEL/A TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ. |
MAT V sredo, 15. 4. 2020, boš ob 9.30 po elektronski pošti prejel preverjanje znanja. Preverjanje bo dostopno v tudi v spletni učilnici ob 9.30. V spletno učilnico se prijavi že malo prej, da ne boš imel težav pri vstopu v učilnico. Naloge rešuješ tako, da v šolski zvezek napišeš naslov PREVERJANJE ZNANJA. Preverjanja ne tiskaš in besedila nalog ne prepisuješ. Izpiši pa podatke posamezne naloge, nariši skico in zapiši vse potrebne postopke reševanja. Zapiši odgovor. Rešuj samostojno, brez uporabe zvezka, učbenika, žepnega računala… Naloge nato fotografiraj ali skeniraj in mi pošlji do 10.30. Pazi na kvaliteto poslanih slik. |
NARAVOSLOVJE Spolno razmnoževanje rastlin – terensko delo
|
SLJ Tema: Glagolski čas V DZ nadaljuješ z glagolom: dopolni tabelo na strani 9/8. naloga; nato reši na str. 9- 10/11. in 12. nalogo. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
MAT V sredo, 15. 4. 2020, boš ob 9.30 po elektronski pošti prejel preverjanje znanja. Preverjanje bo dostopno v tudi v spletni učilnici ob 9.30. V spletno učilnico se prijavi že malo prej, da ne boš imel težav pri vstopu v učilnico. Naloge rešuješ tako, da v šolski zvezek napišeš naslov PREVERJANJE ZNANJA. Preverjanja ne tiskaš in besedila nalog ne prepisuješ. Izpiši pa podatke posamezne naloge, nariši skico in zapiši vse potrebne postopke reševanja. Zapiši odgovor. Rešuj samostojno, brez uporabe zvezka, učbenika, žepnega računala… Naloge nato fotografiraj ali skeniraj in mi pošlji do 10.30. Pazi na kvaliteto poslanih slik. |
TJA Pisni sestavek: My school Po zgledu v U/ 82 in s pomočjo miselnega vzorca napiši opis svoje šole. Besedilo razdeli na 4 odstavke (vsak odstavek ena ideja – kot je v besedilu v U/82). Predstavljaj si, da je besedilo spletna stran ali članek o šoli v reviji. Besedilo naj bo zanimivo, lahko dodaš slikovno gradivo. Sestavek mi pošljite še danes. Ko boste dobili popravke (po mailu), boste popravili sestavek in mi do petka poslali dokončno verzijo. Če imate kakršnakoli vprašanja, se mi oglasite po mailu. |
TJA Slušno razumevanje: Daily Routine
2.) Sedaj si oglej še drugi del: https://www.youtube.com/watch?v=t78zZyF3Pq4. Naloga: Napiši si nove fraze za opis dneva. Sporoči mi, kaj si se novega naučil.
3.) Pojdi na https://www.znamzavec.si/ in se prijavi. Registriral/a si se že pred časom, ko ste že reševali te vaje. Pod »Moja zbirka« poišči Angleščina 6 in 7 besedišče. V kazalu poišči temo »School«. Preberi besedilo in reši pripadajoče naloge. Če imaš to zbirko oz. vadnico doma v tiskani obliki, lahko rešiš v svoji vadnici. |