2. A | 2. B |
ANGLEŠČINA Tema: Moje telo (slušno razumevanje) Cilji: utrjevanje naučenega besedišča
Dobro se razmigaj ob gibalni pesmici.
Po navodilu postavi dele telesa na ustrezno mesto. Ne pozabi: tummy – trebušček neck – vrat foot – stopalo
Poslušaj nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
Poslušaj nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
Povabi ostale člane družine. |
ANGLEŠČINA Tema: Pomen raznovrstne hrane Cilji: utrjevanje naučenega besedišča izražanje kaj jim je všeč in kaj ne
Zapoj in zapleši ob živahni pesmici.
DO YOU LIKE BROCCOLI ICE CREAM? DO YOU LIKE LASAGNA MILKSHAKES?
(Rad imam…, Nimam rad…: I like… I don ‘ t like… Pomagaj v kuhinji pri pripravi kosila.
|
MATEMATIKA
ČRTIČNI PRIKAZ
Cilji:
- Zbere podatke in jih predstavi s črtičnim prikazom.
- Prebere podatke s črtičnega prikaza.
Naloga:
- Spomni se, da z vsako peto črtico prečrtaš štiri prejšnje.
- Reši naloge v SDZ/ stran 16.
- Naredi še sam raziskavo:
S črtičnim prikazom prikaži število družinskih članov, ki vsak dan je posamezen obrok. Vključi še ostale sorodnike. Če ne živijo s teboj, jih povprašaj po telefonu.
OBROK | ČRTIČNI ZAPIS | ŠTEVILO |
ZAJTRK | ||
MALICA | ||
KOSILO | ||
MALICA | ||
VEČERJA |
- Razpredelnico nariši v zvezek in jo izpolni.
- Pogovori se s starši:
- Kateri obrok jeste vsi?
- Kateri obrok je najmanj družinskih članov? Kaj misliš, zakaj?
- Ali je kateri obrok, ki ga vsi izpustite?
- Koliko članov si vključil v raziskavo?
- Koliko članov je zajtrk?
- Ali kateri obrok je enako mnogo članov?
SLOVENSKI JEZIK
BESEDE S ŠIRŠIM POMENOM
Cilji:
- Navaja besede s širšim pomenom in besede z ožjim pomenom. Bogati besedišče.
Naloga:
- V prilogi imaš razlago besed s širšim pomenom. Oglej si jo.
- V zvezek zapiši naslov in prepiši stran 7 in 8 iz priloge.
- Preberi si o besedah s širšim pomenom še v učbeniku, stran 70.
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
SPOZNAVANJE OKOLJA
ZDRAVA PREHRANA
Cilji:
- Vedo, da jim zdrav način prehranjevanja omogoča rast in razvoj, da jim pomaga ohranjati zdravje.
- Poznajo pomen raznovrstne prehrane.
Naloga:
- Pogovor:
- Zakaj je pomembno, da imamo pet obrokov na dan?
- Kaj ponavadi zajtrkuješ? Je prav, da zajtrka ne ješ? Zakaj ne?
- Kaj ješ za malico, kosilo, večerjo?
- Katere tekočine piješ? Koliko?
- Poglej in preberi https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2SDZOKO&pages=85&layout=single
- V deželi lilibi si oglej: https://www.lilibi.si/solska-ulica/hrana-in-zdravje
- V zvezek napiši naslov in nariši 5 zdravih obrokov in velik prazen trikotnik, ki ga razdeliš, kot je prikazano na spodnji sliki. Vsak dan nariši na ustrezno mesto jedi, ki si jih jedel za (zajtrk, malico, kosilo, malico, večerjo). To spremljaj vse do sobote.
GLASBENA UMETNOST
Pesem : ENKRAT JE BIL EN MAJHEN ŠKRAT
Cilji:
- Utrdi glasbena izraza kitica in refren.
- Zapoje novo pesem in jo spremlja z lastnimi glasbili.
- Ob poslušanju se likovno izražajo.
Naloga:
- V zvezku poišči pesem, kjer smo označili kitico in refren.
- Poslušaj pesmico Enkrat je bil en majhen škrat: https://www.youtube.com/watch?v=aRpLZvYYYhA
- Pesem se naučiš zapeti. Spremljaj j tudi gibalno in z lastnimi instrumenti.
- V zvezek napiši naslov in nariši ilustracijo pesmi.
ENKRAT JE BIL EN MAJHEN ŠKRAT
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en majhen škrat.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en škrat.
Imel je dolgo bradico, vsa siva je bila.
Na hrbtu je nosil krošnjico, je polna b’la zlata.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en majhen škrat.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en škrat.
Pomagal rad je vsem ljudem, ki dobri so bili.
Hudobneže preziral je, za nje ni imel oči.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en majhen škrat.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en škrat.
Ti praviš, da ga ni bilo, dokazov da še ni.
V pravljici tej živel bo, zato zapojmo vsi:
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en majhen škrat.
Enkrat, enkrat, enkrat je bil en škrat