8. A | 8. B |
ŠPORT (DEKLICE) Tiste, ki ste uživale v preteklih urah, se boste najbrž že znašle in si tudi v prihodnje našle kaj za svojo dušo. Ostale si boste lahko zdaj malo oddahnile, ker pridejo na vrsto druge stvari. Sicer pa vas tudi danes ne čaka nič težkega.
V povezavi je 10 minutna koreografija plesnih korakov, ki je namenjena izključno temu, da se malo razgibate in ob tem, upam, tudi zabavate. Koreografije se torej NI treba naučiti, se pa malo preizkusite v njej. Kdo ve, mogoče vam pa kdaj na zabavi ali šolskem plesu pride prav kakšen gib iz ravno te koreografije 🙂
Naredite si lep preostanek tedna! https://www.youtube.com/watch?v=cO1OoHKozz4 ŠPORT (DEČKI)
Prejšnjo uro sem vam poslal posebno vadbo imenovano TABATA. Upam, da ste si filmčke z vajami TABATE pogledali in in ste par vaj naredili. Za jutrišnjo uro športa si izberite neko drugo vajo Tabate in jo naredite. Mogoče, da malo skrajšate pavzo in povečate efektivni del vadbe, če vam gre. Ne pozabite na pravilnoogrevanje pred vadbo in pitje vode med in po vadbi.
|
GEO tematika: TORNADI PRILOGA >>> KLIK |
BIO Naslov: Veliki in mali krvni obtok Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 61 in delovni zvezek na str. 43. Do sedaj ste spoznali kri, srce kot črpalko in tlačilko krvnega obtoka in žile, ki omogočajo pretakanje krvi po telesu. Današnje vprašanje pa je, kako se kri pretaka po telesu in kaj se pri tem dogaja. Prav to pojasnjuje današnja učna vsebina. Moja pomoč s kratko razlago, ki jo prepiši v zvezek:
Naloga tega krvnega obtoka je torej oskrba celic s kisikom in hranilnimi snovmi ter odnašanje nerabnih snovi, ki nastanejo v celicah pri celični oksidaciji.
Naloga tega krvnega obtoka je, da oskrbuje telo s kisikom in omogoči izločanje ogljikovega dioksida iz krvi. Oba obtoka sta sklenjen sistem in se dopolnjujeta.
V pregled mi pošli po mailu le odgovora na naslednji vprašanji do 16. 4. 2020:
Za morebitna pojasnila sem ti na voljo preko maila. Želim ti uspešno delo. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8 – 1. SKUPINA V prilogi imate naloge iz poglavja o kovinah. Danes rešite od šeste do petnajste naloge . Nalog ne tiskajte, ampak natipkajte rešitve nalog od 1 do 5 na mail lucija.korosec@guest.arnes.si do 17.4.2020. |
MAT 8/1
Danes se bomo naredili popravo preverjanja znanja in se naučili Pitagorov izrek v pravokotniku. Podrobnejša analiza preverjanja sledi naslednji teden.
- Ura bo potekala preko videokonference ZOOM. Srečanje bo ob 10. uri. Pripravite si zvezek, učbenik, pisala in kalkulator.
- V primeru, da bodo težave pri vzpostavitvi srečanja na daljavo, pa sledi navodilom:
- S pomočjo rešitev, ki si jih dobil skupaj z navodili, preglej in popravi svoje preverjanja znanja. >>> MAT 8-1 Rešitve preverjanja
- V zvezek napiši naslov: Pitagorov izrek v pravokotniku
Glej U str. 184. Narišite skico pravokotnika in jo označite. Prepišite ves zapis, ki je pod pravokotnikom (izražanje diagonale oz. stranic)
- Prepišite in rešite U, str.185/ rešena primera 1 in 2.
- Reši še nalogo U str. 186, nal. 1-č.
Rešitve nalog danes ni potrebno pošiljati.
MAT 8/2
Danes boste najprej naredili popravo preverjanja znanja o krogu, nato pa utrjevali računanje neznanih stranic pravokotnega trikotnika.
- Naredite popravo vseh nalog, ki jih imate narobe. Rešitve preverjanja so v prilogi. Na rešitvah so označene tudi točke, tako da si lahko preverjanje tudi točkujete. Poprave ni potrebno pošiljati. Če ima kdo kakšno vprašanje, pa naj mi to sporoči. >>> Resitve_preverjanje_8r_krog
- V učbeniku rešite na str. 183 naloga 5 (prvi trije primeri). Postopki morajo biti zapisani v zvezku. Pri kvadratih in korenih števil večjih od 20 si pomagaj z žepnim računalom. Pazite na zapise Pitagorovega izreka in na računanje kvadratov števil.
MAT 8/3
Cilji:
- Točkujem odgovore na svojem preverjanju znanja o krogu,
- Naredim popravo preverjanja.
Naloga
- V prilogi imate rešitve in točkovnik za Preverjanje znanja o krogu.
- Preglejte vsako nalogo in si zapišite število doseženih točk.
- Dosežene točke vnesite v spodnjo tabelo in mi jih pošljite. Izračunajte tudi odstotke.
- Napišite v zvezek Poprava preverjanja in naredite popravo preverjanja.
1.nal | 2.nal | 3.nal | 4.nal | 5. nal | 6.nal | 7. nal. | Skupaj | ||
Možnih točk | 6 | 6 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 30 | |
Število mojih točk | % |
Izpolnjeno tabelo in vprašanja, ki/če jih imate glede preverjanja, mi pošljite na lucija.korosec@guest.arnes.si 16.4. 2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 19dn 16.4.2020 (na primer Lucija Strmčnik 19dn 16.4.2020).
SLJ 8/1
TEMA: OPIS NASTANKA NARAVNEGA POJAVA (ZNAČILNOSTI BESEDILNE VRSTE)
Še enkrat preberi besedilo o podoru na 6. strani delovnega zvezka 2. del. Če tega delovnika nimaš doma, si pomagaj z interaktivnim gradivom na www.iRokus.si. Vstop je brezplačen, in sicer vnesi svoj mail in že uporabljeno geslo.
Nato na 7. strani reši 4. nalogo in jo prepiši v zvezek.
Nadaljuj s 6. nalogo na 8. strani in jo zapiši v zvezek. Nadaljuj s 7. nalogo. Ugotovil si, da je besedilo, ki si ga bral razlaga nastanka naravnega pojava.
V zvezek napiši naslov (pod jezikovni pouk) RAZLAGA NASTANKA NARAVNEGA POJAVA.
Potem preberi nepopolno definicijo – 8. naloga. Dopolni besedilo z manjkajočimi podatki in definicijo prepiši v zvezek.
Do naslednje ure razmisli, katero razlago naravnega pojava boš izbral za opis.
Nekaj predlogov: vulkan, mavrica, rosa, megla, sončev mrk, lunin mrk, polarni sij ….. Poglej še na splet.
ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE.
SLJ 8/2
Tema: Značilnosti besedilne vrste naravni pojav
V DZ 2. del na strani 7 in 8 reši naloge od 4. do vključno 9. Pri 8. nalogi dopolni definicijo in si jo pod naslovom Razlaga nastanka pojava (jezikovni pouk) prepiši v zvezek. Tvori natančne odgovore ter pazi na pravopis.
SLJ 8/3
Tema: Razlaga nastanka pojava
V DZ str.7/4. naloga prepiši in dopolni miselni vzorec. Nato prepiši in reši še 6., 7. in 8. nalogo na strani 8.
Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.
TJA 8/1
NAVODILA >>> 16_4 četrtek TJA 8_1 NAVODILO
TJA 8/2
A future survey
4 SB 64/ex 4
- Izražanje verjetnosti: odgovore razvrsti od najbolj do najmanj verjetnega.
5 SB 64/ex 5 + ex 6
- Poglej si primere. Kam umestimo besedi probably (verjetno) in definitely (definitivno) v trdilnih in nikalnih stavkih?
- Poglej si anketo Human life in the future (v učbeniku spodaj desno). Odgovori na vseh 6 vprašanj ter uporabi izraza probably (not) in definitely (not).
Odgovore zapiši v zvezek, jih fotografiraj in pošlji po e-mailu.
*Učenci z odločbo: izberi 3 vprašanja in nanja odgovori.
6 SB 64/ex 7
- Vrni se k dialogu iz 2. naloge. Modre besede spremeni tako, da ustvariš nov dialog.
- Ustvari zvočni posnetek: preberi novi dialog na glas in se posnami. Poslušaj se.
à Datoteko poimenuj Ime_Priimek_survey2 (npr. Adela_Krois_survey2)!!!
Posnetek pošlji tudi meni oz. ga naloži v skupno mapo: https://1drv.ms/u/s!Aj9Ph4QLjmDYhRDM9JpVZwAHGn-L?e=cYhA00
Rešitve:
64/4: 2 Yes, probably. 3 No, probably not. 4 No, definitely not.
64/5:
Trdilni stavki: probably/definitely gresta med will in glavni glagol (I will probably live in a big city.)
Nikalni stavki: probably/definitely gresta pred won’t (He probably won’t call you.)
TJA 8/3
Pridevniki
U/62, nal. 1-3
1) naloga 1: Poišči nasprotja pridevnikov in jih zapiši v zvezek. Naslov: Adjectives: characteristics. Neznane besede poišči v slovarju.
2) 2. naloga: Preberi opise in izberi ustrezen pridevnik iz 1. naloge (reši v učbenik).
3) 3. naloga: Oglej si modri kvadratek. Izračunaj svojo številko glede na navodila. Preberi opis pri svoji številki. Se strinjaš? Na kratko zapiši, zakaj se strinjaš / ne strinjaš in utemelji. Nato si izberi še 3 osebe in napiši enako.
Npr. My number is 4. I partly agree because I’m not always well organized but I can be quite practical. My best friend’s number is 8 and I totally disagree. She is the most indecisive person I know and the most patient one!
4) Preberi opise za vse številke.
5) Reši nalog v DZ/ str. 50, nal. 1, 2.
Pošlji mi sliko zapisa v zvezek, rešitve 2. naloge, zapis in utemeljitev pri 3. nalogi ter rešitve za naloge v DZ.