SLJ
ŠOLSKI JEDILNIK – izpeljava pridevnika iz samostalnika za snovnost
- Oglej si predstavitev in naredi predlagane naloge v predstavitvi. Na tak način boš utrdil/-a včerajšnjo učno snov.
- Poimenuj narisano. Rešitve povej svojim staršem.
REŠITVE: lesni kozolec, mlečna čokolada, masleni rogljiček, lesena jadrnica, sadni sok, jagodni sladoled, steklena omara.
- Preberi in si natančno oglej zapis besedila v DZ strani 58.
Prebral si jedilnik, zapis jedi in pijač, ki vsebuje samo ključne podatke.
- Na enak način kot ustno rešil/-a 2. nalogo zgoraj, pisno reši nalogo v DZ str. 58/1.
- Reši tudi dve nalogi (po lastni izbiri) v DZ na str. 59.
MAT
ŠTEVILA DO 1000 – Velikostni odnosi, predhodnik, naslednik
- Oglej si posnetek, kjer boš dobil/-a razlago nove snovi.
- Reši naloge v DZ str. 18.
SPO
PONOVIM
V zvezek napiši naslov Ponavljanje, prepiši vprašanja in odgovori. Piši z nalivnikom. Svoje rešitve mi pošlji najkasneje v torek dopoldan. Pomagaj si učbenikom, zvezkom in posnetkih, ki sem ti jih poslala včeraj. (Dediščino bomo ponovili naslednji teden.)
NASELJA, DOMAČA POKRAJINA
- Kako so se ljudje prilagajali življenju v posamezni pokrajini?
- Kakšna naselja poznamo?
- Naštej značilnosti mesta.
- Naštej značilnosti vasi.
- Poimenuj prebivalce krajev, vasi, mest in zapiši s čim se ukvarjajo?
- Katere vrste pokrajin lahko vidiš v Sloveniji?
- V kateri vrste pokrajini živiš?
- Na kratko opiši svoj domači kraj.
OD SKICE DO ZEMLJEVIDA
- Kaj je skica?
- Kaj je zemljevid?
- Kaj delajo kartografi?
- Kaj nam pove legenda na zemljevidu?
- Kaj je orientacija?
- Kako se lahko orientiramo?
- Katere so glavne strani neba?
- Nariši skico svojega doma z okolico.
ODPADKI
- Kako in na kakšen način ljudje spreminjajo okolje?
- Kdo in kaj onesnažuje okolje?
- Katere vrste odpadkov poznamo?
- Zakaj je vedno več odpadkov?
- Katere nevarne odpadke poznaš?
- Kaj naredimo z nevarnimi odpadki?
- Nariši različne zabojnike in na njih napiši, kaj vanje zavržemo.
ŠPO
Obvladovanje žoge z nogo
Ogrej se s pomočjo tega nogometaša:
https://www.youtube.com/watch?v=ij57OFjvwpk (posnetek je v angleščini, ti pa le posnemaj gibe).
Potem si pripravi tri predmete (prazne škatle ali plastenke ali kakšne igrače,…) in žogo. Delo bo potekalo po postajah.
- postaja-zadeni gol
Dva predmeta postavi 1m narazen. To bo gol. Stopi tri velike korake nazaj in žogo ciljaj v gol. Žogo brcaj na različne načine (z notranjim, zunanjim delom stopala, s prsti). Pazi, da bo žoga drsela po tleh, ne po zraku. Postopoma povečuj razdaljo.
- postaja-podiranje predmeta
Postavi si en predmet na tla. Stopi tri velike korake nazaj in ga z udarcem z nogo poskušaj zadeti (z notranjim, zunanjim delom stopala, prsti). Postopoma povečuj razdaljo.
- postaja-okrog predmetov
S predmeti oblikuj »progo«. Z nogo vodi žogo po progi okrog predmetov.
Zaključi z vajami za ravnotežje. Izvajaj jih miže, vsako 30 sekund. (tako se boš umiril, pri tem tudi umirjeno dihaj)
-lastovka -stoj na eni nogi in nato zamenjaj
-stoj na prstih
-stoj na petah
ANGLEŠČINA
Tema: Bralno razumevanje
Cilji: ponovitev besedišča: šola, pohištvo, promet, hrana
- Ponovi izštevanko: IT ‘ S A HOUSE, IT ‘ S A HAPPY HOUSE
- Interaktivni učni list: SCHOOL THINGS
Povleci besedo k ustrezni sliki
- UTRJEVANJE BESEDIŠČA
Pripravi si kartice. Ponovi besedišče, tako, da pogledaš slikico, jo poimenuješ in preveriš na zadnji strani.
Preglej slikovne slovarje, ki jih imaš v zvezku. Preberi besedice zraven vseh slikic.
- Reši UČNI LIST, ki ga že imaš prilepljenega.
Napisano natančno preberi in nariši.
V kolikor si učni list že rešil, zapisano ponovno preberi in preveri.
- Gibalna pesmica CLAP YOUR HANDS
Medtem, ko rešuješ učni list, se lahko razgibaš ob tej pesmici.
Rešen učni list poslikaj in mi ga pošlji.