5. A | 5. B |
MAT Utrjevanje ploščine in obsega Danes bomo ponovili in utrdili znanje o ploščini in obsegu.
Pazi na enote pri ploščini. Pri pretvarjanju enot velja, da je 1 dm2 = 100 cm2 , 1 cm2 = 100 mm2. Fotografiraj in pošlji mi tvoj zapis nalog. Dodatna naloga– če želiš, reši še naloge na strani 51. |
MAT Ploščina in obseg – utrjevanje V prejšnjih urah smo se naučili računanje obsega in ploščine. Danes bomo znanje utrjevali.
Rešitve mi pošlji. |
SLJ Kaj poimenujemo s samostalnikom? V pretekli uri si že spoznal, da samostalniki poimenujejo bitja, stvari in pojme. Danes boš spoznal vprašalnici, s katerima si pomagaš pri iskanju samostalnikov v besedilu. Vprašalnici:
Kaj je to?… To je sivka. To je voda. To je prostor. To je vojna…
Samostalnik Samostalniki so besede, ki poimenujejo: – bitja (človek, rastlina, žival), – stvari, – pojme. Pri iskanju samostalnikov si pomagamo z vprašalnico: KDO je to? ali KAJ je to? Dodatna naloga– če želiš, reši na spletni povezavi https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html nalogi »Označi samostalnik«. |
SLJ Kaj poimenujemo s samostalniki? Pri uri SLJ si že prepoznaval samostalnike. Spoznal si, da samostalniki poimenujejo bitja, stvari in pojme. Danes boš spoznal vprašalnici, s katerima si pomagaš pri iskanju samostalnikov v besedilu. Vprašalnici:
Kaj je to?… To je sivka. To je voda. To je prostor. To je vojna…
Zapis v zvezek. Samostalnik Samostalniki so besede, ki poimenujejo: – bitja (človek, rastlina, žival), – stvari, – pojme. Pri iskanju samostalnikov si pomagamo z vprašalnico: KDO je to? ali KAJ je to?
https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html Reši prvi dve nalogi Sporoči mi, kako si bil uspešen. |
DRU Rimska vojska Danes nadaljujemo s starim vekom. Spoznali boste rimskega vojaka.
V tem obdobju so na Slovenskem vladali Rimljani- skoraj 500let. Rimljani so bili znani kot odlični vojaki. Rimski vojak se imenuje LEGIONAR, ker je bila vojska razdeljena na enote, imenovane legije. Oglejte si posnetek, ki prikazuje Rimske igre na Ptuju. |
DRU Rimljani pri nas Prejšnjo uro smo povedali, da se obdobje starega veka prične s prihodom Rimljanov na naše ozemlje. Rimljani so bili res dobri na vseh področjih.
Zapis mi pošlji |
TJA
Ponovimo stavbe, krajevne predloge Na e-delovnem zvezku odpri poglavje 3: In the town. Reši naloge, ki so pod Lesson 1 in Lesson 2. |
LUM Slikanje – SIMETRIJA V tem tednu obeležujemo DAN ZEMLJE (22. april), zato bo današnje delo povezano s tem dnem. LIKOVNA NALOGA: Danes boš likovno umetnost izvedel zunaj. Naberi različen material: vejice, odmrlo travo, lubje, kamenčke… Iz nabranega materiala na ravni podlagi sestavi simetričen motiv. Kdaj je že nekaj simetrično? Izdelek v likovni umetnosti je simetričen, ko sta leva in desna stran izdelka (skoraj) enaki (nismo pri matematiki, zato popolnoma enako ne more biti 😊). Da si boš lažje predstavljal, si oglej spodnja primera iz narave: PRIMER SIMETRIČNEGA MOTIVA Uspešen boš, če: – bo izdelek simetričen, – bo sestavljen SAMO iz naravnih materialov. Izdelek fotografiraj in mi ga do petka 24. 4. 2020, pošlji na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si Obilo užitka ob ustvarjanju! |
GUM Tema: Ponovimo pesmice in ples Današnjo uro glasbe boste ponovili pesmice, ki smo se jih letos učili. Na Radovednih 5 imate posnetke, ter klavirske spremljave vseh pesmic. Vzemi v roke učbenik in naredi domač pevski koncert. Posebej pozorno ponovi besedilo in ples Lepa Anka. Če si slučajno pozabil kako se pleše, imaš posnetek plesa tudi na Radovednih 5/glasbena umetnost.
|
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Nov teden, nova ura računalništva na daljavo. Prejšnji teden smo si ogledali prispevek v Izodromu o programiranju. Ste si ga ogledali? Če ga je kdo zamudil, je tukaj povezava za ogled na spletu.
https://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom/174684409
V tem tednu pa bomo spet malo ponovili osnove programiranja. Na spletni strani Pišek ACM bi letos potekalo poskusno tekmovanje o programiranju. Preizkusite se v kategoriji 4. in 5. razred.
https://pisek.acm.si/contents/4907-319805995281415931-1246498428199543920-1425786604345493330/
Če komu ne bi uspelo opraviti vseh šestih nalog , naj mi javi, da pošljem kak namig. Ampak vi vse to že znate in sem prepričana, da vam bo uspelo.
NEMŠČINA (NIP)
Danes boš utrjeval/a hrano in pijačo (Essen und Getränke). V prilogi imaš učni list. List si natisni, reši in prilepi v zvezek. >>> Essen, Getränke, 20. 4. 2020
Če te možnosti nimaš, prepiši naslov, oštevilči naloge in napiši samo rešitve.
Naloge rešuj s pomočjo zvezka, tako bo vse prav.
Rešen list fotografiraj in mi ga pošlji do ponedeljka, 20. 4. 2020, zvečer.