ANGLEŠČINA
Tema: Živali
Cilji: utrjevanje že poznanega besedišča za ŽIVALI
- Pesmica o živalih: THE ANIMAL SOUNDS SONG
Poslušaj pesem. Zapisane so živali, ki jih boš slišal.
dog cow duck owl elephant |
cat bird pig mouse bear |
horse sheep rabbit lion |
snake donkey chicken frog bee |
- UČBENIK: Wild animals: stran 56
Preberi naštete živali.
- Pesmica: I HAVE A PET
Poslušaj pesmico.
- TABELSKA SLIKA
V ustrezen kvadratek nariši in zapiši živali, ki si jih poslušal, prebral oziroma videl.
V vsakem kvadratku naj bo najmanj 6 živali, ki se ne ponavljajo.
FARM (kmetija) |
ZOO (živalski vrt)
|
FOREST (gozd) |
PETS (hišni ljubljenčki)
|
- Pomagaj si s PREVAJALNIKOM besed
- Če imaš čas, zapleši: JUST DANCE: HAPPY!
- ZAPIS mi poslikaj in pošlji na moj elektronski naslov.
DRUŽBA
Raziskujem preteklost, mini raziskava star predmet
Učenci:
- se seznanijo s cilji projekta.
- Seznanijo se z načinom dela.
- Izberejo si predmet raziskave.
- Znajo izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
- Učenec se seznani se z načinom dela mini raziskave, poišče bistvene podatke.
- V prihodnjih dneh boš raziskovalec. Med predmeti si boš izbral enega in poiskal kdaj, kako in kje je nastal. Morda boš odkril tudi, kdo ga je izumil ali zakaj so ga uporabljali, iz česa je bil narejen, čemu je služil in seveda, kako se je skozi čas spreminjal.
- Bolj ko boš brskal po spletu, knjigah ali morda koga kaj povprašal, bolj se ti bodo odpirala nova vprašanja.
- Danes je najprej tvoja naloga, da dobro premisliš, zgodovino katerega predmeta boš izbral, saj je zelo pomembno, da te zanima njegov nastanek.
Izbiraš lahko med naslednjimi:
- avto,
- vlak,
- traktor,
- likalnik,
- računalnik,
- telefon,
- žarnica,
- ura,
- denar,
- knjiga,
- pralni stroj,…
Lahko pa izbereš tudi kakšen predmet, ki ga ni med predlogi, a se prej posvetuj z mano ( pošlji mi sporočilo po elektronski pošti do petka ).
3.Sedaj, ko imaš izbran predmet, se boš potrudil, da boš o njem izbral čim več bistvenih podatkov. S pomočjo teh podatkov bo nastalo malo raziskovalno delo, ki bo ocenjeno, ko bo končano (v mesecu maju).
- Pomagaj si s spodnjimi ključnimi besedami, vprašanji (lahko kaj izpustiš, če ne ustreza tvoji izbiri, lahko pa kaj dodaš).
- Kdaj se je predmet prvič pojavil?
- Kdo ga je izumil, odkril?
- Kako je izgledal?
- Komu in čemu je bil namenjen?
- Kako se je spreminjal skozi čas?
- Kaj se je na njem spreminjalo?
- Je še kakšen ohranjen?
- Kakšen je predmet danes?
- V čem se razlikuje od svojih začetkov?
- Kdo ga uporablja?
- Kje se uporablja? Za kakšen namen?
- Je dostopen vsem?
- Prihodnost predmeta (tvoja predvidevanja)
- Bistvene podatke izpiši na list papirja in mi jih pošlji vsaj do nedelje, 3. maja 2020, da jih pregledam. Ko dobiš povratno informacijo, boš prejel navodilo za pisanje mini raziskave in začel-a pisati celotno besedilo.
- ura SLJ
Primož Suhodolčan je slovenski mladinski pisatelj, ki ga vsi zagotovo poznate. Za njegov slog pisanja sta značilna komedija in humor.
Preberi odlomek v berilu na strani 58.
Ko Popek pove zadnjo pravljico, se vrne k hrastu, kjer najde enako sporočilo: gre naj po svetu in otrokom pove pet pravljic in na koncu ga bo čakalo veliko presenečenje. Zato Popek svojo pot nadaljuje in pravljic nikoli ne zmanjka.
Izvedel/-a si, da je kanta ves čas lačna.
Izberi si eno izmed naslednjih nalog in jo napiši v zvezek ali na računalnik:
- Sestavi jedilnik , ki bo lačno kanto naposled nasitil.
- Nariši požrešno kanto v treh stanjih: ko je lačna, ko se prehranjuje, ko je sita.
- Izberi si eno stvar (npr. vrečko, daljinski TV upravljalnik, pralni stroj …), ki nenadoma oživi. Napiši pravljico.
- Nariši strip, v katerem bodo nastopali zabojniki za odpadke na ekološkem otoku. V oblačke zapiši njihove zanimive komentarje, ko ljudje vanje mečejo ustrezne oz. neustrezne odpadke.
- Pošlji mi svojo nalogo. Se že veselim vaših zanimivih idej.
- ura MAT
Nekaj časa že sedaj delimo in še bomo. To je snov, ki jo boste vedno potrebovali, zato jo je potrebno dobro utrditi.
Danes bomo šli na pisno deljenje z večkratniki števila 10.
Dobro si oglej posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=nFNXeYvv4O0
Torej, to že znamo, na novo ste ugotovili, da se ničle prečrtajo, če so na obeh straneh. Ostali postopek ostane tak, kot smo ga delali.
Reši naloge v DZ, 3. del na strani 85, reši še 5. in 6. nalogo na strani 86.
- ura ŠPO
KOORDINACIJSKA LESTEV je dober pripomoček za razvoj koordinacije, spretnosti in odriva.
Marsikdo jo ima doma, lahko pa si jo narediš iz različnih vrvi ali papirja, palic ipd.
Lahko si jo tudi kar narišeš s kredo na asfalt ali kakšno drugo površino.
V spodnji povezavi imaš filmček, kjer je predstavljeno veliko zanimivih vaj, ki jih lahko delaš s pomočjo koordinacijske lestve. Potrudi se in jih naredi čim več.
Ne pozabi na osnovno ogrevanje pred vadbo.
Obilo užitkov ob vajah ti želim.