8. A | 8. B | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BIO Naslov: Limfa ali mezga Spoznali ste že vse gradbene dele in naloge malega ter velikega krvnega obtoka. Pomembne naloge pa ima tudi limfni obtok, ki dopolnjuje krvnega. Za današnje delo uporabi učbenik BIO 8 na str. 63. Besedilo pozorno preberi in si oglej sliko. Kot pomoč sem ti pripravila kratko razlago o limfi in njenem obtoku v telesu, ki jo prepiši v zvezek.
Po mailu mi pošlji le odgovor na naslednje vprašanje, ki ga seveda napiši v zvezek (do 6. 5. 2020).
Želim ti uspešno delo. |
GEO ZDA- nastanek in ureditev NAVODILA >>> KLIK |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZGO Utrjevanje s pomočjo delovnega lista za ustno preverjanje z naslovom Preverimo svoje znanje, naloženo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4433, poglavje 4. |
ZGO Utrjevanje s pomočjo delovnega lista za ustno preverjanje z naslovom Preverimo svoje znanje, naloženo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4433, poglavje 4. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA 1. SKUPINA Utrjevanje Pitagorovega izreka Cilji:
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=xLWZsOhwhoiPhSbIa9yu2mat
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=X25DMBcrcddJOJZXQNpdMXre
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=dcMObMZYcOPQLaqVOWo1WFom
2. SKUPINA Danes boste ponovili in utrdili znanje o obsegu in ploščini kroga ter Pitagorovem izreku. Pri reševanju si pomagajte z zapiski v zvezku ali zapiski snovi, ki ste jih dobili. >>> Resitve_23_4_8r V zbirki nalog (2. del) rešite naloge: str. 133, nal. 1, 2 str. 163 – 165, nal. 5b, 9c, 10č, 20, 23b Postopki morajo biti zapisani v zvezku. Pri računanju si pomagaj z žepnim računalom. Pazite na zapise Pitagorovega izreka in na računanje kvadratov števil. Tisti brez zbirke najdete naloge na: https://folio.rokus-klett.si/?credit=SSIO8ZN2&pages=164-165 Če želite, da ti pregledam postopke, mi naloge pošljite. Rezultate pa si obvezno preglejte vsi. 3.SKUPINA Cilji:
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=xLWZsOhwhoiPhSbIa9yu2mat
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=X25DMBcrcddJOJZXQNpdMXre
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=dcMObMZYcOPQLaqVOWo1WFom
Fotografijo rešenih nalog pošljite na lucija.korosec@guest.arnes.si 4.5.2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 24dn 4.5.2020 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TJA 1. SKUPINA NAVODILO >>>KLIK 2. SKUPINA NAVODILO >>> KLIK 3.SKUPINA Pisno sporočanje: Kreativno pisanje
Write 3 words in each category.
Pošlji na mail do četrtka, 7. 5. 2020. |
LS2
Likovna naloga: RISBA CVETA
V naravi poišči cvet in ga povečanega nariši na list papirja. Upodobi čimveč podrobnosti, ki jih opaziš na cvetu. Riši s svinčnikom. Barvaš tudi s svinčnikom. Temnejše dele bolj trdo pobarvaš s svinčnikom, svetlejše bolj rahlo.
Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi do 29.5.2020 pošlji na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta izdelek bo ocenjen.
Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
- Rešitev likovnega problema: izvirno (5), dobro (4), zadovoljivo (3), delno rešen likovni problem (2)
- Izvedba likovne tehnike: dosledno in natančno (5), manj natančno in dosledno (4), zadovoljivo (3), nedosledno (2)
- Izvedba likovnega motiva: zanimivo in originalno (5), manj izvirno in domiselno (4), malo izvirnosti in domiselnosti (3), nedomiselno in neizvirno (2)
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli.
NI2
Mein Tagesablauf
Vorbereitungen auf die Präsentation
Beschreibe deinen Tagesablauf (in der Quarantäne oder ein gewöhnlicher Schultag):
- Was machst du von Morgen bis Abend? (aufstehen…schlafen gehen)
- Welche Haushaltsaktivitäten machst du zu Hause?
- Wo machst du deine Hausaufgaben oder wo lernst du? Beschreibe dieses Zimmer (Möbelstücke – Präpositionen)
Opis dneva si že napisal/a in sem ga tudi že pregledala. Nekateri ste preko ZOOM-a tudi že brali in vadili izgovorjavo.
1. Temu opisa dneva sedaj dodaj še, katera gospodinjska opravila opravljaš (tudi če jih ne, nekaj napiši). To umestiš v besedilo, kjer je smiselno. Ne na konec, ko že poveš, da greš spat.
2. Dodaj tudi opis sobe à ko poveš, da se učiš ali delaš šolske naloge, povej, kje to počneš in ta prostor (svojo sobo) opiši. Povej katero pohištvo je v sobi in uporabi krajevne predloge (auf, neben, unter, an, hinter…), da poveš kje se kaj nahaja (npr. Der Computer ist auf dem Schreibtisch.)
Besedilo mi ponovno pošlji v pregled.
4.5. in 6.5. – priprava besedila za govorni nastop – pošlji v pregled
11.5. – vadimo izgovorjavo preko ZOOM
13.5. – snemanje videa (ali priprava na govorni nastop)
18.5. – ocenjevanje: predstavitev preko ZOOM ali video posnetek, ki ga pošlješ preko wetransfer
Navodila za pošiljanje preko wetransfer: https://www.loom.com/share/e456efbc0f754b2e988ba907c6fe6153