2. A |
2. B |
MATEMATIKA
RAČUNAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v obsegu do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
- Uporablja računske operacije pri reševanju problemov.
Naloga:
- Danes bo ura matematike potekala na našem srečanju preko Zooma. Dobimo se ob 15.00. Pripravi si delovni zvezek za matematiko, karo zvezek in peresnico.
|
MATEMATIKA
RAČUNAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v obsegu do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
- Uporablja računske operacije pri reševanju problemov.
Naloga:
- Odpri delovni zvezek za matematiko na strani 30.
- Reši besedilne naloge.
- V zvezek za matematiko napiši dve svoji besedilni nalogi in ju reši.
|
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
Cilji:
- Glas j zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka d. Mala pisana črka b zavzame dve vrstici.
- Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 110, 111 ter vadi male in velike pisane črke j.
- V zvezek napiši eno vrstico male pisane črke j in eno vrstico velike pisane črke j.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- Zapiši še dve povedi sam.
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
|
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
Cilji:
- Glas j zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
- Pripravi si zvezek za slovenščino in delovni zvezek za opismenjevanje.
- Na
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/j ali
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka d. Mala pisana črka b zavzame dve vrstici.
- Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 110, 111 ter vadi male in velike pisane črke j.
- V zvezek napiši eno vrstico male pisane črke j in eno vrstico velike pisane črke j.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- Zapiši še dve povedi sam.
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
KAKO DELUJE?
Cilji:
- Zna natančno opazovati, opisati in poimenovati delovanje in gibanje tehničnih naprav in vozil ter njihovih delov.
- Eksperimentira in napovedujejo.
- Usmerjeno opazuje, uporablja več čutil, opazovano nariše in napiše.
Naloga:
Med svojimi igračami si izberi igračo:
- Poimenuj jo,
- prikaži delovanje in opiši, kako deluje.
- Če znaš, poimenuj še sestavne dele.
- Ali se vse igrače gibajo?
Ali se gibajo na enak način?
Ali se gibljejo vsi sestavni deli posamezne igrače?
- Oglej si kaj vse delajo delovni stroji:
https://www.youtube.com/watch?v=LFaSDHDcNQI
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
KAKO DELUJE?
Cilji:
- Zna natančno opazovati, opisati in poimenovati delovanje in gibanje tehničnih naprav in vozil ter njihovih delov.
- Eksperimentira in napovedujejo.
- Usmerjeno opazuje, uporablja več čutil, opazovano nariše in napiše.
Naloga:
Med svojimi igračami si izberi igračo:
- Poimenuj jo,
- prikaži delovanje in opiši, kako deluje.
- Če znaš, poimenuj še sestavne dele.
- Ali se vse igrače gibajo?
Ali se gibajo na enak način?
Ali se gibljejo vsi sestavni deli posamezne igrače?
- Oglej si kaj vse delajo delovni stroji:
https://www.youtube.com/watch?v=LFaSDHDcNQI
- V zvezek nariši:
|
GLASBENA UMETNOST
OTROŠKE PLESNE IGRE
Cilji:
- Razvija gibalne in ritmične sposobnosti.
- Razvija sposobnost poslušanja in koncentracije.
- Ponovi naučene se plese in pesmi.
Naloga:
Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki:
https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo
https://www.youtube.com/watch?v=aRpLZvYYYhA
https://www.youtube.com/watch?v=D2vN2G7lumw
|
GLASBENA UMETNOST
OTROŠKE PLESNE IGRE
Cilji:
- Razvija gibalne in ritmične sposobnosti.
- Razvija sposobnost poslušanja in koncentracije.
- Ponovi naučene se plese in pesmi.
Naloga:
Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki:
https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo
https://www.youtube.com/watch?v=aRpLZvYYYhA
https://www.youtube.com/watch?v=D2vN2G7lumw
|
ANGLEŠČINA
Tema: Prevozna sredstva
Cilji: učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za prevozna sredstva
Zapoj že poznano pesmico.
- V zvezku poišči narisana prevozna sredstva. Poimenuj jih!
- Pesmica o prevoznih sredstvih: TRANSPORTATION SONG
Poslušaj novo pesmico. Ob ponovnem poslušanju poskusi pripevati.
( subway…podzemna železnica)
- Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: VOZILA
Poslušaj in slike prenesi v ustrezna polja.
Če najdeš še kakšno pesmico o prometu mi pošlji njen naslov! |
ANGLEŠČINA
Tema: Šola in šolske potrebščine
Cilji: učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za šolske potrebščine
Poslušaj in ponovi.
Poslušaj in ob ploskanju zlogov ponovi. (1x book, 2x pen-cil, 3x shar-pe-ner)
Poslušaj in ob poskokih zlogov ponovi besedišče.
Poslušaj in zapoj.
Poslušaj in prenesi ustrezno sličico.
Ob koncu klikni »Finish!« in preveri svoj rezultat (»Check my answers«).
- Iz šolske torbe vzemi 5 šolskih potrebščin. Poimenuj jih!
Poslušaj, nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
Najprej poslušaj, nato pobarvaj.
Uredi si šolsko peresnico!
|