3. A | 3. B | |||||||||
ANGLEŠČINA Tema: Različna prometna sredstva Cilji: ponovitev besedišča za prometna sredstva učenci pripovedujejo kaj imajo in česa ne
Poišči SLIKOVNE KARTICE o PROMETU in z njimi ponavljaj besedišče.
Pripravi si PODLOGO, ki si jo naredil prejšnjo uro. Podajaj navodila in v paru igraj igro: PUT__________ON__________! Enkrat polagaj na števila, drugič na barve. Tako kot zadnjič. »Put a taxi on eight.« »Put a lorry on purple.«
Zapoj že poznano pesmico.
Ne pozabi uporabiti besedno zvezo: I’ ve got… (I’ ve got a green car.) Povej tudi česa nimaš: I haven’ t got… (I haven’ t got a brown bike.)
Poslušaj in označi ustrezno vozilo na sestavljanki.
Poslušaj in poveži k ustreznemu vozilu. Klikni na »Finish!« in preveri svoje znanje. Če najdeš kakšno pesmico o prometu, mi pošlji njen naslov!
|
ANGLEŠČINA Tema: Katere šolske potrebščine imam? Cilji: ponovitev besedišča za šolske potrebščine učenci pripovedujejo kaj imajo in česa ne
Poglej slikico, jo obrni in preberi zapis. Večkrat ponovi! Poglej slikico in jo poimenuj! (Preveri znanje tako, da kartico obrneš.)
Na velik list si naredi PODLOGO. Na eni stran zapiši števila, na drugi pa v vsak kvadratek nariši različno barvo. (Spomni se: takšno podlogo uporabljamo v šoli)
Podajaj navodila in v paru igraj igro: PUT__________ON__________! Enkrat polagaj na števila, drugič na barve. Tudi to igro že poznaš. (»Put a pencil on seven.« »Put a ruler on blue.«)
Večkrat poslušaj pesmico in poskusi s pripevanjem.
Ne pozabi uporabiti besedno zvezo: I’ ve got… (I’ ve got a blue ruler.) Povej tudi česa nimaš: I haven’ t got… (I haven’ t got a yellow pencil.)
Klikni gumb za predvajanje, poslušaj in nato klikni ustrezno sliko Poznaš še kakšno igro s slikovnimi karticami?
|
|||||||||
SPO Živim zdravo
https://youtu.be/uj5auvXsjmI?list=PLRswyelTc1UTSTQ27nTEMfML3aYlj4DYt
|
||||||||||
MAT Odštevam enice Odpri SDZ 3 na strani 32 in natančno poglej in preberi razlago na modri podlagi. Nato v zvezek napiši naslov ODŠTEVAM ENICE in vse iz modre podlage prepiši v zvezek. Še vedno uporabljaj za stotice ( ), desetice ( | ) in enice ( o ). Kar odšteješ, tudi prečrtaj. Reši vse naloge na strani 32. |
||||||||||
ŠPO Skok v daljino z zaletom Prejšnjo uro si se naučil/-a skakati v daljino z mesta. Danes boš poskusil/-a v daljino skakati še z zaletom. Preden začneš z delom, si večkrat poglej spodnji posnetek. https://www.youtube.com/watch?v=LYyW33pkSZA Če si dobro opazoval/-a, vidiš, da je ta skok sestavljen iz zaleta, odriva, leta in doskoka. Ko boš začel/-a vaditi skok v daljino z zaletom, upoštevaj naslednje: – zalet naj ne bo predolg, – odrivaš se z eno nogo, – pri letu roke daš navzgor in trebuh potisneš naprej, – pri doskoku doskočiš na obe nogi. Zdaj pa se dobro ogrej in poskusi s skakanjem. 😊 Če imaš doma pomočnika, si lahko dolžino skokov tudi izmeriš. |
||||||||||
SLJ Besede z enakim pomenom – sopomenke Odpri SDZ 2 na str. 68
https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1x4ln3gy82r1 ZAPIS V ZVEZKU: Napiši še sam 5 parov besed v dveh stolpcih. Besede z enakim pomenom imajo enak pomen, vendar se drugače zapišejo. Rečemo jim tudi SOPOMENKE. |