7. A 7. B
  MATEMATIKA

Danes (6. 5.) se dobimo na zoom srečanju ob 10.10. Spremeba je ure je zaradi uskladite s terminom za 7. b in  ker se nekateri od vas sicer ne bi mogli udeležiti srečanja. Pripravite zvezke in pisala. Pripravite tudi vprašanja, če česa ne znate ali imate kje težave.    >>> Resitve_7r_5_5

V prilogi so rešitve včerajšnjih nalog. Preglejte si jih, če je kaj nejasnega bomo lahko to razjasnili na srečanju. Dogovorili se bomo tudi o načinu in terminu preverjanja ter ocenjevanja znanja ter vsebinah, ki jih bomo ocenjevali. Cilje za poglavje o ploščinah imate v prilogi, za trikotnike in štirikotnike pa jih že imate.  >>> Cilji_obsegi_ploscine_7r

 TJA

My dream school

Pripravi kratko predstavitev o svoji idealni šoli. Za zgled glej UČ/57 (iztočnice: building, classrooms, timetable…). Pomagajte si s sestavki, ki smo jih že pisali, z učbenikom, DZ, zvezkom, slovarjem. Posnemite se s snemalnikom zvoka in mi posnetek pošljite po mailu, lahko tudi preko povezave https://wetransfer.com/, najkasneje do četrtka, 7.5.2020 do 18.00.

Če si boste predstavitev napisali, mi lahko pošljete v pregled (lahko je to miselni vzorec, posamezni stavki, pisni sestavek…). Predstavitev naj bo kratka, 2-4 povedi za vsako iztočnico. Končni izdelek je ustna predstavitev (zvočni posnetek), da urite govorno sporočanje.

GEO 7.A

NARAVNOGEOGRAFSKE ZNAČILNOSTI VZHODNE AZIJE

NAVODILA >>> KLIK

 MATEMATIKA

Danes (6. 5.) se dobimo na zoom srečanju ob 9.00. Spremeba je ure je zaradi uskladite s terminom za slovenščino. Pripravite zvezke in pisala. Pripravite tudi vprašanja, če česa ne znate ali imate kje težave.

V prilogi so rešitve včerajšnjih nalog. Preglejte si jih, če je kaj nejasnega bomo lahko to razjasnili na srečanju. >>> Resitve_7r_5_5

Dogovorili se bomo tudi o načinu in terminu preverjanja ter ocenjevanja znanja ter vsebinah, ki jih bomo ocenjevali. Cilje za poglavje o ploščinah imate v prilogi, za trikotnike in štirikotnike pa jih že imate.   >>> Cilji_obsegi_ploscine_7r

 TJA

Poklici

1) Pojdi na https://www.baamboozle.com/quiz/26805 in rešuj kviz.

2) Pojdi na https://www.baamboozle.com/quiz/2148 in rešuj kviz.

3) Preberi razlago, nato jo prepiši v zvezek.

What do they do? jobs
play player
build builder
act actor
invent inventor
fight fire fire fighter

 

Poklice pogosto tvorimo tako, da glagolu (kaj delamo) dodamo končnico – er ali –or.

play + er = player

Nekatere poklice tvorimo iz samostalnikov:

samostalnik poklic
violin violinist
music musician
photograph photographer
empire emperor

Tako lahko besedam dodajamo tudi končnici – ist, – ian.

Določeni poklici pa niso izpeljani iz druge besede: chef, mechanic, nurse, doctor, queen, king, …

Nekaterim dodamo besedo man, woman ali worker: businessman / businesswoman, postal worker.

4) Reši nalogo 4 v DZ/48.

SLOVENŠČINA

TEMA: POGAJALNI POGOVOR

Prejšnjo uro si poslušal/a pogajalni pogovor, v zvezek si zapisal/a, kaj je zanj značilno.

Pogovor še enkrat poslušaj v interaktivnem učbeniku in reši v delovnem zvezku 2. del 13. in 14. nalogo na strani 10. Ustno reši 15. nalogo.

Nadaljuj z reševanjem 16. naloge ter 17., 18. in 19. naloge na strani 11.

Na strani 16 reši 11. nalogo, v kateri boš razmislil/a o svoji zmožnosti pogajanja.

Želim ti uspešno reševanje.

 SLOVENŠČINA

  1. Prevert, Zabušant

V berilu poišči in preberi pesem Zabušant.  Kakšne občutke je v tebi vzbudila pesem?

Pod naslovom Pesem je tudi tvoja odgovori na vprašanja pod prvimi štirimi točkami, tako da vprašanja in odgovore zapišeš v zvezek.

Pesem domiselno ilustriraj.

Če imaš pri katerem vprašanju težave, mi sporoči.

 ZGO

V učbeniku str. 87 in 88 si preberejo zgodbo o preseljevanju ljudstev, si prepišejo v zvezek miselni vzorec z naslovom Preseljevanje ljudstev, ki se nahaja v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4431#section-7, poglavje 7.

Za ponovitev rešijo quizlet https://quizlet.com/90087465/zgodovina-evropski-srednji-vek-preseljevanje-ljudstev-flash-cards/

ŠPORT

DEKLICE

Sedmošolke,

danes vas čaka naloga, ki je povezana predvsem s spretnostjo. Pa koncentracijo in hitrostjo gibov rok in še kakšno motorično spretnostjo, ki ste jih testirale pred počitnicami s testi za Športno vzgojni karton.

V povezavi najdete filmček, ki vas bo postopno vodil od začetkov enostavnega žongliranja, do žongliranja s tremi žogicami. Preizkusite se z vajami in upam, da bo kateri uspela tudi končna verzija. Lahko se tudi posnamete in pošljete filmček ali pa kakšno fotografijo, obvezno pa ni.

Če bo vreme lepo pa dan le dajte izkoristiti še za sprehod ali kakšno drugo dejavnost na svežem zraku, da bo gibanja dovolj tudi za druge dele telesa in ne samo za roke in možgane 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=2PMTMRWod9s&fbclid=IwAR1C9hBaAFjK02tyBWLtpP2XM-9jQmtH9WbeR8qz-7fDpoLWmNdHLyYS1Ss

Se veselim kakšnega posnetka 🙂

DEČKI

Pozdravljeni učenci. Z jutrišnjo uro športa nadaljujemo z razvijanjem splošne vzdržljivosti s pomočjo intervalnih tekov. Naloga za jutri je: 10 minut lahkotnega teka za ogrevanje. Gimnastične vaje v gibanju, elementi šole teka, 10 x 100 metrov hitrega teka. To naredite v dveh serijah po 5 ponovitev. Pavza med posameznim tekom je 30 sekund, med serijami pa 5 minut. Po treningu se dobro raztegnite in popijte veliko tekočine. Lp Dragan

p.s. Nekateri mi še niste poslali izpolnjene tabele za testiranje ŠVK!!

 

(Skupno 89 obiskov, današnjih obiskov 1)