5. A |
5. B | ||||
NAVODILA UČITELJICE SONJE >>> KLIK |
NAVODILA UČITELJICE MARIJE >>> KLIK | ||||
MAT Danes se bomo srečali z izrazom POTENCA. Potenca je krajši zapis računske operacije v obliki zmnožka enakih faktorjev. To pomeni, da isto število množimo s samim seboj tolikokrat, kot je zapis nad številom. Pa poglejmo. Npr. 32 = 3 · 3 = 9 Število 3 smo množili 2 krat, kot je zapisano nad 3 in smo dobili zmnožek- vrednost potence 9.
Kako preberemo zapis potenc: Npr: 23 beri: dva na tri 3² beri: tri na dva 2⁴ beri: dva na štiri 2¹ beri: dva na ena Pazi: Stopnja potence ti pove, kolikokrat se osnova zmnoži.
Pošlji mi fotografijo zapisa v delovnem zvezku. |
MAT Potence Potenca je krajši zapis računske operacije v obliki zmnožka enakih faktorjev. To pomeni, da isto število množimo s samim seboj tolikokrat, kot je zapis nad številom. Primer: 32 = 3 · 3 = 9 število 3 smo množili 2 krat, kot je zapisano nad 3. ali 64 = 6 · 6 · 6 · 6 = 1296
Zapiši v zvezek. 23 POTENCAKako preberemo zapis potenc: Npr: 3² beri: tri na dva 2⁴ beri: 2 na štiri 2¹ beri: dva na ena Pazi: Stopnja potence ti pove, kolikokrat se osnova zmnoži.
Rešitve nalog želim videti. |
||||
SLJ Kaj poimenujemo s pridevniki? Prejšnjo uro si spoznaval/a , kaj je pridevnik in s katerimi besedami-vprašalnicami si pomagamo pri iskanju pridevnika v besedilu.
PRIDEVNIKI DZ/66-69 So besede, ki jih pridenemo samostalnikom. Poimenujejo:
Pošlji mi rešitve tvojega zapisa v delovnem zvezku. |
SLJ Kaj poimenujemo s pridevniki? Prejšnjo uro si spoznaval pridevnik. Seznanil si se tudi s tremi vprašalnicami: KAKŠEN?, KATERI ?in ČIGAV?. Danes boš svoje znanje dopolnil.
Rešitve mi pošlji, da vidim, kako obvladaš pridevnik. |
||||
DRU Življenje na gradu V srednjem veku so bili značilni gradovi. Kako je potekalo življenje na gradu smo izvedeli ob obisku Celjskega gradu.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/# pod zavihki: ŽIVLJENJE NA GRADU >>> CELJSKI GROFJE
Življenje na gradu Gradovi so bili zgrajeni na težko dostopnem kraju, na vrhu strmin. Imeli so obzidje z obrambnimi stolpi, okoli gradov so bili skopani obrambni jarki. V gradove so vstopali po dvižnem mostu. Okoliški prebivalci so jih uporabljali kot zaščito pred sovražniki. Na gradu je bilo včasih življenje neugodno, zlasti pozimi. V gradovih je bilo temačno in hladno. Svetili so si z baklami in oljenkami. Grajski možje so bili vešči vojskovanja, grajske gospe pa so skrbele za otroke, vezle in poučevale svoje hčere. |
DRU Življenje na gradu V srednjem veku so bili značilni gradovi. Nekaj vsebin o gradovih si pridobil že v lanskem letu, danes boš svoje znanje nadgradil.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/# pod zavihki: ŽIVLJENJE NA GRADU >>> CELJSKI GROFJE
Zapis v zvezek Življenje na gradu Gradovi so bili zgrajeni na težko dostopnem kraju. Imeli so obzidje z obrambnimi stolpi, okoli gradov so bili skopani obrambni jarki. V gradove so vstopali po dvižnem mostu. Okoliški prebivalci so jih uporabljali kot zaščito pred sovražniki. Na gradu je bilo včasih življenje neugodno, zlasti pozimi. V gradovih je bilo temačno in hladno. Svetili so si z baklami in oljenkami. Grajski možje so bili vešči vojskovanja, grajske gospe pa so skrbele za otroke, vezle in poučevale svoje hčere. |
||||
GUM Ocenjevanje na daljavo Ob 12.30 uri preko Zoom Meetinga. Ocenjujem petje pesmi Ladja plove in gibanje rok.
|
LUM RISANJE (ocenjevanje) Likovna tehnika: Svinčnik Likovna naloga: Bogatenje narisanih podob s črtami – POD VODO Učenke in učenci:
Potreboval boš: svinčnik, navaden bel A4 list Likovna naloga: Prejšnji ponedeljek si ponovil in utrdil vse, kar je potrebno vedeti o risanju s pomočjo črt in pik. Danes boš narisal ČRTNO RISBO. Naš motiv bo domišljijski podvodni svet. Na list papirja nariši najmanj pet rib različnih oblik (ni nujno, da so takšne, kot v resnici – lahko so popolnoma domišljijske) in jih zapolni z različnimi črtami in pikami. PAZI, DA NOBENE PLOSKVE NE POBARVAŠ. Bodi ustvarjalen in izviren. Da si boš lažje predstavljal, si oglej spodnjo risbo. Kriteriji ocenjevanja:
|
||||
TJA Živali 1.) Ponovimo živali: 2 minutes game Odpri zvezek in napiši naslov ANIMALS (živali). Nastavi štoparico na 2 minuti. V teh dveh minutah zapiši čimveč živali. Koliko si jih napisal? 2.) Pesem: The Animal Sounds Song Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=t99ULJjCsaM&t=46s. Poslušaj pesem. Sedaj zapiši, koliko živali je v pesmi omenjenih in jih naštej čimveč. Poslušaj še enkrat. Koliko si si jih zapomnil? V zvezek dopiši živali, ki jih nisi zapisal in preveri zapis tistih živali, ki si jih. ANIMALS (živali)
Še večkrat poslušaj pesem, ponavljaj živali, bodi pozoren na izgovorjavo. Ti je pesem všeč? 3.) Razmigaj se: https://www.youtube.com/watch?v=NwT5oX_mqS0&feature=youtu.be 4.) Vadenje Vadi besede za poimenovanje živali in izgovorjavo preko naslednjih povezav: 1) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/farm-animals 2) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets 3) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/wild-animals-1 Pri vseh nalogah moraš povezati besedo s sliko, če pa klikneš na zvočnik, slišiš izgovorjavo (ponovi večkrat). |
NEMŠČINA (NIP)
Danes pišeš preverjanje.
Lista, ki je v prilogi, NE TISKAŠ. V zvezek napiši naslov na novo stran: PREVERJANJE ZNANJA. >>> PREVERJANJE ZNANJA, 5. razred
Začneš z besedo HALLO in nato pišeš CELE POVEDI. Vse, kar je v nemščini prepišeš in dopolniš, kar naloga zahteva.
Mojih slovenskih navodil NE prepisuješ. Končaš s TSCHÜS! Potrudi se, fotografiraj in pošlji do torka, 12. 5. 2020, zvečer.
Kasneje prispelih preverjanj ne bom pregledovala. Nato dobiš nadaljnja navodila za pridobitev ocene.
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Prejšnji teden ste nekateri zelo uspešno usmerjali robota Blinkyja. Danes vam pošiljam malo zahtevnejšo stopnjo. Navodila so ista:
– Priti mora do zelenega polja.
– Usmerjaš ga s koraki hodi/skoči desno/levo/gor/dol in določiš število enakih ukazov. Po poti moraš pobrati še razne pripomočke, da se lahko prebiješ skozi labirint.
– Igrica ima več stopenj. Javi mi, do katere stopnje ti bo uspelo priti.
Uspešno usmerjanje!