6. A | 6. B |
MATEMATIKA
Danes se bomo srečali v živo ob 9.30 (2. skupina) in ob 10.30 (1.skupina). Skupini sta enaki kot pri prejšnjem srečanju (skupine pri TIT), le da tokrat začne 2. skupina. Za delo boste potrebovali tudi program Excel. Tisti, ki ste sporočili, da ga nimate, ste dobili povezavo in navodila od učiteljice Petre Cifer. V elektronski pošto s podatki za ZOOM srečanje boste še prejeli (vsak za svojo skupino). Tisti, ki še niste oddali petkove naloge, to naredite do srečanja. |
ŠPORT (DEKLICE) Verjamem, da bo šolsko leto tudi na ta povsem drugačen način hitro minilo, vseeno pa nas do njegovega zaključka loči še nekaj tednov. In ker ta teden vreme ne bo najbolj naklonjeno dejavnostim na prostem, sem pomislila, da bi bilo naše ure fino izkoristiti tudi za kakšno vadbo za katero ne potrebujemo veliko prostora in s katero se v šoli ne srečujemo pogosto. Naslednjih nekaj ur bomo posvetile spoznavanju osnov joge, z njo povezanih vaj in njihovega namena oziroma učinka. Glavni namen je, da se spoznate s čim novim, tiste, ki vam bodo vaje všeč, pa jih boste prav gotovo občasno naredile še na lastno pobudo in koristile njihove pozitivne učinke tudi kdaj kasneje. V povezavi najdete kratek opis tega, kaj joga je in čemu je namenjena. Kakšno informacijo več si seveda tiste, ki vas zanima, lahko poiščete na spletu še same. http://www.promovita.net/joga/kaj-je-joga/ V drugi povezavi pa najdete kratek filmček z zgodbico, ki vas bo na prisrčen način vodila po vajah, ki se imenujejo “5 tibetanskih vaj”. V naslednjih urah ŠPO vam pošljem še bolj “resno” izvedbo, za začetek pa se pozabavajte z “zvezdnimi tibetančki” 🙂 P.s. V priponki najdete že tabelo za naslednji teden, ne pozabite pa mi do jutri zvečer poslati vašega Dnevnika športnih aktivnosti 7. V petek ste dobile tudi podrobna navodila glede ocenjevanja, pa javite, če imate še kakšna vprašanja v zvezi s tem. >>> Dnevnik športnih aktivnosti8 Lepo začnite nov delovni teden! DEČKI Jutrišnjo in naslednjo uro športa bomo namenili skokom čez kolebnico. S pomočjo teh poskokov bomo razvijali našo koordinacijo in predvsem odriv. Vem, da vas veliko doma nima kolebnice, pa vendar se boste nekako znašli. Najlažje si jo naredite iz kakšne vrvi. Dolžino prilagodite vaši višini. Pred začetkom izvajanja poskokov se dobro ogrejte. Nato pa vadite naslednje poskoke: – sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj z vmesnim poskokom
– sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj brez vmesnega poskoka
-preskakovanje kolebnice naprej in nazaj po eni nogi
-preskakovanje kolebnice izmenično po levi in desni nogi
– preskakovanje kolebnice med tekom
– preskakovanje kolebnice z križanjem kolebnice spredaj
-poskoki po izbiri
Upam, da vam preskakovanje kolebnice, vrvi ne bo delalo prevelikih težav.
|
GOSPODINJSTVO Znaki kakovosti živil – utrjevanje
|
SLOVENŠČINA TEMA: HANS CHRISTIAN ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA Odpri interaktivno berilo. Spodaj je povezava nanj. Klikneš na Ctrl in spodnjo povezavo. https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195 Berilo se ti bo odprlo na strani 34, kjer najdeš pravljico Hansa Christiana Andersena, Cesarjeva nova oblačila. V zvezek pod književnost napiši naslov HANS CHRISTIAN ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA. Na You Tube poišči pravljico Cesarjeva nova oblačila, ki jo bere Luka Cimprič.Ob berilu spremljaj njegovo branje pravljice. Potem napiši svoje mnenje o prebrani pravljici . Kaj ti je bilo všeč ali pa te je motilo? Nato prepiši razlago vseh besed, ki jih imaš ob besedilu. Izpiši si še besede/besedne zveze, ki jih nisi razumel/a dobro in s pomočjo SSKJ ( glej fran.si) zapiši njihov pomen. Če boš imel/a težave pri dostopu do berila, me kontaktiraj. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. |
ZGO ODKRITJE OGNJA PRILOGA >>> 11.5.2020 6.A,B ZGO |
TJA Jokes 1. UČ 61/1: Oglej si slike A, B in C in nato pri vsaki besedi v nalogi pripiši, katera sličica zanjo velja (A, B ali C). UČ 61/2: Poslušaj šale (posnetek 22) in jih dopolni. UČ 61/3: Ponovno poslušaj in vadi, da boš šale znal/a povedati tudi ti. POŠLJI MI FOTOGRAFIJO UČBENIKA! Pripravljaj se na ocenjevanje, ki bo potekalo v četrtek, 14. 5. 2020. Vadi izgovorjavo, pripravi si plakat, vadi govor ob plakatu. |
NARAVOSLOVJE Spolno in nespolno razmnoževanje rastlin – videokonferenca
|
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Nadaljevanje likovne naloge. Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
SLOVENŠČINA Hans Christian Andersen, CESARJEVA NOVA OBLAČILA V berilu poišči pravljico Cesarjeva nova oblačila; nato pa na YouTube poišči videoposnetek iste pravljice. Ob spremljanju besedila v berilu poslušaj tretji videoposnetek, ki traja 11 minut in 59 sekund.. Nato pravljico še enkrat preberi ali samo poslušaj. V zvezek napiši avtorja in naslov pravljice. Kaj ti je v pravljici všeč? Kaj te je presenetilo? Ali si pričakoval takšen konec? Pojasni. Odgovore v povedih zapiši v zvezek. Iz berila izpiši razlago vseh besed, ki jo imaš ob besedilu. Izpiši še besede/besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro. S pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihov pomen. |
MAT Računalniške preglednice Danes (ponedeljek, 11. 5. 2020) bomo imeli uro matematike preko videokonference ZOOM. Prva skupina ob 9.30, druga skupina ob 10.30. Skupine so takšne kot zadnjič. Vabilo pošljem 10 minut prej. Pripravite zvezke in pisala. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU Večina vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nekaj izdelkov še pričakujem. Vsakemu posebej sem na mail zapisala, kakšno oceno je dobil. Res vas lahko pohvalim za vaš trud, ustvarjalnost in pridnost. Za ta teden pa naslednja naloga: Pomlad je že krepko prispela med nas in tisti, ki imate vrt, zagotovo že pridno urejate in sadite gredice na vrtu. Vaša naloga je, da ta teden pomagate svojim domačim pri vrtnih opravilih. Lahko:
Kdor nima možnosti, da bi delal na vrtu, pa naj se loti spomladanskega čiščenja in pospravljanja svoje sobe ali katerega drugega prostora v stanovanju ali hiši. Uredite si svoje šolske potrebščine, pripomočke, knjige, oblačila, igrače, sestavljanke…. Bodite ustvarjalni! Vaša naloga je, da delate dve šolski uri (90 minut). Nato na kratko opišete, kaj ste postorili ali pošljete fotografijo o delu do 13.5.2020 na moj mail lucija.korosec@guest.arnes.si. |