DRUŽBA
Raziskujem preteklost (priprava na ocenjevanje) 2. del
Učenci:
- Izdelajo in kronološko prikažejo dogodke iz preteklosti v časovnem zaporedju.
- Danes se boš lotil izdelave GLAVNEGA DELA tvoje raziskave o razvoju izbranega predmeta.
- Tvoje delo bo, da boš vse zbrane podatke zapisal s svojimi besedami v stavkih in jih razporedil v odstavke :
ZAČETEK
SPREMEMBE SKOZI ČAS
PREDMET DANES
PREDMET V PRIHODNOSTI.
Lahko vključiš tudi slike, risbe, tabele, grafe. . . . Beleži si sproti, kje si dobil podatke, slike, grafe. . . ., ki jih boš potreboval v četrtek, ko boš izdelal še zaključek.
- Odpri svojo raziskovalno nalogo ( naslovna stran, uvodna stran) in nadaljuj z oblikovanjem GLAVNIH STRANI.
Pod navodilom ti bom pripravila primer glavnih strani. Ti lahko ustvariš to čisto po svoje. Če ti je lažje, zbriši moje podatke, fotografije in zapiši svoje, spremni barve, velikost pisave ., dodaj ustrezne fotografije, grafe, risbe . . . . . in to shrani v dokumente pod svojim imenom.
To ti pošiljam zato, da bi delal sam in ti bo mogoče olajšalo delo.
Jaz nisem zbirala podatkov, prilepila sem le nekaj fotografij tako, da bi lažje razumel, kaj moraš narediti.
Želim ti uspešno ustvarjanju glavnih strani tvoje raziskovalne naloge. >>> KLIK
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
PRILOGA >>> KLIK
- ura SLJ
Razmisli, kaj bi naredil/-a v situacijah, ki so na strani 92.
Poglej posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=bd-6zf5aKAM&fbclid=IwAR1FMynfr6Q0C7li0WoHcfmcmouG86l5szJ_2arALQr0O5qMZ9bF5P_sV1g
Zapiši v zvezek za SLJ:
PISNO OPRAVIČILO
Ima pet delov:
- kraj in datum pisanja (desno zgoraj)
- nagovor (komu je opravičilo namenjeno)
– npr.: Spoštovana razredničarka,
Na koncu nagovora je lahko VEJICA. Pri vsebini zato nadaljuješ z malo začetnico.
Draga učiteljica!
Lahko pa je na koncu nagovora tudi KLICAJ. Takrat pri vsebini začnemo pisati z veliko začetnico.
- vsebino (razložimo, zakaj se opravičujemo)
- pozdrav
- podpis
- ura MAT
Zapiši v zvezek in reši:
UTRJEVANJE
- Zapiši števila z desetiškimi enotami in obratno.
2308 =________________________ | 3 T 6 S 1 E =__________________ |
7093 =________________________ | 5 T 2 D 4 E =____________________ |
8007 =________________________ | 4 T 3 D =_____________________ |
254 =________________________ | 9 T 7 D 4 E =_____________________ |
- Izračunaj.
81 : 9 – 8 =________________________ |
50 – 40 : 5 =________________________ |
7 ∙ 10 – 10 ∙ 7 =________________________ |
6 ∙ 8 + 42 : 7 =________________________ |
(8 + 9) + (15 – 8) =________________________ |
64 : (18 – 10) =________________________ |
(5 + 40) : 5 + (33 – 15) =________________________ |
2 ∙ 6 + (10 – 7) + 3 ∙ 2 =________________________ |
30 : 6 + 5 ∙ (2 – 2) =________________________ |
(70 + 10) : (2 ∙ 5) – 7 =________________________ |
- Pretvori. Nesmisle prečrtaj.
1 ℓ = ___ dℓ | 2 ℓ 6 dℓ = ___ dℓ | 4 ℓ 8 dℓ = ___ dℓ |
5 ℓ = ___ dℓ | 5 ℓ 6 dℓ = ___ dℓ | 7 ℓ 3 dℓ = ___ dℓ |
14 ℓ = ____ dℓ | 74 ℓ 3 dℓ = ___ dℓ | 5 ℓ = ___ dℓ |
30 dℓ = ___ ℓ | 25 dℓ = ___ ℓ___ dℓ | 52 dℓ = ___ m___ dm |
680 dℓ = ___ ℓ | 342 dℓ = ___ €___ dℓ | 860 dℓ = ___ ℓ___ dℓ |
900 dℓ = ___ ℓ | 618 dℓ = ___ ℓ___ dℓ | 2 dℓ = ___ ℓ___ dℓ |
1 hℓ = _____ ℓ | 165 ℓ = ___ hℓ___ ℓ | 6852 ℓ = ___ hℓ___ ℓ |
48 hℓ = ____ ℓ | 750 ℓ = ___ hℓ___ ℓ | 405 ℓ = ___ hℓ___ ℓ |
70 hℓ = _____ ℓ | 300 ℓ = ___ hℓ___ ℓ | 43 ℓ = ___ km_ ℓ |
- ura GUM
Današnjo uro glasbe si boste ogledali glasbeno risanko. Najdete jo na youtubu: Silly Symphonies – Music Land: https://www.youtube.com/watch?v=dihJ1w48Jh0
Vaša naloga je, da ob gledanju risanke ponovite, katere inštrumente poznate (veste kako se imenujejo), poslušate kako zvenijo posamezni inštrumenti ter na koncu v zvezek narišete vaš najljubši inštrument.