6. A | 6. B | ||||||||||||||||||||
TJA Srečanja v živo Na mail sem vam poslala skupine. Tam, kjer se boste srečali sami, sem določila vodje skupin (otemnjeno). Naloga vodje je, da pokliče ostale člane in vodi srečanje. Načeloma srečanja izvedete od 9. 10 (kot imamo TJA po urniku), seveda se pa lahko dogovorite tudi po svoje. Navodila:
TEME:
|
NARAVOSLOVJE Nespolno razmnoževanje rastlin II. Spoznali ste, da se rastline v naravi nespolno razmnožujejo s pritlikami, z živicami, gomolji, z zarodnimi čebulicami. Ljudje pa smo spoznali, da lahko nekatere rastline razmnožimo tudi s potaknjenci (stebelnimi, listnimi), cepljenjem ali pa z rastlinskimi tkivnimi kulturami. Z rastlinskimi tkivnimi kulturami razmnožujejo lončnice, okrasno cvetje, sadike zelenjave, ogrožene rastline… Vzamemo samo košček rastline in jo damo na gojišče iz agarja, ki vsebuje hranilne snovi in rastlinske hormone. Iz vsakega koščka rastline zraste nova rastlina. Gojitve potekajo v laboratorijih v sterilnih razmerah. Takšen način razmnoževanja je zelo hiter.
|
||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA Lastnosti pravljičnih oseb (živali) Kaj je sporočilo pravljice Cesarjeva nova oblačila? Obkroži črko pred pravilnimi odgovori. a) Zaupaj v svoje sposobnosti. b) Kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade. c) Misli s svojo glavo. č) Ne laži. d) Jabolko ne pade daleč od drevesa.. Nalogo v celoti prepiši v zvezek. V berilu na 38. strani si oglej preglednico za dve pravljici: Cesarjeva nova oblačila in Železni prstan. Preglednico za ti dve pravljici prepiši v zvezek in dopiši čim ustreznejše pridevnike, s katerimi boš označil(a) lastnosti pravljičnih oseb (živali). Za vsako osebo (žival) napiši vsaj tri lastnosti. |
GUM Današnjo uro glasbene umetnosti bom ocenjevala vaše poslane izdelke. Kdor ga ni poslal, mu ga ne morem oceniti. Vaša naloga pa je da se naučite pesem ter gibanje rok. Ta teden se učite samo z rokami, naslednji teden bomo dodali še noge J. Učite se počaaaasi, večkrat ponovite, šele nato poskusite hitreje. Uspelo vam bo J Pri tem se zabavajte in k zabavi povabite še druge družinske člane. Povezava: https://www.youtube.com/watch?v=UkFs5glUMjw ALI V youtube vpišite: Boom, Snap, Clap | Klatschspiele Anleitung |
||||||||||||||||||||
GEO VRTENJE ZEMLJE OKOLI SVOJE OSI PRILOGA >>> KLIK |
MATEMATIKA PRILOGA >>> 13.5. MAT 6.b Merjenje prostornine |
||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Najprej si preglejte rešitve včerajšnjih nalog. >>> Resitve_12_5 Danes začenjamo z novo temo o prostorninah. Najprej bomo spoznali enote, s katerimi merimo prostornino. Podrobnejša navodila imate v prilogi. V petek pa se dobimo na ZOOM- u (1. skupina ob. 9.00, druga skupina pa ob 10.00, kot smo se dogovorili v ponedeljek), da snov dodatno razložim. Če boste imeli kakšna vprašanja, mi jih lahko pošljete ali pa mi jih zastavite v petek. >>>PROSTORNINSKE ENOTE |
SLOVENŠČINA TEMA: HANS C. ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA V zvezku preberi vseh osem dogajalnih enot, s pomočjo katerih si obnovil/a pravljico. Potem odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek. Pri odgovorih si pomagaj z interaktivnim berilom https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195
nečímrn – tisti. ki si prizadeva vzbuditi občudovanje, pozornost: nečimrn mladenič; tako je nečimrna, da se večkrat na dan preobleče / nečimrno vedenje
Če imaš težave pri odgovorih, me vprašaj. |
||||||||||||||||||||
ŠPORT (DEKLICE) Šestošolke, še malo nadaljujemo z jogo. Upam, da vam je bila prejšnja ura všeč in da boste “zvezdne tibetančke” izvedle še kakšen dan. Danes imate v priponki igro, ki se imenuje Jogijska kocka. Navodila na listu bodo razumljiva, zato jih tu ne bom ponavljala. Potrudite pa se in poskusite izvesti vse naloge. Če vam bo metanje kocke vzelo veliko časa, si nalogo lahko razdelite na več delov. >>> JOGIJSKA KOCKA Naj vam deževen dan mine lepo! Učiteljica Petra |
|||||||||||||||||||||