ANGLEŠČINA

Tema: Kaj rad jem in česa ne?

Cilji: učenci prepoznajo in uporabljajo besedišče za hrano

  • Pozdravna pesmica:

Učenci sami zapojejo pesmico:

1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!

                                                                 DO YOU LIKE SPAGHETTI YOGURT?

  • V zvezku poišči stran, kjer si narisal različne vrste hrane. Poimenuj jo!

Povabi ostale družinske člane, da se ti pri gibalni pesmici pridružijo.

Pomagaj staršem pri pripravi kosila.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA: KAJ SE GIBLJE? GIBANJA V NARAVI

  • Razmišljaj o gibanju stola. Ali se lahko premakne? Kako? Ali se premakne sam od sebe? Na kakšen način lahko premaknemo stol? Premakni stol in povej kako si to izvedel (stol sem potisnil, vlekel, dvignil, prestavil….).

Lahko premikaš svinčnik, knjigo, žogo, avtomobilček in poveš kako si to storil.

  • Lahko izdelaš ladjico in jo položiš na vodno gladino. Kako si jo spravil v gibanje?
  • V naravi opazuješ: gibanje oblakov, dima, dežnih kapljic, krošnje dreves…Po vsakem opazovanju povej, kaj povzroča gibanje.

 

ŠPORT : OPONAŠANJE ŽIVALI

  • Vzdržljivostni tek:

Trikrat po 1 minuto počasi teči. Vmes počivaj in globoko dihaš.

 

  • Oponašanje živali, predmetov in oseb:

Posnemaj različne predmete, živali, osebe:

  • Skakljaj kot kužek, ki ga boli tačka; plazi se kot polž; racaj kot raca; zvijaj se kot deževnik; skoči kot žaba, ki skuša ujeti muho….
  • Si letalo, ki vzleti; bodi robot, ki sesa preprogo; si balon, ki poči…
  • Mojemu prijatelju je ime PEPI. Pokaži kakšen je Pepi, ko je vesel, žalosten, jezen, utrujen, prestrašen…

 

GLASBA 1. B – RITMIČNA PLESNA IGRA

Izrekaj izštevanke, ki jih poznaš.

Oglej si posnetek ritmične plesne igre. Posnetek najdeš na

lilibi/šolska ulica 1-2/glasbena vzgoja/glasba in ples/gremo vsi na ples/ritmična plesna igra

Ritmično igro ob štetju večkrat zapleši.

 

SLOVENŠČINA –  OBLIKE OKOLI NAS

Oblike predmetov

  • Na tla postavi predmete različnih oblik, velikosti, barv. Ugotavljaš npr. V čem so si predmeti različni? Poimenuj predmete.
  • Kako bi jih lahko razvrstili v več skupin? Razvrstite jih.
  • Ali imamo skupino predmetov okrogle oblike?
  • Pokažite skupino predmetov trikotne oblike.
  • Poimenujte predmete v tej skupini. Poimenujte predmete, ki imajo pravokotno obliko …

Popolnoma enaki predmeti

  • Doma poskušaj najti dva popolnoma enaka predmeta.

Ali imata predmeta enako obliko? Ali sta predmeta enako velika?

Ali sta  predmeta enake barve?

Ali sta predmeta popolnoma enaka?

 

Zapomni si!  Popolnoma enaki so tisti predmeti, ki imajo enako obliko, velikost in barvo.

 

 

 

 

(Skupno 73 obiskov, današnjih obiskov 1)