6. A | 6. B | ||||||
GOSPODINJSTVO Beljakovinska živila
Med beljakovinska živila spadajo:
Pomen beljakovin v prehrani:
|
SLOVENŠČINA TEMA: BESEDILNA VRSTA OBVESTILO Delovni zvezek 2. del odpri na strani 68. Preberi strip (1. naloga) in odgovori na vprašanja. Nadaljuj z 2. nalogo. Preberi obvestilo na 69. strani 3. naloga Nato reši 4. in 5. naloga, ki preverjata razumevanje prebranega obvestila. V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov OBVESTILO Nato na 70. strani preberi nepopolno besedilo in ga dopolni.. Definicijo prepiši v zvezek. PREVERI REŠITEV 6. naloge: Besedilo, s katerim sporočevalec naznanja naslovniku, kaj se bo zgodilo, kdaj in kje, je obvestilo. Po navadi navede tudi, kdo obvešča in koga obvešča. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj. |
||||||
RU Srečanje preko videokonference – napotki za nadaljnje delo
|
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Nadaljevanje likovne naloge. Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
||||||
NARAVOSLOVJE Nespolno razmnoževanje rastlin II. Spoznali ste, da se rastline v naravi nespolno razmnožujejo s pritlikami (jagodnjak), z živicami (trave), gomolji, z zarodnimi čebulicami. Ljudje pa smo spoznali, da lahko nekatere rastline razmnožimo tudi s potaknjenci (stebelnimi, listnimi), cepljenjem ali pa z rastlinskimi tkivnimi kulturami. Z rastlinskimi tkivnimi kulturami razmnožujejo lončnice, okrasno cvetje, sadike zelenjave, ogrožene rastline… Vzamemo samo košček rastline in jo damo na gojišče iz agarja, ki vsebuje hranilne snovi in rastlinske hormone. Iz vsakega koščka rastline zraste nova rastlina. Gojitve potekajo v laboratorijih v sterilnih razmerah. Takšen način razmnoževanja je zelo hiter.
|
ŠPORT (DEČKI) Pozdravljeni. Ta teden bomo imeli pri pouku športa na daljavo igre z žogo. Glede na vaše zmožnosti lahko izbirate med nogometom, košarko , rokometom, odbojko ali namiznem tenisu. Lahko vadite posamezne tehnične elemente določene športne panoge , koz so vodenje, podajanje žoge, lovljenje žoge, preigravanje, streli na gol, metanje na koš, vadba odbojev in podobno… , Pred vsako aktivnostjo se dobro ogrejte in raztegnite. Če imate možnost se lahko z družinskimi člani pomerite v igri 1:1 v določeni športni panogi. Na spletu poiščite še zlata pravila FAIR PLAYA in jih preberite, ker so osnova vsakega tekmovanja. Lp Dragan DEKLICE Pozdravljene šestošolke. Po deževnem vikendu, ki je bil verjetno bolj lenobno naravnan, bo treba zdaj spet malo “vpreči konje”. Mi z našimi urami še ostajamo pri jogi, tako da prehudo ne bo 🙂 V prvi povezavi najdete kratek članek o vaji imenovani Pozdrav soncu. Preberite si ga, preden se lotite vadbe. https://www.lunin.net/zdravje/vaje-za-zdravo-telo/joga/ V drugi povezavi pa imate kratek filmček vodenih vaj, ki sestavljajo Pozdrav soncu. V tem posnetku so vaje prilagojene vadbi otrok in z njimi ne boste imele težav. Vam pa vseeno pošiljam še priponko, s sliko vadbe Pozdrav soncu, ki poteka, kot boste videle, krožno. Mogoče bo katera zbrala malo korajže in malo radovednosti, pa se preizkusila v tisti “čisto pravi” verziji. Če se je boste lotile, je posnetkov, ki vam lahko pri tem pomagajo, na spletu veliko. Uživajte v vadbi. P.s. Učiteljica Petra |
||||||
SLOVENŠČINA OBVESTILO V DZ poišči 19. poglavje z naslovom „Dobro je vedeti“, v njem se boš naučil, kako napisati obvestilo. Preberi strip na 68. strani in ustno odgovori na vprašanja pod stripom. Nato pa preberi besedilo (3. naloga) in reši še 4. in 5. nalogo. |
MATEMATIKA
PRILOGA >>> KLIK |
||||||
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA V prilogi imate navodila za naslednjih 14 dni: USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU Učenci, pozdravljeni! Najprej naj vam čestitam za vse izdelke, ki ste jih naredili. Nekaj izdelkov pa še pričakujem. Hvala tudi vsem staršem in starim staršem, bratom in sestram, ki so priskočili na pomoč, ko sami niste znali ali zmogli! Ne morem vam pokazati vseh izdelkov, ki ste jih ustvarili, saj jih je čez 50! Izbrala pa sem jih nekaj, ki so narejeni iz materialov, ki jih imate skoraj vsi doma. Naslednjič vam pošljem še nekaj novih. Za naslednja 2 tedna imate na izbiro:
Vaše ustvarjanje mora trajati vsak teden 2 šolski uri. |
ANGLEŠČINA Holiday activities UČ 62/1: Poglej si kviz na str. 63 in ga dopolni z besedami iz okvirčka v 1. nalogi. Nato poslušaj posnetek 27 (track 27) in preveri svoje rešitve. UČ 62/2: Stavke iz kviza 1-8 poveži s črkami A-H na zemljevidu (na kvizu). Preveri rešitve (glej spodaj). UČ 62/3: Tvori poljubna vprašanja tako, da uporabiš besede iz vseh treh stolpcev (A, B in C) in nanje odgovori. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Naslov v zvezku: Holiday activities UČ 62/4: Prepiši spodnji okvirček v zvezek Imperative (Velelnik)
*Pri velelni obliki ne uporabimo osebka (I, you, he, she, it, we, they; mum, friend…), ker velelnik vedno velja le za 2. osebo ednine (ti) in množine (vi). UČ 62/5: Dopolni povedi z trdilno ali nikalno obliko velelnika. Dodaj še nekaj svojih pravil za naš razred. * Dodatna naloga za učence 3. in 4. skupine: Rešitve: 62/2: 1 A, 2H, 3 G, 4 D , 5B, 6 C, 7 F, 8 E 62/3: npr. Do you ever swim in the sea in winter? No, I don’t. 62/5: 1 speak, 2 don’t dance, 3 do, 4 don’t copy, 5 don’t run
|
||||||
MATEMATIKA Danes boste merili prostornino in utrjevali pretvorbe enot za merjenje prostornine. Podrobnejša navodila imate v priponki. >>> KLIK |
|||||||
ZGO IZNAJDBE V STAREM VEKU (učenci s pomočjo razlage preko PPT odgovorijo na nekaj vprašanj) |