8. A | 8. B | |||||
ZGODOVINA Učna tema: Slovenci v prvi polovici 19. stoletja.
S pomočjo zanimivih filmčkov spoznajo dogajanje okoli leta 1848. Zgodbe podkrepijo in utrdijo s pomočjo učne vsebine v učbeniku str. 91- 95 in s pomočjo izpiskov. >>> LETO 1848
|
ZGODOVINA Učna tema: Slovenci v prvi polovici 19. stoletja.
S pomočjo zanimivih filmčkov spoznajo dogajanje okoli leta 1848. Zgodbe podkrepijo in utrdijo s pomočjo učne vsebine v učbeniku str. 91- 95 in s pomočjo izpiskov. >>> LETO 1848
|
|||||
BIO Naslov: ČUTILA Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 85 in polovica str. 86 ter delovni zvezek str. 64. Moja razlaga (prepiši v zvezek): Čutila nam omogočajo zaznavanje različnih dražljajev iz okolja s pomočjo čutilnih celic ali receptorjev ter tako prispevajo tudi k varovanju telesa. Glede na vrsto dražljajev, ki jih zaznavajo, jih razvrščamo v 3 skupine: mehanoreceptorji, fotoreceptorji in kemoreceptorji (PREPIŠI TABELO učb. str. 85). Podnaslov: Čutilo za vid – oko (zgradba očesa) S pomočjo slik in besedila v učb. str. 85 in 86 izpolni 1. nalogo v DZ str. 64. Tako boš spoznal posamezne gradbene dele očesa in naloge, ki jih opravljajo. Precej znanja o očesu imaš že od NAR 7 in boš to le malo nadgradil. V pregled mi pošlji le posnetek skice očesa iz DZ z vidnimi številčnimi oznakam delov očesa do srede, 20. 5. (10. ura). Če potrebuješ kakšen nasvet, piši na moj mail. Uspešno delo ti želim. |
GEO SREDNJA AMERIKA |
|||||
MATEMATIKA 1. SKUPINA Pitagorov izrek v rombu Cilj: uporabljati Pitagorov izrek v rombu.
Pri vseh nalogah naredi skico in si nariši pravokotni trikotnik, v katerem boš izrazil Pitagorov izrek. Na stranice si zapiši oznake in dolžine stranic. Reši naloge iz zbirke nalog str. 179, nal. 40, primer a, b in c. ter nal. 42 – c. Pri nalogi 40 – c izračunaj na eno decimalko natančno. Naloga 42-c je malce zahtevnejša. Zato namig: Iz ploščine najprej izračunaj diagonalo e. Osnovnica je stranica a. Višino dobiš iz druge formule za ploščino : p = a · v.
2. SKUPINA Danes se dobimo ob 9.30 na Zoom-u, kjer se bomo naučili uporabiti Pitagorov izrek v rombu. Pripravite zvezek z zapiski in pisalo. 3. SKUPINA PRILOGA >>> KLIK
|
||||||
ANGLEŠČINA 1. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK
NAVODILA >>> KLIK 3. SKUPINA Khalid: Young, Dumb and Broke Task 1: Listen to the song once: https://www.youtube.com/watch?v=IPfJnp1guPc. Answer these questions. 1 Who is “young, dumb and broke”? 2 Who is Khalid singing to? Explain. Task 2: Match the opposite adjectives.
Task 3: Below there are 5 words/expressions from the song. Complete sentences 1-5 using one of the words/expressions in bold.
Task 4: Listen to the song again. Do you like it? Why (not)? Give a short comment on the song. |
||||||
LS2
Likovna naloga: RISBA CVETA
Nadaljevanje likovne naloge
V naravi poišči cvet in ga povečanega nariši na list papirja. Upodobi čimveč podrobnosti, ki jih opaziš na cvetu. Riši s svinčnikom. Barvaš tudi s svinčnikom. Temnejše dele bolj trdo pobarvaš s svinčnikom, svetlejše bolj rahlo.
Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi do 29.5.2020 pošlji na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta izdelek bo ocenjen.
Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
- Rešitev likovnega problema: izvirno (5), dobro (4), zadovoljivo (3), delno rešen likovni problem (2)
- Izvedba likovne tehnike: dosledno in natančno (5), manj natančno in dosledno (4), zadovoljivo (3), nedosledno (2)
- Izvedba likovnega motiva: zanimivo in originalno (5), manj izvirno in domiselno (4), malo izvirnosti in domiselnosti (3), nedomiselno in neizvirno (2)
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli.