6. A | 6. B |
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Nadaljevanje likovne naloge. Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU Učenci, pozdravljeni! Najprej naj vam čestitam za vse izdelke, ki ste jih naredili. Nekaj izdelkov pa še pričakujem. Hvala tudi vsem staršem in starim staršem, bratom in sestram, ki so priskočili na pomoč, ko sami niste znali ali zmogli! Ne morem vam pokazati vseh izdelkov, ki ste jih ustvarili, saj jih je čez 50! Izbrala pa sem jih nekaj, ki so narejeni iz materialov, ki jih imate skoraj vsi doma. Naslednjič vam pošljem še nekaj novih. Za naslednja 2 tedna imate na izbiro:
Vaše ustvarjanje mora trajati vsak teden 2 šolski uri. Na moj mail lucija.korosec@guest.arnes.si. opišite, kaj ste si izbrali in kaj ste že naredili. Časa imate do nedelje. Kot vedno do sedaj pa seveda pazite na VARNOST PRI DELU.
|
SLJ Obvestilo – značilnosti besedilne vrste V zvezek napiši naslov: OBVESTILO. Iz DZ na 70. strani prepiši v zvezek definicijo o obvestilu in jo dopolni (6. naloga); nato reši še 7. nalogo. Doma poišči javno obvestilo (na spletu, v časopisu, reviji … ) in ga prilepi v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
SLOVENŠČINA TEMA: OBVESTILO Delovni zvezek 2. del odpri na strani 70. Reši 7. nalogo, v kateri boš primerjal/a obvestili iz 1. in 3. naloge. V zvezku preberi, kaj si napisal/a, je značilno za obvestilo. Nato preberi navodilo 8. naloge. Ko boš obvestilo našel/ našla, ga prilepi v zvezek ali pa prepiši. Lahko ga pošlješ tudi meni vpogled. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj. |
MATEMATIKA UTRJEVANJE 1. SKUPINA NAVODILA >>> KLIK 2. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK 3. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK 4. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK |
|
ŠPORT (DEKLICE) Upam, da ste se današnjega sonca razveselile enako kot jaz. Neverjetno kako hitro se človek naveliča deževnih dni. Pa kar malo se poleni, kajne? No, mi z našimi urami še ostajamo pri jogi, tako da ne bo prehudo spet malo pomigati 🙂 V prvi povezavi najdete kratek članek o vaji imenovani Pozdrav soncu. Preberite si ga, preden se lotite vadbe. https://www.lunin.net/zdravje/vaje-za-zdravo-telo/joga/ V drugi povezavi pa imate kratek filmček vodenih vaj, ki sestavljajo Pozdrav soncu. V tem posnetku so vaje prilagojene vadbi otrok in z njimi ne boste imele težav. Vam pa vseeno pošiljam še priponko, s sliko vadbe Pozdrav soncu, ki poteka, kot boste videle, krožno. Mogoče bo katera zbrala malo korajže in malo radovednosti, pa se preizkusila v tisti “čisto pravi” verziji. Če se je boste lotile, je posnetkov, ki vam lahko pri tem pomagajo, na spletu veliko. Uživajte v vadbi. Če bo možno, jo poskusite izvesti na svežem zraku, pa vključite vanjo še kak sprehod, da bo gibanja dovolj. Učiteljica Petra P.s. V priponki je tudi že Dnevnik športnih aktivnosti za ta teden. >>> Dnevnik športnih aktivnosti9 DEČKI
Ta teden bomo imeli pri pouku športa na daljavo igre z žogo. Glede na vaše zmožnosti lahko izbirate med nogometom, košarko , rokometom, odbojko ali namiznem tenisu. Lahko vadite posamezne tehnične elemente določene športne panoge , koz so vodenje, podajanje žoge, lovljenje žoge, preigravanje, streli na gol, metanje na koš, vadba odbojev in podobno… , Pred vsako aktivnostjo se dobro ogrejte in raztegnite. Če imate možnost se lahko z družinskimi člani pomerite v igri 1:1 v določeni športni panogi. Na spletu poiščite še zlata pravila FAIR PLAVA in jih preberite, ker so osnova vsakega tekmovanja. Lep dan. Dragan
|
GOSPODINJSTVO Stročnice
V zvezek si napišite naslov Stročnice, prepišite besedilo in prerišite stročnice (rumena soja, fižol, čičerika, grah, bob, leča). |
TJA Holiday activities 1.) Pojdi na https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/holiday-activities in poveži fraze s slikami. Poslušaj izgovorjavo. 2.) V zvezek napiši naslov HOLIDAY ACTIVITIES in prepiši fraze ter dopiši slovenski pomen. 3.) Napiši, kaj ti rad počneš kadar si na počitnicah. Npr. I like going camping and reading books. 4.) Odpri U/62.
5.) Reši nalogo 1 v DZ/ 52. Rešitve: Kviz: 1 stay 2 cycle 3 eat 4 camp 5 travel 6 swim 7 sunbathe 8 shop Kraji: 1A, 2H, 3G, 4D, 5B, 6C, 7F, 8E |
TJA Holiday activities – utrjevanje besedišča v delovnem zvezku WB 50/1-3 – rešitev vsi WB 50/4 – reši 3. in 4. skupina (pošlji FOTO 4. naloge) Rešitve: |
NARAVOSLOVJE Utrjevanje snovi
Odgovore s celimi stavki pišite v zvezek. Slike si skicirajte. Danes rešite polovico vprašanj.
|
NEMŠČINA (NIP)
V tem tednu se boš pripravljal/a na ustno ocenjevanje znanja. Preverjanje se boš naučil/a lepo pripovedovati. Torej, tako kot je na preverjanju –vse v nemščini.
Začneš s HALLO, se predstaviš, poveš naslov Mein Tag in ga v najmanj 10 povedih predstaviš in zraven uporabiš uro in končaš s TSCHÜS. V tem tednu boš torej vadil/a. Zadnji teden v maju, in sicer, 29. 5. 2020, pa mi boš poslal/a posnetek tvojega nastopa. Časa, da se naučiš, imaš dovolj. Pridobil/a boš ustno oceno.
Če se pojavi kakšno vprašanje, mi ga pošlji.
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Danes bomo šli v vesolje in sicer bomo robota poslali na misijo na luno. Izberi si 3 naloge in jih skušaj rešiti. Verjamem, da boš uspešen/uspešna.
https://pisek.acm.si/contents/4907-4902-621190887497882908-1933429127371789301/