8. A | 8. B | |||||||
ZGODOVINA Ogled in analiza zgodovinske dokumentarne oddaje. Navodila so dobili po elektronski pošti.
NAVODILA >>> KLIK
|
ZGODOVINA Ogled in analiza zgodovinske dokumentarne oddaje. Navodila so dobili po elektronski pošti.
NAVODILA >>> KLIK
|
|||||||
GEO KANADA (sestavljanje vprašanj na že podane odgovore) NAVODILA >>> KLIK |
GEO JUŽNA AMERIKA – (uvodni slikovni del) NAVODILA >>>KLIK |
|||||||
MATEMATIKA 1. SKUPINA Utrjevanje Cilji:
Izračunaj obseg in ploščino lika, ki je na sliki. Diagonali se sekata pod pravim kotom.
2. SKUPINA Preglejte si rešitve nalog, ki ste jih reševali v četrtek, rešitve so v prilogi. >>> Resitve_8r_21_5 V zvezek napišite naslov UPORABA PITAGOROVEGA IZREKA V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU V priponki imate naloge, ki jih rešite. Pri nalogi si obvezna narišite skico. Prvi dve nalogi imate rešeni, rešitve so v priponki. >>>PI_uporaba Če boste imeli kakšna vprašanja, mi sporočite, ker pa jutri 9. razred že začenja s poukom, vam bom verjetno na vprašanja lahko odgovorila šele popoldne. Rešitve nalog mi oddajte do 20.00. 3. SKUPINA Naslov: Pitagorov izrek v enakokrakem trapezu Oglejte si naslednji posnetek. Po želji ga zaustavite in v miru prerišite in prepišite vse, kar je na posnetku. https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=p1ImVdeglkNbijpZKSKTAJL6 Vaja: Učbenik, stran 190/nal. 10a,c,č Napišite si primere, narišite skice, izpišite podatke in rešite v zvezke. Fotografijo današnje snovi in vaje pošljite na lucija.korosec@guest.arnes.si 26.5.2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 33dn 26.5.2020 |
||||||||
ANGLEŠČINA 1. SKUPINA NAVODILO >>>KLIK 2. SKUPINA NAVODILO >>> KLIK 3. SKUPINA Reading report 1) Go to https://english-e-reader.net/ and sign up. It’s free. 2) Go through the library and search for books you might be interested in. 3) Choose a book, read it and compete the book report in the attachment. 4) If you can’t choose, here’s a list of recommended books:
5) The report is due by 12 o’clock Monday, 1 June 2020. 6) Only one book report is a must. If you choose to read more, I won’t object😊. BOOK REPORT
|
||||||||
SLOVENŠČINA 1. skupina TEMA: NAČINOVNI ODVISNIK Primerjaj povedi in ju zapiši v zvezek. V razred je vstopil brez besed. V razred je vstopil, ne da bi kaj rekel.
Odvisni stavek dopolnjuje glavni stavek s podatkom o načinu dejanja, zato ga imenujemo NAČINOVNI ODVISNIK. V čem je razlika med prislovnim določilom načina in načinovnim odvisnikom? Prislovno določilo načina je stavčni člen v enostavčni povedi, načinovni odvisnik pa je stavek v zloženi povedi z vezniško besedo ne da. Glavni in odvisni stavek ločuje tudi vejica. V zvezek napiši naslov NAČINOVNI ODVISNIK. V delovnem zvezku 1. del reši na 100. strani 14. nalogo. Nato na strani 101 v 15. nalogi preberi nepopolno pravilo, ga dopolni in prepiši v zvezek. Reši 16. nalogo. PAZI!! Z načinovnik odvisnikom dopolnjuj tako, da za vejico obvezno postaviš vezniško besedo. In sicer lahko izbiraš med ne da, tako da, da, kot da, kakor da. Če boš imel/a težave pri reševanju ali razumevanju snovi, me vprašaj. 2. skupina Tema: Vzročni odvisnik ZAPIS V ZVEZEK POD JEZIKOVNI POUK VZROČNI ODVISNIK
PRIMER: Mateja težko hodi zaradi bolečin.
Zakaj težko hodi? (zaradi bolečin)
– Veznik pri vzročnem odvisniku je ker. – Povežemo sestavne dele odvisnika s preostalim delom stavka in dobimo dvostavčno poved. Med odvisnikom in glavnim stavkom napišemo vejico.
Ker Matejo boli, težko hodi. vzročni odvisnik glavni stavek Vzročni odvisnik vsebuje podatek o vzroku dejanja iz glavnega stavka. Po njem sprašujemo z vprašalnico zakaj + povedek glavnega stavka. REŠI NALOGE V DZ 2. DEL: – na str. 15 in 16 reši 1., 2., 3. nalogo. GRADIVA MI POŠILJAJTE V PREGLED VSAK DAN SPROTI! 3. skupina UTRJEVANJE NAČINOVNEGA IN VZROČNEGA ODVISNIKA
Zgled: Odšla je brez pozdrava. KAKO je odšla? Brez pozdrava (p. d. n.) Odšla je, ne da bi pozdravila. Zaradi prehitre vožnje je povzročil prometno nesrečo. Nogometno tekmo smo spremljali stoje. Nace godrnja kot medved. Izlet je odpovedan zaradi slabega vremena.
Vstal je ker je hotel videti sončni vzhod. Govorec je govoril tako da so vsi zehali. Jemal je zdravila ne da bi se posvetoval z zdravnikom. Promet bo oviran ker piha močna burja. V novem stanovanju se počuti kot bi bila v kletki. Današnjo snov v celoti prepiši in reši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
NI2
NAVODILA >>> Nemščina_NI2_Navodila_ura64_25.5.
LS2
Likovna naloga: RISBA CVETA
Nadaljevanje likovne naloge
V naravi poišči cvet in ga povečanega nariši na list papirja. Upodobi čimveč podrobnosti, ki jih opaziš na cvetu. Riši s svinčnikom. Barvaš tudi s svinčnikom. Temnejše dele bolj trdo pobarvaš s svinčnikom, svetlejše bolj rahlo.
Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi do 29.5.2020 pošlji na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta izdelek bo ocenjen.
Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
- Rešitev likovnega problema: izvirno (5), dobro (4), zadovoljivo (3), delno rešen likovni problem (2)
- Izvedba likovne tehnike: dosledno in natančno (5), manj natančno in dosledno (4), zadovoljivo (3), nedosledno (2)
- Izvedba likovnega motiva: zanimivo in originalno (5), manj izvirno in domiselno (4), malo izvirnosti in domiselnosti (3), nedomiselno in neizvirno (2)
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli.