4. A | 4. B | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Časovne enote: ura minuta, sekunda Učenec spozna standardne enote za merjenje časa: ura, minuta, sekunda. Pretvarja količine. Primerja količine in računa z njimi. Sklepa iz enote na množino in obratno.
URA ima 60 minut. V tem času se velik (minutni) kazalec na uri premakne za en krog, mali (urni) kazalec pa se premakne za eno številko. Uro označimo s kratico h (iz angleške besede hour). Pretvarjanje iz ur v minute in obratno: 1h = 60 min 2 h = 120 min (račun: 2 × 60 = 120) 10 h = 600 min (račun: 60 × 10 = 600) 2 h 5 min = 125 min (račun: 2 × 60 + 5 = 125) 64 min = 1 h 4 min (sklepamo: 1 h = 60 min, ostanejo 4 min) 90 min = 1h 30 min (sklepamo: 1 h = 60 min, ostane 30 min) 130 min = 2h 10 min (sklepamo: 2 h = 120 min, ostane 10 min) MINUTA ima 60 sekund. V eni minuti se veliki (minutni) kazalec na uri premakne za eno črtico naprej, pri malem (urnem) pa premika skorajda ne opazimo. Minuto označimo s kratico min. SEKUNDA:
Pretvarjanje iz minut v sekunde in obratno: 1 min = 60 s 5 min = 300 s (račun: 5 × 60 = 300) 3 min 8 min = 188 s (račun: 3 × 60 + 8 = 188) 82 s = 1 min 12 s (sklepamo: 1 min = 60 s, ostane še 12 s) 80 s = 1 min 20 s (sklepamo: 1 min = 60 s, ostane še 20 s) 150 s = 2 min 30 s (sklepamo: 2 min = 120 s, ostane še 30 s)
|
ANGLEŠČINA
Hrana Danes bomo ponovili, kako povemo, da imamo nekaj radi oz. da česa ne maramo: I like, I love… I don’t like, I hate… 1.) V zvezek nariši tabelo in vanjo 4 obrazke. 2.) V tabelo zapiši, katero hrano imaš rad, obožuješ, ne maraš, sovražiš. Glej moj primer, lahko prepišeš, lahko pa napišeš zase. Pri zapisu si pomagaj s spletnim prevajalnikom Google Translate ali slovarjem PONS.
3.) Sedaj napiši 4 povedi, za vsak stolpec eno: I love fish. I like chicken. I don’t like milk. I hate spinach. 4.) Pojdi na Kahoot.it. in vtipkaj PIN: 0164774. Kviz lahko rešiš večkrat. Nato reši še en kviz. PIN: 08178500. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec spozna značilnosti sesalcev. SESALCI
Sesalci pa so skupina živih bitij, ki kotijo / rodijo žive mladiče. Mladiči sesajo materino mleko. Imajo stalno telesno temperaturo. Njihovo telo pokriva dlaka. Dihajo s pljuči. Okončine so različno oblikovane. Gotovo veš, da sem spadajo mačke, psi, levi, zajci, kiti, netopirji… Med sesalce spadamo tudi ljudje.
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Ptiči 1. del Učenec:
Preveri svoje odgovore:
https://www.ptice.si/wp-content/uploads/2014/03/2017_28_11_pon17_plakat.pdf
Opazuj, če imajo kje gnezdo. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DRUŽBA Prazniki Učenec pozna praznike v Sloveniji. Ve, da vsi prazniki niso prosti dnevi. Loči osebne, državne in cerkvene praznike.
Če ne, preveri, kateri ti manjka. (Z modro so napisani prazniki, ki niso dela prosti dnevi)
|
DRUŽBA Prazniki Učenci:
(Z modro so napisani prazniki, ki niso dela prosti dnevi)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANGLEŠČINA Hrana Hvala za vse vaše poslane slike in pesmice, nabore besed… Danes bomo ponovili hrano. Vzemi zvezek in napiši naslov FOOD (hrana). 1.) Vzemi štoparico in jo nastavi na 2 minuti oz. naj teče 2 minuti. V tem času naštej vse angleške besede na katere se spomniš ob besedi hrana. Ne obremenjuj se s pravilnim zapisom, pomembno je, da se spomniš čimveč besed. Si? Koliko besed si napisal? Si naštel tudi kakšno pijačo. Si se spomnil na zajtrke, kosila, malice…sladice, glavne jedi…kje lahko jemo, kakšen okus ima hrana… 2.) Pojdi na https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/food-1 in reši nalogo. Rešuješ tako, da najprej poslušaš izgovorjavo, nato pa povežeš besedo s sliko. Klikni Finish in preveri. Lahko igraš večkrat (Try again). 3.) V zvezek preriši slikice in prepiši besede iz naloge. Da bo lažje, imaš besede napisane tukaj: cake, pie, fish, pasta, chips, chicken, noodles, toast. Pazi na pravilen prepis. Ne pozabi: chips pomeni pomfri, noodles pa so rezanci. Pasta so testenine, pie je pita, cake torta, fish riba, chicken, piščanec. Toast pomeni popečen kruhek, French toast je pa po naše šnita. Si jih kdaj pripraviš za zajtrk ali večerjo? 4.) Pojdi na https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc in poslušaj pesem. Lahko si vklopiš podnapise. 5.) V zvezek prepiši: Do you like pasta? Yes, I do. No, I don’t. Prepiši tudi vprašanja: 1 Do you like chips? 2 Do you like chicken? 3 Do you like fish? 4 Do you like chocolate cake? 5 Do you like apple pie? Sedaj na vprašanja odgovori. Če imaš to rad, odgovori Yes, I do. Če ne maraš, odgovori No, I don’t. 5.) Poslušaj pesem še enkrat in zraven zapoj. |
MATEMATIKA Ponavljamo in utrjujemo 12 – liki Učenci:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GLASBENA UMETNOST Igre s tonom LA Učenec prek izvajanja razvija osnovno orientacijo v notnih zapisih. Razume solmizacijo, tonsko abecedo. Uri glasbeni spomin.
Danes bomo SO-ju in MI-ju dodali LA. Kje stanuje LA?
Rdeča puščica ti kaže, kje najdeš »klavir«:
|
GLASBENA UMETNOST Igre s tonom LA Učenec prek izvajanja razvija osnovno orientacijo v notnih zapisih. Razume solmizacijo, tonsko abecedo. Uri glasbeni spomin.
Danes bomo SO-ju in MI-ju dodali LA. Kje stanuje LA?
Rdeča puščica ti kaže, kje najdeš »klavir«:
|
NEMŠČINA (NIP)
Danes boš vadila/a še pravilno izgovorjavo za govorni nastop. Na spodnji povezavi imaš opis živali in igrač. Torej, če še imaš kje težave pri izgovorjavi, posnetek večkrat poslušaj.
https://videos.mysimpleshow.com/P3uSGNhlIH