4. A |
4. B |
LIKOVNA UMETNOST
Učenec
Kiparstvo – Žival iz slanega testa
- Danes te čaka kiparstvo. Potrebuješ moko, sol in vodo.
Si že uganil/a, kaj bo nastalo iz teh treh snovi? Ja, prav imaš – slano testo!
- Sestavine za slano testo:
- 1 lonček MOKE
- 1 lonček SOLI
- pol lončka VODE
- Pripravi si pripomočke za pripravo testa:
- lonček
- skleda
- žlica
- pekač in pečica
- Kako pripraviš testo?
- V skledo odmeri vse sestavine in jih z žlico premešaj.
- Nastala bo kepa. Pomokaj mizo.
- Kepo vzemi iz posode, položi na mizo in jo še nekaj časa gneti, da dobiš gladko kepo slanega testa.
- Testo je pripravljeno na oblikovanje.
- Motiv in zaključek:
Iz dobljenega testa oblikuj tebi ljubo žival. Ker bo testa kar precej, naj bo žival velika. Če ti testo ostane, lahko oblikuješ še nekaj po želji. Ko končaš, položi izdelek na pekač, ki ga obložiš s papirjem za peko in izdelek peci v pečici na 180 stopinj (ventilacija) približno 20 minut (za pomoč prosi starše!). Ohlajen izdelek lahko tudi pobarvaš. Tukaj je nekaj idej:
|
LIKOVNA UMETNOST
Kiparstvo – Žival iz slanega testa
Učenci:
- ponovijo pojem modeliranje – oblikovanje gnetljivega materiala.
- Opredelijo pojem prostostoječi kip.
- Upoštevajo postopek oblikovanja figure.
- Pridobivajo si občutek za oblikovanje kipa po postopku od celote k podrobnostim.
- Raziskujejo možnosti, ki jim jih nudi kiparski material – glina.
- V svoj kiparski izdelek vnašajo lastne ideje.
- Razvijajo svojo motorično spretnost.
- Danes te čaka kiparstvo. Potrebuješ moko, sol in vodo.
Si že uganil/a, kaj bo nastalo iz teh treh snovi? Ja, prav imaš – slano testo!
- Sestavine za slano testo:
- 1 lonček MOKE
- 1 lonček SOLI
- pol lončka VODE
- Pripravi si pripomočke za pripravo testa:
- lonček
- skleda
- žlica
- pekač in pečica
- Kako pripraviš testo?
- V skledo odmeri vse sestavine in jih z žlico premešaj.
- Nastala bo kepa. Pomokaj mizo.
- Kepo vzemi iz posode, položi na mizo in jo še nekaj časa gneti, da dobiš gladko kepo slanega testa.
- Testo je pripravljeno na oblikovanje.
- Motiv in zaključek:
Iz dobljenega testa oblikuj tebi ljubo žival. Ker bo testa kar precej, naj bo žival velika. Če ti testo ostane, lahko oblikuješ še nekaj po želji. Ko končaš, položi izdelek na pekač, ki ga obložiš s papirjem za peko in izdelek peci v pečici na 180 stopinj (ventilacija) približno 20 minut (za pomoč prosi starše!). Ohlajen izdelek lahko tudi pobarvaš. Tukaj je nekaj idej:
Fotografiraj svojo žival in mi jo pokaži. |
MATEMATIKA
Dopoldan, popoldan
Učenec loči med pojmoma dopoldan in popoldan. Spozna digitalna zapisa ure v dopoldanskem in popoldanskem času.
- Preberi:
Dan ima 24 ur.
Od polnoči do poldneva mine 12 ur.
Od poldneva do polnoči pa spet 12 ur.
Dopoldanske ure pišemo s številkami od 1 do 12.
Popoldanske pa pogosto od 13 do 24.
Primer:
- Zapiši v zvezek:
ZAPIS URE DOPOLDAN in POPOLDAN
7.15 (dopoldan)
19.15 (popoldan)
ZAPOMNI SI: Popoldansko uro dobimo tako, da dopoldanski prištejemo 12.
|
- Reši naloge v DZ za MAT, 4. del:
- Fotografiraj opravljeno delo in mi ga pošlji, da ga pregledam.
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Ptiči 2.del
Učenec:
- pozna značilnosti ptičev.
- Preberi besedilo o ptičih:
PTIČI spadajo med vretenčarje.
Imajo s perjem pokrito telo.
Dihajo s pljuči.
Imajo stalno telesno temperaturo (to pomeni, da se jim temperatura ne spreminja).
Mladiči se izležejo iz jajc.
Ptiči imajo različne oblike kljunov – odvisno, s čim se prehranjujejo:
- Nekatere ptice se hranijo s semeni rastlin, zato imajo močan
- Nekatere se prehranjujejo z žuželkami, zato imajo ozek
- Nekatere so mesojede in imajo ukrivljen
Ptiči lahko letijo, ker imajo peruti in votle kosti. Izjeme so pingvini, noji, kazuarji. Slabo leti tudi domača kokoš.
Imajo različno oblikovane okončine, na primer:
- Raca ima plavalno okončino, ker plava v vodi:
- Žolna ima plezalno okončino, ker pleza po deblih:
- Prepiši miselni vzorec v zvezek za NIT:
Tabelska slika:
- Če želiš, nariši pod miselni vzorec kakšno ptico, ki jo zelo dobro poznaš.
|
SLOVENŠČINA
Učenec bere, razume, doživlja in povzema vsebino opisa življenja vrstnika.
Opis vrstnikov
- Že v ponedeljek si prebral-a besedilo o desetletnem dečku iz Japonske. Preberi ga še enkrat (DZ za SLJ, 2. del, stran 135).
- Reši v DZ za SLJ, str. 136 – 4. in 5. nalogo.
|
MATEMATIKA
Ponavljamo in utrjujemo 13 – telesa
Učenci:
- Prepoznajo in poimenujejo geometrijska telesa ter pri opisu lastnosti uporabljajo matematične izraze (ploskev, rob, oglišče).
Dopolni razpredelnico.
|
ANGLEŠČINA
Hrana
Danes bomo ponovili, kako povemo, da imamo nekaj radi oz. da česa ne maramo: I like, I love… I don’t like, I hate…
1.) V zvezek nariši tabelo in vanjo 4 obrazke.
2.) V tabelo zapiši, katero hrano imaš rad, obožuješ, ne maraš, sovražiš. Glej moj primer, lahko prepišeš, lahko pa napišeš zase. Pri zapisu si pomagaj s spletnim prevajalnikom Google Translate ali slovarjem PONS.
I love |
I like |
I don’t like |
I hate |
fish
candies
cookies
tea
|
chicken
pasta
coffee |
milk
kiwi
lasagna |
spinach
ice tea |
3.) Sedaj napiši 4 povedi, za vsak stolpec eno:
I love fish.
I like chicken.
I don’t like milk.
I hate spinach.
4.) Pojdi na Kahoot.it. in vtipkaj PIN: 0164774. Kviz lahko rešiš večkrat.
Nato reši še en kviz. PIN: 08178500.
|
SLOVENŠČINA
Opis vrstnikov
Učenec:
- bere, razume, doživlja in povzema vsebino opisa življenja vrstnika.
- Že v ponedeljek si prebral-a besedilo o desetletnem dečku iz Japonske. Preberi ga še enkrat (SDZ 2 stran 135).
- Reši v SDZ 2 str. 136 – 4. in 5. nalogo.
|
|
|