5. A | 5. B | ||||
NAVODILA UČITELJICE SONJE >>> KLIK | NAVODILA UČITELJICE MARIJE >>>KLIK | ||||
TJA Pesem: Wild and free 1.) Dobro si oglej naslednji frazi: IN THE SEA BY THE SEA V čem se razlikujeta? → In the sea je v morju, by the sea je ob morju. Razmisli, katere živali živijo v morju in katere ob njem ali oboje. 2.) Odpri U/71 in si oglej sliko (naloga 1). Katere živali vidiš? Jih znaš poimenovati? Poglej rešitve spodaj in besede prepiši v zvezek. Zapiši naslov Pesem Wild and free (zapiši tudi stran učbenika). 3.) Opiši živali z naslednjimi pridevniki: big (velik), friendly (prijazen), dangerous (nevaren), wild (divji), free (svoboden), small (mali), strong (močan), white, grey. Npr. Dolphins are friendly. Walruses are… Polar bears are… Birds are… Foxes are… Seals are… Vse to zapiši v zvezek. 4.) Poslušaj pesem Wild and free (posnetek je v prilogi maila). Prvič samo poslušaj, drugič sledi besedilu v učbeniku. 5.) Odpri DZ/59. Oglej si 1. nalogo, preberi pesem in izmed otemnjenih besed izberi ustrezno. Poslušaj pesem še enkrat in preveri. Ti je pesem všeč? 6.) Napiši še nekaj o svojih najljubših živalih: 1 What are your favourite animals? (Katere so tvoje najljubše živali?) 2 How would you describe them? (Kako bi jih opisal – s pridevniki?) Pomagaj si s spletnim slovarjem, da najdeš pridevnike, ki se jih še nismo učili. Npr. My favourite animals are dogs, horses and monkeys. I like dogs because they are friendly and clever. I like horses because they are beautiful. I like monkeys because they are funny. Rešitve: Živali na sliki: birds (ptice), dolphins (delfini), fish (ribe), walruses ( mroži), seals (tjulni), foxes (lisice), polar bears (polarni medvedi). |
TJA Navodila za jutrišnjo uro angleščine: reši delovne liste, ki so v prilogi e-maila. Če nimaš možnosti tiskanja, rešitve napiši v zvezek. Rešene naloge (fotografijo) pošlji v pregled. |
||||
SLJ Prežihov Voranc: Prvo pismo Nadaljujemo z odlomkom zgodbe.
Prežihov Voranc: Prvo pismo Književna zvrst: Čas dogajanja: Kraj dogajanja: Glavne osebe: V Berilu na strani 125, pod naslovom »Stvarna pojasnila« preberi manj znane besede in njihov pomen, nato prepiši v zvezek manj znane besede in njihov pomen. Pošlji mi fotografijo tvojega zapisa. |
SLJ Prežihov Voranc: Prvo pismo Nadaljujemo z odlomkom zgodbe.
Zapis v zvezek. Prežihov Voranc: Prvo pismo Književna zvrst: Čas dogajanja: Kraj dogajanja: Glavne osebe: V Berilu na strani 125, pod naslovom »Stvarna pojasnila« preberi manj znane besede in njihov pomen, nato prepiši v zvezek manj znane besede in njihov pomen. Če še katere ne razumeš, jo prepiši in poišči razlago v slovarju, ali povprašaj koga od domačih. Pošlji mi fotografijo tvojega zapisa. |
||||
GOS Gospodinjsko delo je lahko tudi zabavno Pretekli teden ste spremljali svoje celodnevne obveznosti. Zanima me, ali je bila tudi katera izmed obveznosti gospodinjsko opravilo? Kaj so gospodinjska opravila?
Gospodinjsko delo je lahko tudi zabavno
Pošlji mi fotografijo tvojega zapisa. |
MAT Nadaljujemo s kombinatoriko in verjetnostjo.
Pravilnost reševanja preveri z rešitvami Radovednih pet.
Veliko uspeha vam želim pri reševanju. |
||||
MAT Nadaljujemo s kombinatoriko in verjetnostjo.
Pravilnost reševanja preveri z rešitvami Radovednih pet.
Veliko uspeha vam želim pri reševanju. |
NIT Dvigalo Kaj je dvigalo? Sigurna sem, da ste se že vsi peljali z dvigalom. Kaj nam omogoča dvigalo? Kako deluje?
Zapis v zvezek: Dvigalo Dvigalo je naprava za dvigovanje stvari in oseb. Sodobna dvigala poganja motor, na katerega je pritrjen škripec, ki dviga kabino. Iz odpadne embalaže izdelaj dvigalo. Potek dela:
Fotografijo zapisa v zvezku in izdelka mi pošlji do torka, 2.6.2020. |
||||
NIT -2 uri Dvigalo Kaj je dvigalo? Sigurna sem, da ste se že vsi peljali z dvigalom. Kaj nam omogoča dvigalo? Kako deluje?
Dvigalo Dvigalo je naprava za dvigovanje stvari in oseb. Sodobna dvigala poganja motor, na katerega je pritrjen škripec, ki dviga kabino. Iz odpadne embalaže izdelaj dvigalo. Potek dela:
Fotografijo zapisa v zvezku in izdelka mi pošlji do torka, 2.6.2020. |
GOS Urnik celodnevnih obveznosti Pogosto rečemo, da nimamo časa. Ali si znaš razporediti svoj čas, da ti ga ne zmanjka za stvari, ki jih rad počneš? Preberi besedilo v učbeniku na strani 28. Načrtuj dnevni urnik.
Po vsakem dnevu razmisli, ali je tvoj čas dobro razporejen. Če ni, urnik dopolni in ga preveri naslednji dan. Fotografijo tvojega dnevnega urnika mi boš poslal 4. junija. |
NEMŠČINA (NIP)
Tako kot smo dogovorjeni, mi pošlješ govorni nastop v četrtek, 28. 5. 2020. Pridobil/a boš ustno oceno.