6. A | 6. B | ||||||||||||||||||||||||||||||
TJA Izdelajmo družabno igro 1.) Vzemi prazen list papirja in nanj nariši kvadratke/krogce. V vsakem kvadratku naj bo dovolj prostora za navodilo. 2.) V kvadratke vpiši navodila v angleščini. Npr. Do 10 star jumps ali Dance for 30 seconds. Več idej imaš spodaj. Ne pozabi napisati v prvi kvadratek Start in v zadnjega Finish. 3.) Ko igro dokončaš, se pojdi seveda igrat. Potrebuješ figurice za premikanje po listu in kovanec (lahko najdeš tudi kocko s 4 pikami). Če pade cifra, se prestaviš za eno polje, če glava za dva polja. Lahko uporabiš tudi barvno kocko in polja obarvaš. Glej primere na slikah (sliko povečaj). 4.) Na določenem polju moraš opraviti nalogo. Tisti, ki prvi pride na Finish, je zmagovalec. Svojo igro slikaj in mi sliko pošlji po mailu. Shrani jo, da se bomo lahko igrali še v šoli. SOME IDEAS
Lahko tudi napišeš NAVODILA POVEZANA Z OBRAVNAVANO SNOVJO 1) Besedni sklopi: npr. Name 6 items of clothing. 2) Navodila: Touch (dotakni se) something blue, point to (pokaži) something red, play tennis… 3) Poimenovanje besed (oblačila, pohištvo, živali, športi…): What’s this? + slika 4) Vprašanja (uporabljaj ZVEZEK):
Miss a turn. – Enkrat ne mečeš. Throw again. Še enkrat mečeš. Bodi izviren in ustvarjalen. Pazi tudi na izgled igre.
|
GOSPODINJSTVO Utrjevanje snovi Preverjanje znanja
|
||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE Utrjevanje snovi preko videokonference Zoom
|
SLOVENŠČINA TEMA: FRANCE BEVK, BEDAK PAVLEK Odpri interaktivno berilo. Spodaj je povezava nanj. Klikneš na Ctrl in spodnjo povezavo. https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195 Berilo se ti odpre na dramskem besedilu Franceta Bevka Bedak Pavlek in ga preberi. Razmisli o prebranem dramskem besedilu. Rad/a bereš dramska besedila? Ti je bilo dramsko besedilo, ki si ga prebral/a, všeč? Zakaj da oz. zakaj ne? V zvezek (pod književnost) zapiši naslov France Bevk, Bedak Pavlek Zapiši svoje razmišljanje o prebranem besedilu. Nato prepiši razlago vseh besed, ki jih imaš ob besedilu. Izpiši si še besede/besedne zveze, ki jih nisi razumel/a dobro in s pomočjo SSKJ ( glej fran.si) zapiši njihov pomen. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. |
||||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT (DEKLICE) “Ajevke” 🙂 te teden imate eno šolsko uro športne več kot učenke b razreda, pa ker se že cel teden bolj igramo, naj bo še ta dodatna ura obarvana bolj z igro. V povezavi vas čaka en simpatičen izziv, s katerim si lahko na enostaven način prislužite čokolado. No, ne vem ali bo čokolada ali kaj drugega, izbor prepuščam vam. In tudi ne vem, če bo tako zelo enostavno. Poskusite, se preizkusite, jaz pa bom res vesela, če mi katera, ki ji bo naloga uspela, pošlje svoj posnetek. Imejte lep vikend! |
ŠPORT (DEKLICE) Šestošolke, za zaključek vašega športno malo krajšega tedna še ena na “izi” igrica. Ker so dnevi vremensko taki, da jih lahko izkoristimo za malo ustvarjalnosti in gibanja hkrati. V priponki imate navodila, kako izdelati svojo “vrtavko”. Vaje, ki jih zapišete nanjo, izberete same. Poiščite takšne, ki so vam všeč in ki bodo seveda tudi koristne. Vmes pa naj ne manjka kakšna taka, ki bo poskrbela za zabavo in smeh. In ker z izdelavo ne boste imele veliko dela, lahko naredite kakšno vrtavko več, pa imate eno za vaje za moč, drugo za gimnastične vaje, tretjo za ples itd.. >>> spiner Če doma nimate “spinerja” poskusite vaje izbirati na kak drug način; namesto spinerja za vrtenje in kazanje vaj uporabiš kak drug rekvizit… po vrtavki potuješ s prstom, meže… nekdo drug ti zavrti vrtavko, ti pa meže s prstom pokažeš na polje… Poiščite še kakšno svojo idejo. Če boste pri volji, bom vesela fotografije vaše vrtavke. Učiteljica Petra |
||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Danes se dobimo na zoom srečanju. Razložili bomo osnovne pojme o kotu in poimenovanje kotov. Pripravite si zvezke, pisala in geotrikotnik. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU Učenci, pozdravljeni! Za ta teden še imate na izbiro:
Vaše ustvarjanje mora trajati 2 šolski uri. Na moj mail lucija.korosec@guest.arnes.si. opišite, kaj ste si izbrali in kaj ste že naredili. Časa imate do nedelje. Vaše sprotno delo bo vplivalo na zaključno oceno. Kot vedno do sedaj pa seveda pazite na VARNOST PRI DELU. |
||||||||||||||||||||||||||||||
GEO Živjo, učenci. Glede na zadnje napovedi, se letos verjetno še vidimo. Ker je pred nami kar zahtevna snov, bomo to naredili v šoli. Danes pa boste dobili vprašanja, na katera boste odgovorili in to je ponovitev snovi za nazaj do 16. marca ( ko smo ostali doma). Delajte z učbenikom ali zvezkom, časa imate do 5.6.2020. Ko se vrnemo, pregledam zapiske za nazaj in zaključim ocene. Kdor vsega ne bo imel, bo imel težave pri zaključni oceni. UTRJEVANJE IN PONOVITEV SNOVI
|
GEO Živjo, učenci. Glede na zadnje napovedi, se letos verjetno še vidimo. Ker je pred nami kar zahtevna snov, bomo to naredili v šoli. Danes pa boste dobili vprašanja, na katera boste odgovorili in to je ponovitev snovi za nazaj do 16. marca ( ko smo ostali doma). Delajte z učbenikom ali zvezkom, časa imate do 5.6.2020. Ko se vrnemo, pregledam zapiske za nazaj in zaključim ocene. Kdor vsega ne bo imel, bo imel težave pri zaključni oceni. UTRJEVANJE IN PONOVITEV SNOVI
|
||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA France Bevk, Bedak Pavlek V berilu poišči in preberi dramsko besedilo »Bedak Pavlek«. V zvezek napiši naslov: France Bevk, Bedak Pavlek Nato v zvezek prepiši razlago vseh besed ob besedilu. Izpiši še besede/besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro. S pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihovo razlago. |