8. A | 8. B |
KEM 8. a Naslov: Vaje – računanje masnega deleža elementa v molekuli spojine Danes boste vadili računanje W (elementa) v molekuli spojine. Ponovno poglejte razlago pri prejšnji uri, da ne bo težav pri delu.
Koliko % je elementa kalcija v molekuli kalcijevega fosfata Ca3 (PO4 )2 ? Tokrat ni potrebno pošiljati v pregled, ker bomo lahko pregledali v šoli. Če potrebujete kakšno pojasnilo, mi pišite na mail. Želim vam uspešno reševanje. |
LUM Likovna naloga: KOMPOZICIJA V ARHITEKTURI Nadaljevanje likovne naloge V tej nalogi narišeš stanovanjsko stolpnico. Za izgled stolpnice upoštevaj naslednje značilnosti (kakšna mora biti): nesimetrična po višini in širini, vsebovati mora oglate in ovalne oblike, fasada je sestavljena iz svetlih in temnih površin in različnih črt. Število nadstropij ni omejeno (nariši jih najmanj pet) in tudi njihove oblike naj bodo drugačne, da bo stavba nesimetrična. Vse to bo predstavljalo kompozicijo (sestav) narisane stavbe. Rišeš s svinčnikom. Površine pobarvaš s svinčnikom ali barvicami. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta likovni izdelek bo ocenjen. Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA
NAVODILA >>>Navodila 3D modeliranje _1_8.r. |
ŠPORT (DEKLICE) Osmošolke, ta teden je teden za “simpl” družabne igre, seveda malo športno obarvane. Po monopoliju danes v priponki navodila za izdelavo “vrtavke”. Vaje, ki jih zapišete nanjo, izberete same. Poiščite takšne, ki so vam všeč in ki bodo seveda tudi koristne. Namig: na vrtavko zapišete vaje, ki bodo namenjene mišicam celega telesa.. ali pa si naredite kakšno vrtavko več in si vaje razdelite po sklopih, mogoče športnih panogah. >>> spiner Če doma nimate “spinerja” poskusite vaje izbirati na kak drug način; namesto spinerja za vrtenje in kazanje vaj uporabiš kak drug rekvizit… po vrtavki potuješ s prstom, meže… nekdo drug ti zavrti vrtavko, ti pa meže s prstom pokažeš na polje… Poiščite še kakšno svojo idejo. Učiteljica Petra |
FIZIKA
Tema: RAČUNANJE TLAKA
Oglej si priloženo datoteko, v kateri te čakajo navodila za delo. KLIK Danes ti ni potrebno pošiljati zapiskov na moj e-mail. |
FIZIKA
Tema: RAČUNANJE TLAKA
Oglej si priloženo datoteko, v kateri te čakajo navodila za delo. KLIK Danes ti ni potrebno pošiljati zapiskov na moj e-mail. |
KEM 8. b Naslov: Vaje – računanje masnega deleža elementa v molekuli spojine Danes boste ponovno vadili računanje W (elementa) v molekuli spojine. Del vaj pa je povezanih s splošnim poznavanjem elementov v periodnem sistemu.
Koliko % je elementa žvepla v molekuli MgSO4 ? V pregled mi ni potrebno pošiljati, ker bomo lahko pregledali v šoli. Če potrebuješ kakšno pojasnilo, mi piši na mail. Uspešno reševanje želim. |
|
SLOVENŠČINA 1. SKUPINA TEMA: VZROČNI ODVISNIK Delovni zvezek 2. del odpri na 15. strani. Reši 1. nalogo (stran 15 in 16). Nadaljuj z reševanje 2. naloge na strani 16. V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov VZROČNI ODVISNIK. Iz 1. naloge prepiši primer povedi z vzročnim odvisnikom. V tej povedi obkroži glavni stavek, vprašaj se po odvisniku ter določi vrsto odvisnika. PRIMER: Na Luni ni življenja, ker tam ni ne zraka ne vode. Zakaj na Luni ni življenja? vzročni odvisnik Prepiši pravilo 2. naloge v zvezek. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj. 2. SKUPINA Tema: Utrjevanje znanja REŠI NALOGE V DZ 1. DEL: – na str. 95 reši 1., 2. 3. nalogo, – na str. 99 reši 11. nalogo, – na str. 100 in 101 reši 14. in 17. nalogo. REŠI NALOGE V DZ 2. DEL: – na str. 19 reši 6. in 7. nalogo. GRADIVA MI POŠILJAJTE V PREGLED VSAK DAN SPROTI! 3. SKUPINA NAMERNI ODVISNIK Danes boš spoznal(a) namerni odvisnik, iz katrega izvemo podatek o namenu dejanja iz glavnega stavka. V zvezek napiši naslov: NAMERNI ODVISNIK Na spletnem naslovu www.iRokus.si poišči svoj delovni zvezek: Slovenščina za vsak dan 8 Samostojni delovni zvezek za slovenščino v 8. razredu osnovne šole, 2. del. V DZ preberi povedi na 20. strani (9. naloga), nato pa nalogo v celoti prepiši in reši v zvezek. Prepiši in dopolni še definicijo (10. naloga). Pri 11. nalogi glavni stavek poveži z namernim odvisnikom in obe povedi zapiši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
|
ANGLEŠČINA 1. SKUPINA NAVODILA >>> 29_5 petek TJA 8_1 NAVODILO UČNI LIST >>> Will future_going to future 2. SKUPINA NAVODILA >>> TJA_8r-2_Navodila_ura97_29.5. 3. SKUPINA Book Report 1) Go to https://english-e-reader.net/ and sign up. It’s free. 2) Go through the library and search for books you might be interested in. 3) Choose a book, read it and compete the book report in the attachment. 4) If you can’t choose, here’s a list of recommended books:
5) The report is due by 12 o’clock Monday, 1 June 2020. 6) Only one book report is a must. If you choose to read more, I won’t object😊. |
ŠZZ – 1. SKUPINA
Osmošolci prve skupine ŠZZ,
naše ure na daljavo gredo počasi h koncu… ali pa ne 🙂 Bomo videli kakšna bo odločitev za prihodnje tedne. Naloge za oceno so večinoma opravljene, tisti, ki vam še kaj manjka ste dobili dodatna navodila. Dajte manjkajoče stvari čim prej urediti.
Za jutrišnjo uro (bolj bodo kratke minute, no, če vam bo hitro uspelo) pa spet en simpatičen izziv. Nič napornega. Bolje boste prišli “skozi” iznajdljivi in gibčni 🙂 Če bo izziv komu uspel, bom res vesela, če mi pošlje posnetek.
Imejte lep vikend!
Učiteljica Petra