MATEMATIKA
Seštevam in odštevam
Na mizo postavijo 5 rdečih krožcev in 4 modre. Koliko je vseh? Povedo račun in odgovorijo. (narišejo to v karirast zvezek in zapišejo račun)
Še vedno imamo na mizi 5 rdečih krožcev in 4 modre, odvzamemo 4 modre. Koliko krožcev je bilo, koliko smo jih odvzeli, koliko jih je še. Povedo račun in odgovor. (narišejo to v karirast zvezek in zapišejo račun)
Primerjamo oba računa, prvi je seštevanje, drugi pa odštevanje. V obeh so ista števila, v računu odštevanja je največje število na prvem mestu. Napravimo še več primerov, kjer učenci opazujejo obe računski operaciji.
Ugotovijo, da sta seštevanje in odštevanje nasprotni operaciji. Pokažemo drugačen zapis nasprotnih računskih operacij:
Rešujejo naloge v MAT DZ/ str. 70
PONOVIMO ČRTE – ravne in krive črte,učenci rešijo nalogo v MAT DZ/ str.65, 1.naloga
SLOVENŠČINA
Delovni dan stare mame nekoč
Pripovedujejo, katere predmete so nekoč uporabljale gospodinje (star mlinček za kavo…).
Učencem preberete zgodbo:
DELOVNI DAN STARE MAME NEKOČ
Stara mama se je zgodaj zjutraj zbudila in vstala.
Odšla je v kuhinjo in zakurila ogenj v štedilniku. Zajtrkovala je belo kavo in kruh.
Dopoldne je pospravljala. S sirkovo metlo je pometla lesena tla v kuhinji. Na leseni smetišnici je odnesla smeti iz hiše. Začela je pripravljati južino. Na štedilnik je postavila posodo z zeljem in s krompirjem.
Ko je bila jed kuhana, jo je stresla v lončeno skledo.
Na mizo je postavila leseno žlico in skledo s hrano. Sedla je k mizi in pojužinala.
Po južini je vzela lesen škaf in odšla k vodnjaku po vodo. Z vedrom je zajela vodo in jo zlila v škaf. Na glavo je dala svitek in nanj postavila škaf z vodo.
Doma je vodo iz škafa zlila v lesen čeber. V čeber je postavila perilnik, namilila perilo in ga na perilniku zdrgnila.
Oprano perilo je obesila na vrv. Pripela ga je z lesenimi ščipalkami.
Zvečer je sedla na stol v bližini krušne peči in ob petrolejki pletla volnen pulover. Ob osmih zvečer je odšla spat.
Učenci obnovijo zgodbo (pomagate jim z vprašanji – kaj se je dogajalo v zgodbi).
Nato na Deželi Lilibi odprete (oranžni) samostojni delovni zvezek 2.del na strani 24, 25 in učenci po slikah samostojno pripovedujejo zgodbo.
Sledi zgodbica o deklici Rdečehlački, ki se je odločila, da bo imela žehto (žehta – nova beseda – pralni dan). Preberete zgodbico Velika žehta (v prilogi >>> KLIK). Se o zgodbici pogovorite.
ANGLEŠČINA
Tema: Živali v naši bližini
Cilji: ponovitev besedišča za živali
(hišni ljubljenčki in živali na kmetiji)
Pozdravna pesmica:
Učenci sami zapojejo pesmico:
1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!
Pesem: I HAVE A PET
Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo.
V zvezku pobarvajo že narisane hišne ljubljenčke. (čimbolj različnih barv)
Po barvanju poskusijo živali sami poimenovati.
Pesem: OLD McDONALD HAD A FARM
Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo.
V zvezku pobarvajo že narisane domače živali in jih poskusijo poimenovati.
Interaktivna vaja: IGRANJE LABIRINTA
Učenec posluša in klikne na ustrezno žival.
Začetek igre: START, konec igre: FINISH!
Pobarvane živali lahko poslikate in fotografijo posredujete na moj elektronski naslov, ter pripišete koliko živali je učenec v angleščini znal poimenovati.
GLASBA 1. A
A. Vivaldi – Pomlad
Najprej se pogovorite o pomladi, npr. Kaj se dogaja v tem letnem času? Kakšna dela opravljajo ljudje? Kakšno je vreme, narava? Kaj delajo živali? Kaj se dogaja z drevesi?…
Sledi poslušanje skladbe, ki jo najdete na Youtube – Vivaldi 1. stavek Pomlad. Ob poslušanju si zamislijo motiv pomladi, ki bi ga lahko narisali.
Ob ponovnem poslušanju v glasbeni zvezek narišejo poljuben motiv pomladi in zapišejo naslov: POMLAD
Ko z risanjem končajo, se ob ponovnem poslušanju gibljejo – si izmislijo svoj ples.