8. A | 8. B |
DKE
Tema: Mediji v sodobni družbi
S pomočjo različnih medijev poiščejo dve novički iz sveta in domovine, ju preberejo, v zvezek zapišejo analizo le-te in mnenje.
|
DKE Tema: Mediji v sodobni družbi S pomočjo različnih medijev poiščejo dve novički iz sveta in domovine, ju preberejo, v zvezek zapišejo analizo le-te in mnenje. |
LUM ILUZIJA PROSTORA IN PROSTORSKI KLJUČI Učenci upodobijo okno, pod oknom polico na kateri so trije različni predmeti in pogled skozi okno ( sami si izmislijo pokrajino, mesto, ulico …). Rišejo s svinčnikom. Pri risanju naj bodo izvirni, predmeti naj se delno prekrivajo, bližnji predmeti so narisani z bolj debelimi črtami. Za pomoč pri risanju naj si ogledajo e-učbenik za LUM 8.r. |
GUM Tema: Opera Prejšnjo uro smo govorili o največjem italijanskem opernem skladatelju Guiseppe Verdiju. Danes boste podrobneje spoznali glasbeno obliko opero. Ponovitev dosedanjih znanj o operi:
Opera, ki se je od baroka dalje širila po evropskih glasbenih središčih, je v 19. stoletju sprejela nove romantične vsebine, čustvovanje, doživela pa je tudi pomembne razvojne spremembe. V začetku romantike je bilo glavno operno središče Pariz. Še vedno je imela poleg glasbe glavno vlogo zgodba, ki je v operi zapisana v opernem besedilu, ki se imenuje libreto. Šele to besedilo ali libreto skladatelj uglasbi. Na povezavah si oglej odlomke najbolj znanih oper: Wolfgang Amadeus Mozart: Čarobna piščal https://www.youtube.com/watch?v=pZcaf9GfyWs Gioachino Rossini: https://www.youtube.com/watch?v=7qHZkkgowdY Guiseppe Verdi: Nabucco https://www.youtube.com/watch?v=2VejTwFjwVI ZAPIS V ZVEZKE: OPERA Opera je glasbeno scensko delo, pri katerem nastopajoči pojejo, igrajo ter plešejo, spremlja pa jih orkester. Opera je kombinacija dramatične zgodbe, glasbe in petja, scene, luči, kostumov, posebnih učinkov in pogosto tudi plesa. Z besedo opera označujemo tudi operno hišo, zgradbo (stavbo), kjer se uprizarjajo operna dela. Deli opere: UVERTURA: uvod v opero (igra samo orkester) ARIJA: lepa spevna melodija, po njih so znane opere RECITATIV: govorjeni del opere LIBRETO: besedilo za opero FINALE: zaključni del opere Pri operi še sodelujejo: Scenograf, kostumograf, operni zbor, dirigent… |
ŠPORT (DEKLICE) TEORETIČNI DEL: Učenke preberejo besedilo na spodnji povezavi. https://eucbeniki.sio.si/sport/index.html#page59752.html (Gibanje) PRAKTIČNI DEL: glej priponko KLIK ŠPORT (DEČKI)
izvajamo na prostem, če se le da v gozdu….sami določite koliko časa boste hodili, koliko tekli in katere vaje boste delali…Aktivnost naj traja vsaj 45 min, tempo in pavze določite glede na vaše počutje. Po vadbi popijte dovolj tekočine. |
KEM
KEM 8.b Uporabi učbenik kemije 8.r na straneh 85 in 86. Reši naloge za preverjanje znanja – kemijske reakcije. Rešitve napiši v zvezek (v učbenik ne piši ničesar). Če potrebuješ pomoč, pošlji vprašanje na moj e-naslov, ki je objavljen na spletni strani šole.
|
GEO TEMATIKA : Površje Severne Amerike. Učenci imajo v SU navodila za delo z učbenikom ter predloge za govorne predstavitve.Delajo z zemljevidom, atlasom in učbenikom. |
|
SLOVENŠČINA 8. razred 1. nivojska skupina
TEMA: OPIS POSTOPKA
V delovnem zvezku 1. del na strani 87 reši 1. nalogo.
Nato preberi besedilo ( glej 2. nalogo) in odgovori na vprašanja, ki se navezujejo na branje in razumevanje prebranega – 3. naloga.
Nadaljuj z nalogami na 88. strani. To so 4., 5., 6. in 7. naloga.
Na strani 89 reši še 8., 9. in 10. nalogo.
V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov OPIS POSTOPKA ter napiši definicijo za opis postopka (prepis 10. naloge – rdeči tisk).
Želim ti uspešno reševanje.
Pravilnost svojih rešitev preveri v spletnem učbeniku na www.iRokus.si s klikom na kljukico spodaj.
SLOVENŠČINA 8. razred 2. nivojska skupina
Tema: Opis postopka
V DZ 1. del na strani 87 preberi besedilo (2. naloga) in odgovori na vprašanja pri 3. nalogi. Nadaljuj z nalogami na strani 88 (naloge 4, 5, 6, 7). Na strani 89 reši še naloge 8, 9 in 10. Definicijo opisa postopka (rdeči tisk pri 10. nalogi) prepiši v zvezek pod JEZIKOVNI POUK z naslovom OPIS POSTOPKA.
MATEMATIKA 8.R/1.SKUPINA
Danes bomo ponovili obseg kroga. Naloge bomo tokrat reševali preko i – učbenika.
Naš cilj je:
- utrditi obseg kroga,
- iz obsega izračunati polmer oz. premer.
Če klikneš na to povezavo, prideš direkt na obseg kroga.
https://eucbeniki.sio.si/mat8/838/index.html
Stran 380 – 388.
Preglej snov o obsegu. Da vidiš, kaj vse ti ta učbenik nudi. Poklikaj zglede in dinamične primere. V i-učbeniku je dosti nalog z drsnikom (izgleda takole) in ti pomagajo pri ponazoritvi naloge.
Če si končal z delom, naredi pavzo, potem pa reši še domačo nalogo.
V zvezek napiši DOMAČA NALOGA in v zvezek reši naslednje naloge:
- Stran 385 na desni strani slika pravokotnik + 2 polkroga (imaš namig na drsniku)
- Stran 384 – nal. 12 in 14.
Rešitve imaš. Če kaj ni razumljivo, se obrni name z vprašanjem. Bom pomagala.
MATEMATIKA 8.R/2.SKUPINA
Danes se boste naučili izračunati ploščino kroga.
- Pregledate nalogi iz učbenika, ki ste ju rešili včeraj. Rešitve so pripete temu sporočilu, dosegljive pa so tudi v spletni učilnici.
- V zvezek zapišete naslov PLOŠČINA KROGA
V e- učbeniku na strani 389 -392 (do naslova Računanje polmera kroga) (https://eucbeniki.sio.si/mat8/839/index.html ) preberete snov, v zvezek naredite izpiske, ki jih slikate in pošljete na moj elektronski naslov). Dobro si oglejte tudi animacije. V zvezek rešite zglede, pazite na zapise postopkov, ki naj bodo zapisan tako, kot smo jih zapisovali pri računanju obsegov.
Ker so težave pri delovanju spletnih strani, poskusite najti čas, ko bo stran delovala, da jo pregledate. Sicer pa si lahko pomagate tudi z učbenikom (str. 168) in si izpiske naredite od tu. V tem primeru prepišete še rešen primer 1 na strani 169 ter rešite naloge: Učb, str. 170, nal. 1b, 2b, 4, 5.
- V zvezek rešite naloge: Učbenik, stran 170, nalogi 1a in 2a, 3.
Če bodo delovala spletna gradiva iRokus-a in Mladinske knjige DZS, pa si lahko pomagate tudi s temi gradivi. Če imate vprašanja, pa sem dosegljiva po elektronski pošti.
Ostanite zdravi in uspešno delo, Katarina Kralj
MATEMATIKA 8.R/3.SKUPINA
Cilji:
- ponovim znanje o obsegu kroga
- Iz obsega kroga izračunam premer in polmer
Uporabljeno gradivo:
- Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8
- e – učbenik Matematika 8
- Uvod: Poglejte si posnetek: https://www.bing.com/videos/search?q=story+about+pi&&view=detail&mid=84BB3A51BFCB1F9C886184BB3A51BFCB1F9C8861&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dstory%2Babout%2Bpi%26FORM%3DHDRSC3
Zakaj se vsako leto 14. marca ob 1.59 začne praznovanje Dneva števila π?
- Vaja: Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8, str. 164/nal.1,2. Za π vstavite , če so podatki v ulomkih. Rešite v zvezek.
- Nova snov: Računanje polmera. E učbenik na strani 383 desno https://eucbeniki.sio.si/mat8/838/index3.html. Natančno preberite. Zapišite formulo in besedilo v rdeči barvi. Prepišite v zvezek in natančno rešite 3 zglede.
- Domača naloga: Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8, str.164/naloge 7, 10.
Rezultate domače naloge natipkajte in odgovor na vprašanje iz 1. točke pošljite na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si 17.3. 2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišite
Ime Priimek 2dn 17.3.2020 (na primer Lucija Strmčnik 2dn 17.3.2020).