GUM
Utrjujemo.
CILJI:
Sproščeno zapojejo naučeno pesem. Urijo se v jasni izreki besedila.
AKTIVNOST:
Ob slikovni podpori utrjujejo naučeno pesmico Jaz imam pa goslice.
SLJ
Govorno sporočanje
CILJI:
Samostojno govorno nastopajo ob miselnem vzorcu. (Izdelali smo ga v šoli)
Povzemajo bistvene podatke o izbrani ptici.
AKTIVNOST:
Opišejo izbrano ptico (kmečka lastovica, kukavica ali črna žolna).
VREDNOTENJE STARŠEV: semaforček. Zapis vrednotenja v zvezek. Hvala.
MAT
Odštevamo do 100
CILJI:
Seštevajo IN ODŠTEVAJO do 100 brez prehoda. (diferencirano)
AKTIVNOSTI:
Učenci izbirajo naloge seštevanja in odštevanja na spletu. (MOJA MATEMATIKA)
Učenci izberejo in rešijo vsaj 3 naloge. (Sproti pregledamo-zbiramo čebelice.)
SPO
Narava pomladi
CILJI:
Prepoznajo dele rastlin.
AKTIVNOSTI:
Preriši zvonček v učbeniku na strani 57. Poimenuj njegove dele.
Ker pouk poteka do nadaljnjega na daljavo, vas prosimo za strpnost in pomoč pri izvedbi vsebin.
VAJA DELA MOJSTRA, ČE MOJSTER NAREDI VAJO.
Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si
Ko se vrnemo v šolske klopi, bova naloge pregledali.
TJA
Tema: Živali v naši bližini Cilji: ponovitev besedišča za živali (hišni ljubljenčki in živali na kmetiji) o Pozdravna pesmica: Učenci sami zapojejo pesmico: Hello, Hello, Can you clap your hands,… o Pesem: I HAVE A PET Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo. V zvezku pobarvajo že narisane hišne ljubljenčke. Jih poimenujejo: It ‘ s a cat. o Pesem: OLD McDONALD HAD A FARM Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo. V zvezku pobarvajo že narisane domače živali in jih poimenujejo. It ‘ s a rooster. o Interaktivna vaja: IGRANJE LABIRINTA »Poslušaj in klikni na ustrezno žival.« Začetek igre: START, konec igre: FINISH! o Interaktivna vaja: KLIKNI PRAVO ZAPOREDJE »Poslušaj posnetek in nato klikni slike v pravilnem zaporedju.« Ob začetku igre izberi število besed: najprej 3, nato 4 J Pobarvane živali lahko poslikate in fotografijo posredujete na moj elektronski naslov, ter pripišete koliko živali je učenec pravilno poimenoval.
J Lahko poiščete še kakšno verzijo pesmice Old McDonald had a farm… in mi posredujete naslov, ki ga bom posredovala ostalim učencem. Pozdravno pesmico lahko pojete vsi skupaj! |