1. A | 1. B |
SPOZNAVANJE OKOLJA – Opazujem vreme Učenci naj opišejo, kakšno je vreme danes. Po spletu poiščite različne vremenske pojave (slike), učenci jih naj opisujejo. Na spletu in v časopisu poiščite vremensko napoved – si ogledajo vremenske znake. V deželi Lilibi odprite (pisani) Samostojni delovni zvezek za okolje– Novi prijatelji na strani 66. Učenci na vsaki sliki opazujejo vreme in povedo, kakšno je, ali so že kdaj doživeli takšno vreme in pokažejo, kateri vremenski znak spada k sliki. V zvezek za SPO napišejo naslov VREMENSKI ZNAKI in iz delovnega zvezka prerišejo znake za vreme. |
SPOZNAVANJE OKOLJA – Opazujem vreme Učenci naj opišejo, kakšno je vreme danes. Po spletu poiščite različne vremenske pojave (slike), učenci jih naj opisujejo. Na spletu in v časopisu poiščite vremensko napoved – si ogledajo vremenske znake. V deželi Lilibi odprite (pisani) Samostojni delovni zvezek za okolje– Novi prijatelji na strani 66. Učenci na vsaki sliki opazujejo vreme in povedo, kakšno je, ali so že kdaj doživeli takšno vreme in pokažejo, kateri vremenski znak spada k sliki. V zvezek za SPO napišejo naslov VREMENSKI ZNAKI in iz delovnega zvezka prerišejo znake za vreme.
|
ŠPORT – Igre Če bo lepo vreme, se lahko igraš v naravi. Prej pa opravi naloge, ki so zapisane na karticah (priloga). <<< KLIK
|
ŠPORT – Igre Če bo lepo vreme, se lahko igraš v naravi. Prej pa opravi naloge, ki so zapisane na karticah (priloga). <<< KLIK |
SLOVENŠČINA – Berem sličice V deželi Lilibi odprite (oranžni) Samostojni delovni zvezek, 2.del, na str.27. Učenci si ogledajo sličice in povedo: Kako se imenuje pojav v naravi, ki nastane na nebu, ko po dežju posije sonce? Katere sličice bi povezali z dežjem? Zakaj? Kakšne barve je trobentica? S prstom pokažite marjetico. Kakšne barve je vijolica? Pokažite žafran. Poimenujte cvetici, ki imata bel cvet. Sta cvetici enaki? V čem sta si različni? Kaj imata enako? Kaj dela moški? Povejte za vse štiri sličice.
Pod sličicami so naloge, tudi te opravijo ustno. |
SLOVENŠČINA – Berem sličice V deželi Lilibi odprite (oranžni) Samostojni delovni zvezek, 2.del, na str.27. Učenci si ogledajo sličice in povedo: Kako se imenuje pojav v naravi, ki nastane na nebu, ko po dežju posije sonce? Katere sličice bi povezali z dežjem? Zakaj? Kakšne barve je trobentica? S prstom pokažite marjetico. Kakšne barve je vijolica? Pokažite žafran. Poimenujte cvetici, ki imata bel cvet. Sta cvetici enaki? V čem sta si različni? Kaj imata enako? Kaj dela moški? Povejte za vse štiri sličice. Pod sličicami so naloge, tudi te opravijo ustno. |
MATEMATIKA – Seštevam in odštevam Učenci ustno ponovijo iskanje predhodnikov, naslednikov (poglejte v DZ str.66). Pripravijo si kartončke s številkami: 2,3,5 in z matematičnimi znaki(+, -, =). S temi številkami sestavijo štiri račune in jih zapišejo v zvezek za MAT (karirast). (2+3=5, 3+2=5, 5-2=3, 5-3=2) Rešujejo naloge v MAT DZ/ str. 71 (pri 4. in 5. nalogi račune nastavljajo s kartončki) |
MATEMATIKA – Seštevam in odštevam Učenci ustno ponovijo iskanje predhodnikov, naslednikov (poglejte v DZ str.66). Pripravijo si kartončke s številkami: 2,3,5 in z matematičnimi znaki(+, -, =). S temi številkami sestavijo štiri račune in jih zapišejo v zvezek za MAT (karirast). (2+3=5, 3+2=5, 5-2=3, 5-3=2) Rešujejo naloge v MAT DZ/ str. 71 (pri 4. in 5. nalogi račune nastavljajo s kartončki) |