6. A | 6. B |
MATEMATIKA Danes se boste naučili računati obsege in ploščine sestavljenih likov.
Babica želi sešiti 2,4 m dolg in 1,7 m širok pravokoten prt, ki ga bo obrobila z okrasnim trakom. a) Koliko blaga potrebuje za prt? b) Koliko okrasnega traku potrebuje? c) V katerem primeru si računal obseg in v katerem ploščino? 3. V zvezek napiši naslov OBSEG IN PLOŠČINA SESTAVLJENEGA LIKA V učbeniku na strani 152 in 153 si poglej rešen primer 2. Poglej oba načina reševanja in tistega, ki se ti zdi lažji, si zapiši v zvezek. Lahko si pomagaš tudi z e-učbenikom (https://eucbeniki.sio.si/matematika6/1240/index4.html ). Poskusi izračunati še obseg tega lika. Namig: Obseg lika je enak vsoti vseh njegovih stranic, zato bo kakšno od stranic, ki jih ne poznaš potrebno izračunati.
|
LUM Likovna naloga: LIKOVNI MOTIVI V RISBI – RISBA ČEBELNJAKA |
NARAVOSLOVJE Učna vsebina: Prst Navodila:
Nič hudega, če česa ne znaš ali prepoznaš, pomembno je, da poskusiš in opazuješ.
|
SLOVENŠČINA TEMA: LJUDSKA PRAVLJICA, ZLATA PTICA Na YouTubu poišči pravljico Zlata ptica in jo poslušaj. Doživeto jo pripoveduj članom svoje družine. V zvezek (na strani književnost) zapiši naslov LJUDSKA PRAVLJICA, ZLATA PTICA. Nariši izvirno ilustracijo pravljice. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. |
GOSPODINJSTVO Učna vsebina: Varstvo potrošnikov Navodila:
Zvezo potrošnikov Slovenije (01 474 06 00). Tržni inšpektorat RS |
MATEMATIKA Danes bomo reševali matematične probleme. Ker je v četrtek odpadlo šolsko tekmovanje iz znanja matematike, se bomo danes vsi preizkusi v reševanju Kenguruja iz leta 2019. Pojdi na spletno stran: Izberi tekmovalno skupino. Tisti, ki bi šli na tekmovanje iz MAT, izberite skupino za 6. in 7. razred (zavihek OŠ 67), ostali lahko izberete kakšno lažjo skupino. Na desno stran vnašaš pravilne rešitve. Na dnu strani rešitve preveriš. V kolikor še niste poslali Preizkusi se od četrtka in želite, da vam pregledam, mi ga pošljite. |
SLOVENŠČINA Tema: Ljudska, Zlata ptica Na YouTube poišči pravljico Zlata ptica in jo poslušaj, pripoveduj jo članom družine. V zvezek naredi izvirno ilustracijo.
|
ŠPORT (DEKLICE) TEORETIČNI DEL: Preberite priporočila, ki se nahajajo v spodnji priponki in se o njih pogovorite z družinskimi člani. http://www.slofit.org/slofit-nasvet/ArticleID/187/Priporočila-o-telesni-dejavnosti-v-času-širjenja-korona-virusa PRAKTIČNI DEL:
|
ZGO TEMATIKA – Gradbeništvo v času starih Grkov in Rimljanov (učenci dobijo navodila v SU in po e-pošti, ker nekateri ne morejo vstopati v SU).Delo poteka s pomočjo učnega lista in učbenika za zgodovino 6. |
ANGLEŠČINA
Adverby of frequency Danes boš utrjeval/a, kar si delal v četrtek – prislovi posostosti 1) Reši naloge v DZ 42/1-3 in DZ 69/1 2) Pojdi na https://www.znamzavec.si/i-zbirka in se najprej registriraj (ali prijavi, če si že registriran). Spodaj so navodila:
Ko boš uspešno registriran/a in prijavljen/a, poišči interaktivno vadnico Angleščina 6.
|
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2.TEDEN
V današnjih dveh urah boste nadaljevali z izdelavo stola iz papirja. Navodila so spet tukaj.
Vir: http://www.allanwexlerstudio.com/projects/scaffold-paper-chair
STOL IZ PAPIRJA
Pripomočki:
4 pisarniški listi formata A4,
ravnilo, svinčnik,
škarje,lepilo.
Postopek:
Mizo zaščitite s časopisnim papirjem. Iz pisarniškega papirja oblikujte noge(okrogel ali kvadraten profil). Ne pozabite na zavihke za lepljenje. Dodajte sedež (gubanec – harmonika), nato še naslone za roke in hrbet (kvadratni, U, L, I profil).
Kdor je izdelek že dokončal, pa naj ustvari poskočno žabico iz papirja, kot je videti na tem videoposnetku
https://www.youtube.com/watch?v=zj59oM07uUo
Domača naloga:
Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi napišite, koliko ste uspeli narediti v teh dveh urah.