MATEMATIKA
Računam do 10
Učenci ponovijo računanje do 10, lahko preko spletne strani Moja matematika, lahko pa uporabite račune iz priloge. Te račune lahko sprintate, učenci jih izrežejo in iščejo pare (račun, rezultat ali račun seštevanja in račun odštevanja – nasprotna računska operacija).
Nato rešujejo naloge v delovnem zvezku za MAT na strani 74.
Pri 4. nalogi lahko račune nastavljajo s kartončki – samo s temi tremi številkami nastavljajo račune, dva seštevanja in dva odštevanja.
Pri 6. nalogi pa ob vsaki sličici ustno sestavijo besedilno nalogo.
SLOVENŠČINA 2 uri
Peter Klepec
Učencem skrivnostno povemo, da smo nekoč srečali dobro vilo. Ali veš, kaj so dobre vile? Kakšne so? Kaj počnejo v pravljicah? Koliko želja izpolnijo ponavadi?
Kaj bi rekla dobra vila, ko bi zjutraj stopila k tvoji postelji? Kaj bi ji rekel? Kaj bi si zaželel? (Izmed vseh otroških želja izvzamemo tisto, ki prosi za veliko moč, npr. Pika Nogavička, Superman …). Zamisli si, da bi se to nekega dne res zgodilo. Izmisli si pravljico: Nekega dne …
Preberete pravljico o Petru Klepcu (priloga). O pravljici se pogovorite (Zakaj je moral Peter Klepec od doma? Kako je bilo med pastirji? Kako je bilo, ko je Peter srečal vilo?
Kako je bilo med pastirji proti koncu pravljice? Ali veš, zakaj je Peter Klepec dobil veliko moč? Ali lahko ugotoviš kakšno zvezo med dogodkom, ko je Peter Klepec od vile dobil moč in
koncem pravljice? Kaj bi storili drugi pastirji, če bi pili vilino vodo? In kaj je počel Peter Klepec?).
Ob slikah (na koncu priložene pravljice) učenci obnovijo pravljico in jo pripovedujejo do konca.
V zvezek za SLJ napišejo naslov PETER KLEPEC. List z navpično črto razdelijo na dva dela. Na levo stran narišejo Petra Klepca v začetku pravljice, na desno stran narišejo Petra Klepca na koncu pravljice. PETER KLEPEC – PP Predstavitev
1. A |
1. B | ||||||||||||||||||
GLASBA Pojemo , rajamo Učenci pregledajo zvezek za GUM in prepevajo pesmice, ki smo se jih letos učili. Če kakšne še ne znajo dobro ali se ne spomnijo melodije, jo najdete v Deželi Lilibi. Ob petju se naj tudi gibajo – plešejo. Nato se naučite: Ljudska, Izštevanka: EN KOVAČ EN KOVAČ KONJA KUJE, KOL’KO ŽEBLJEV POTREBUJE? EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI! EN KOVAČ KONJA MILI, KOL’KO KRAT TE NAJ NAMILI? EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI! EN KOVAČ KONJA ČEŠE, KOL’KO KRAT NAJ TE POČEŠE? EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI! EN KOVAČ KONJA BOŽA, KOL’KO KRAT NAJ TE POBOŽA? EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!
Vir: Gordana Schmidt, Darinka Bole, Gibalne igre s petjem, Bansi; PF Ljubljana, Oddelek za predšolsko vzgojo
|
|||||||||||||||||||
TJA Tema: Kakšne barve so predmeti? Cilji: ponovitev besedišča za barve
Poslušaj že poznani pesmici o barvah: I SEE SOMETHING BLUE in I SEE SOMETHING PINK
V zvezku poišči stran, kjer smo narisali oblačke v različnih barvah in vzorčkih. Barve večkrat poimenuj. (It ‘ s blue. It ‘ s red. It ‘ s yellow.)
Poslušaj, nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
V kuhinji se dotakni 5 predmetov in jim določi barvo. (It ‘ s green. It ‘ s orange. It ‘ s black.)
Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.
Pri gibalni pesmici se ti lahko pridružijo ostali družinski člani! |
TJA Tema: Kakšne barve so predmeti? Cilji: ponovitev besedišča za barve
Poslušaj že poznani pesmici o barvah: I SEE SOMETHING BLUE in I SEE SOMETHING PINK
V zvezku poišči stran, kjer smo narisali oblačke v različnih barvah in vzorčkih. Barve večkrat poimenuj. (It ‘ s blue. It ‘ s red. It ‘ s yellow.)
Poslušaj, nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
V kuhinji se dotakni 5 predmetov in jim določi barvo. (It ‘ s green. It ‘ s orange. It ‘ s black.)
Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.
Pri gibalni pesmici se ti lahko pridružijo ostali družinski člani! |
||||||||||||||||||