ŠPO Gibanje v naravi.
|
CILJI: v Sproščeno izvajajo naravne oblike gibanja. v Zadovoljijo potrebo po gibanju. v Razvijajo koordinacijo celega telesa. v Ustrezno ravnajo z različni športnimi pripomočki-kolebnica, žoga. (prosta izbira) AKTIVNOST: v Učenci izvajajo različne aktivnosti v naravi. V TABELI spremljajo svoj napredek. v Datum: Število preskokov kolebnice ali podaj z žogo
|
||||
SLJ Beremo in pišemo (utrjevanje). |
CILJI: v Berejo besede, slikopis, krajše besedilo. v Glasove zapisujejo z veliko tiskanimi črkami po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. AKTIVNOSTI: v V delovnem zvezku za opismenjevanje na strani 30 večkrat preberi besedilo. v Povedi prepiši v zvezek.
|
||||
SLJ Beremo in pišemo (utrjevanje).
|
v V mreži poišči besede(delovni zvezek za opismenjevanje stran 30). Ko končaš sam sestavi podobno mrežo besed s sličicami v zvezek za slovenščino. |
||||
SPO Onesnaževanje okolja
|
CILJI: v vedo, da obstajajo snovi z nevarnimi lastnostmi (nevarne snovi: strupene, vnetljive, eksplozivne, jedke, okolju nevarne) AKTIVNOSTI: v S pomočjo staršev doma poišči čim več simbolov za nevarne snovi. Simbole nariši v zvezek. |
||||
VAJA DELA MOJSTRA, ČE MOJSTER NAREDI VAJO. Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si , TEL.031 866 321 VSAKO AKT3IVNOST DOKUMENTIRAJTE Z DATUMOM. |
|||||
Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |