4. A | 4. B | ||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA (1. ura) Cilji: Učenec zbira podatke o izbranem poklicu in tvori besedilo, s katerim predstavi svoje poklicne načrte. Tema: Priprava na govorni nastop Navodilo za delo: Nadaljuješ s pripravo opisa poklica. Ne pozabi, da moraš do jutri (srede) oddati preko elektronske pošte svoj zapis, da ga pregledam. (Nekateri ste to že opravili.) V četrtek si boš lahko začel pripravljati pripomočke za predstavitev (plakat, kartončke, miselni vzorec ali računalniško predstavitev s programom Powerpoint). |
SLOVENŠČINA
TEMA Kako pretvarjamo preglednico ali miselni vzorec v besedilo CILJI Učenci:
NAVODILO ZA DELO
4. Ko imaš preglednico ali miselni vzorec izpolnjen se loti naloge 5 na strani 55.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA (2. ura) Cilji: Učenec utrjuje znanje o vrstah povedi, piše trdilne in nikalne povedi ter uporablja vejico pri naštevanju. Tema: Na kaj moramo paziti, ko naštevamo? Navodilo za delo:
|
MATEMATIKA TEMA Pisno deljenje z ostankom CILJI Učenci:
NAVODILO ZA DELO
Reši SDZ 3 str. 82 |
||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Cilji: Učenec utrdi svoje znanje – rešuje matematične probleme, šteje, zapisuje in bere števila do 10 000, razlikuje desetiške enote. Tema: Utrjujemo znanje Navodilo za delo: Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del: stran 60: 1. in 2. naloga stran 61: vse Ko naloge rešiš, si jih pregledaš z rešitvami in popraviš, če je kaj za popravit. Razmisli o svojih napakah, da jih naslednjič ne bo več. |
ANGLEŠČINA TEMA Izdelajmo družabno igro CILJI NAVODILO ZA DELO
Če želiš, svojo igro slikaj in mi sliko pošlji po mailu (mateja.trebec@guest.arnes.si). Shrani jo, da se bomo lahko igrali še v šoli. SOME IDEAS
1) Zapis besed: Write 2) Navodila: Touch (dotakni se) something blue, point to (pokaži) something red, play tennis… 3) Poimenovanje besed (oblačila, pohištvo, živali, športi…): What’s this? + slika 4) Vprašanja (uporabljaj ZVEZEK):
|
||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Cilji: Učenec spozna, kako je nastala Zemlja in da je bil razvoj živih bitij na njej postopen. Tema: Raziskovanje je tudi potovanje v preteklost Navodilo za delo: Oglej si gradivo RAZVOJ ŽIVIH BITIJ na elektronskem gradivu Radovednih pet. Povezava: Na Rokusovem e- gradivu izberi:
Če nimaš dostopa do e-gradiva, si oglej besedilo in slike v učbeniku za NIT (str. 96-98) V zvezek prepiši naslednje besedilo in si ga zapomni:
RAZVOJ ŽIVIH BITIJ Znanstveniki so ugotovili, da so se prva živa bitja na Zemlji razvila pred več miljardami let. Prva živa bitja so nastala v morju. Bila so majhna, zgrajena iz ene same celice, nenavadnih oblik in brez ogrodja. Niso imela zob, kosti ali lupin. Njihova telesa so bila mehka, podobna današnjim meduzam. Kasneje so se živa bitja prilagodila tudi življenju na kopnem. Dobila so trše zunanje dele telesa, spremenile so se okončine za gibanje, razvila so se pljuča za dihanje. Človek se je razvil šele nedavno. |
ŠPORT TEMA Atletika – skok v daljino z mesta CILJI Učenec:
NAVODILO ZA DELO
Lahko si ogledaš tudi posnetek na spletu: https://www.youtube.com/watch?v=RTWvvS7DtuE
Označi najdaljšega. Ko pridemo v šolo, se bomo pogovorili o vaših rezultatih. |
||||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT Cilj: Učenec izvaja skok v daljavo z mesta. Meri dolžino svojih skokov in meritve zapiše. Tema: Atletika – skok v daljino z mesta Navodilo za delo: Ogrej si telo z gimnastičnimi vajami tako kot v šoli (celo telo), Tehnika skoka v daljino z mesta (preberi in poskusi):
Lahko si ogledaš tudi posnetek na spletu: https://www.youtube.com/watch?v=RTWvvS7DtuE Skoki v daljino z mesta: vadi skoke. Merjenje : Izmeri si skoke. Zapiši meritve. Označi najdaljšega. Ko pridemo v šolo, se bomo pogovorili o vaših rezultatih. |
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Ker se tudi ta teden ne bomo srečali v računalniški učilnici, vam pošiljam nekaj navodil za pouk računalništva.
Tisti, ki ste bili prejšnji petek v šoli, se sigurno spomnite, da ste z učiteljico Gordano fotografirali zanimive kotičke Mislinje. V prihodnjih urah načrtujemo izdelavo razglednic Mislinje in potrebujemo čimveč različnih fotografij. Fotografije lahko posnameš s telefonom, tablico ali fotoaparatom. Če nimaš možnosti fotografiranja, nariši kakšno znamenitost Mislinje. Bomo potem skenirali in uporabili. Lahko pa tudi na en list papirja napišeš MISLINJA z zanimivimi črkami. Tudi različne napise bomo uporabili.
Da pa ne boš čisto pozabil-a programiranja, pa te vabim, da si v tem tednu vzameš nekaj časa in na spletni strani Ura za kodo https://hourofcode.com/si/learn rešiš eno aktivnost po lastni želji. Sporoči mi, kako ti je šlo.