6. A 6. B

SLOVENŠČINA

Tema: Pravljica

Spomni se svoje najljubše pravljice in jo razumljivo ter domiselno zapiši v zvezek.

Preberi jo družinskim članom.

NARAVOSLOVJE

Učna vsebina: Prst

Navodila:

  • Pošiljam ti rešitve učnega lista iz prejšnje ure. Preveri rešitve.
  • S pomočjo učbenika, stran 33 – 35 reši učni list. Če nimaš možnosti tiskanja, odgovore s celimi stavki zapiši v zvezek. Prav tako si skiciraj zgradbo tal. >>>prst6
  • Pojdi na sprehod ali na domači vrt (po varnostnih navodilih!) in naberi 2 vzorca različne prsti. Poskušaj določiti ali je prst črna, glinena ali peščena. Najdi tudi matično kamnino, iz katere nastaja ta prst ter jo poskušaj določiti (vulkanska/sedimentna/metamorfna). Po navodilu na strani 35 preveri tudi, ali je tvoja prst rahla ali zbita.

Nič hudega, če česa ne znaš ali prepoznaš, pomembno je, da poskusiš in opazuješ.

  • Še zadnje vprašanje. Zakaj je pomembno, da prst varujemo in ohranjamo?

 MATEMATIKA

Danes boste reševali malo drugačne naloge, ki so povezane z obsegi in ploščinami, da še malo utrdimo znanje o obsegih in ploščinah.

Najprej so preglejte ponedeljkovo domačo nalogo. Rešitve so v prilogi. >>>Resitev_DN_6r_23_3

Naloge imate v priponki. Na listu je 5 nalog. Vaša naloga je, da si jih nekaj izberete in rešujete 40 minut. Ni potrebno, da rešite vse naloge, če jih ne boste uspeli rešiti v tem času.  Če imate možnost, si jih lahko natisnete, sicer pa v zvezek prepišite podatke in prerišite skice (ni jih potrebno natančno prerisati, lahko rišete brez ravnila).  Naloge rešujete v zvezek. >>>Naloge_obseg_ploscina

Če imate možnost in to znate narediti, rešene naloge poslikajte in mi slike pošljite po elektronski pošti, če ne, pa mi napišite, kako vam je šlo pri reševanju nalog in če ste imeli pri tem kje težave.

 GOSPODINJSTVO

Učna vsebina: Varstvo potrošnikov

Navodila:

  • V zvezek si napiši naslov Varstvo potrošnikov
  • Poskušaj napisati, kako bi odreagirali v naslednjih situacijah (situacije si prepišite v zvezek):
  1. Starši so naročili obrtnika, da položi keramiko v kopalnici. Delo je sicer opravil, vendar pa z njegovo izvedbo starši niso zadovoljni (nenatančno, krivo…). Obrtnik je že izstavil račun za opravljeno storitev. Kaj lahko storijo?
  2. Oče si je kupil nove čevlje. Po treh tednih se mu je odlepil podplat. Kaj naj stori?
  3. Starši so pri turistični agenciji rezervirali potovanje v tujino. Po prihodu v hotel, ste ugotovili, da ni nič tako kot je bilo obljubljeno (hotel ima namesto 4 zvezdic samo 2 in podobno). Kaj lahko storite, ko ste tam in kaj ko se vrnete domov?
  4. Po enem letu delovanja se vam pokvari pralni stroj. Kaj storite in kaj morate imeti?

 

  • Potrošniki v Sloveniji se lahko za nasvet in pomoč obrnemo na:

Zvezo potrošnikov Slovenije (01 474 06 00).

Tržni inšpektorat RS

LUM

 Likovna naloga: Likovni motivi v risbi-risba čebelnjaka
Na spletu učenci poiščejo fotografijo starega slovenskega čebelnjaka. Po opazovanju te fotografije narišejo risbo čebelnjaka. Okoli čebelnjaka narišejo pokrajino lahko tudi čebelarja. Rišejo s svinčnikom in barvicami. Čas za izdelavo risbe sta dve šolski uri.

 SLOVENŠČINA

TEMA: PRAVLJICA

Spomni se svoje najljubše pravljice ter jo razumljivo in domiselno zapiši v zvezek.

Preberi jo družinskim članom.

Zapisano pravljico lahko pošlješ tudi meni. Z veseljem jo bom prebrala.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

 ANGLEŠČINA

Delo z besediščem: učenje

  1. Odpri UČB na str. 52 – 53. Dobro si oglej kviz na str. 53, slike…
  2. V zvezek izpiši fraze, ki so v kvizu zapisane z modro barvo (pusti prostor za naslov).
  3. Sedaj zapiši, kaj te fraze pomenijo (dobro razmisli, pomagaj si tudi s slovarjem, nato pa preveri v rešitvah spodaj).
  4. Napiši naslov LEARNING (UČENJE).
  5. Sedaj pomisli na svoje učenje angleščine, ure v šoli…Kaj od tega ti počneš in česa ne (odgovarjaj samo za angleščino, ne za druge predmete). Sedaj zapiši v obliki tabele:
YES NO

I do my homework.

I revise before a test.

.

.

.

I don’t watch films in English.

I don’t talk to friends in class.

I don’t study at home.

.

.

 

  1. Sedaj poslušaj posnetek, ki je v priponki in v vprašalniku odkljukaj vprašanja, ki jih slišiš.
  2. Še enkrat preberi vprašalnik in odgovori zase. Pomen besed poglej tukaj:

always – vedno, usually – ponavadi, sometimes – včasih, never – nikoli.

 

REŠITVE:

U/52-53 fraze iz kviza:

do your homework – narediti domačo nalogo

watch Tv and DVDs IN English – gledati televizijo in DVDje v angleščini

listen to music in English – poslušati glasbo v angleščini

ask questions – spraševati

revise – ponavljati

practise – vaditi

use a dictionary – uporabljati slovar

copy – prepisati

study – učiti se

talk to friends – govoriti s sošolci, klepetati

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2.TEDEN

V današnjih dveh urah boste nadaljevali z izdelavo stola iz papirja.

Vir: http://www.allanwexlerstudio.com/projects/scaffold-paper-chair

Kdor  je izdelek že dokončal, pa naj ustvari poskočno žabico

 iz papirja, kot je videti na tem videoposnetku

https://www.youtube.com/watch?v=zj59oM07uUo

Domača naloga:

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi napišite, koliko ste uspeli narediti v teh dveh urah.

 ŠPORT (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL:

Preberite priporočila, ki se nahajajo v spodnji priponki in se o njih pogovorite z družinskimi člani.

http://www.slofit.org/slofit-nasvet/ArticleID/187/Priporočila-o-telesni-dejavnosti-v-času-širjenja-korona-virusa

PRAKTIČNI DEL:

  • izberite aktivnost po svoji želji
  • traja naj vsaj eno šolsko uro (vpišete jo že v tabelo za drugi teden!)
  • če je le možno, jo opravite zunaj
  • aktivnost naj vsebuje vsaj nekaj elementov za razvoj moči in odriva (sklece, počepi, poskoki…)

 MATEMATIKA

Danes bomo računali stranice, kadar so poznane ploščine likov ter računali obseg in ploščino sestavljenih likov.

Naš cilj je:

  • izračunati stranico kvadrata ali pravokotnika, če je dana ploščina ali obseg,
  • izračunati obseg in ploščino sestavljenega lika.

V zvezek zapiši  VAJA.

 24. 3.MAT 6.b

24. 3.MAT 6.b rešitve

ANGLEŠČINA

PRILOGA >>> TJA_6B_Navodila_ura70

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
V prilogi imaš učni list na temo das Wetter. >>> DAS WETTER – 24. 3. 2020
Preden se lotiš dela, si o vremenu še vse enkrat preberi.
List si natisni (samo 1. stran). Če te možnosti nimaš, potem v zvezek napiši samo naslov, št. naloge in napiši samo povedi.
Tabela, ki je na 2. strani, jo prerišeš v zvezek in boš potem vsak dan zapisal/a vreme, od torka naprej.
Tako kot sem jaz zapisala za ponedeljek, tako ti nadaljuješ za vse dneve do nedelje (vpisuj vsak dan sproti).
Če želiš, mi lahko pošlješ, da pregledam.

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Nekateri med vami ste me v preteklih dnevih že kontaktirali, z nekaterimi pa še nismo v kontaktu. Če je le možno, se vpišite v našo spletno učilnico, da bom vedela, da še niste pozabili, kako se pride do tja. (Ali pa mi pošljite sporočilo, da vam pošljem usmeritve). Naredite to do konca tega tedna (do nedelje, 29. 3. 2020).

Ker v tem tednu prav tako odpade Računalništvo v računalniški učilnici, vam pošiljam nekaj usmeritev za delo doma.

V načrtu sem imela seveda nekaj drugega. Ker pa situacije ne morem spremeniti, sem našla nekaj stvari, ki vam bodo v teh dnevih prav prišle.

Sigurno ves čas poslušate novice in berete objave o koronavirusu. Ampak, ali so vse objave resnične?

Na povezavi: https://safe.si/novice/dobro-premisli-preden-verjames-cisto-vsaki-objavi-o-koronavirusu imaš nekaj usmeritev, kako med vsemi objavami izbrati tisto, ki ji lahko verjameš.

In pa, da ne bo vse samo resno, ti pošiljam povezavo do igre Bad News, ki nam pomaga pri prepoznavanju lažnih novic. https://getbadnews.si/#intro  Upam, da se boš zabaval-a!

Želim ti uspešen teden, pa javi se mi kaj,

(Skupno 233 obiskov, današnjih obiskov 1)