4. A | 4. B |
LIKOVNA UMETNOST (2 uri) Cilji: Učenec spozna pojem tihožitje, nariše motiv tihožitja po opazovanju z gostim in redkim nizanjem črt, razvija smisel za kombiniranje svetlih in temnih ploskev, razvija sposobnost opazovanja, prostorske predstavljivosti in vizualizacije ter likovno mišljenje, razvija motorično spretnost in občutljivost, razvija ustvarjalne likovno izrazne zmožnosti in individualni likovni izraz. Tema: Risanje – gosto in redko nizanje linij (Tihožitje) Navodilo za delo: Danes boš risal-a. Ploskve boš zapolnjeval-a s črtami, ne boš barval-a. Uporabljal-a boš svinčnik. Pripravi si torej prazen list papirja, svinčnik, šilček in radirko – ki pa jo uporabljaj čim manj. Pri risbi s svinčnikom je najpomembneje, da nizaš črte ponekod bolj gosto skupaj, drugje pa bolj redko. Del risbe z gostejšimi črtami je bolj zapolnjen, zato deluje bolj poudarjeno. S svinčnikom boš risal-a tihožitje, to je upodobitev stvari, kot so: cvetje, sadje, glasbila,… in vsi ostali negibni predmeti. Pripravi si predmete – poglej okoli sebe (skleda sadja, vaza s cvetjem, stojalo za pisala, lahko tudi nekaj drobnih spominkov, ki jih imate na polički,…). Predmete (biti jih mora več), kot kaže spodnji primer, postavi kakšen meter pred sebe. Najprej v grobem narišeš celo risbo, nato pa preidi k podrobnostim. (Temne ploskve bodo zapolnjene z gostejšimi črtami.) Pazi na predmete spredaj, ki zakrivajo tiste zadaj. Zadnjih ne vidimo v celoti. Predmete natančno opazuj. Risbo fotografiraj in mi jo pošlji, nato pa jo daj v mapo, da jo boš prinesel/prinesla v šolo. Uspešen/uspešna boš, če bo risba:
PRIMER:
|
LIKOVNA UMETNOST Tihožitje – gosto in redko nizanje linij Učenci:
(Pri risanju samo nizamo črte in ne prekrivamo cele površine.)
(Pripravi si torej prazen list, svinčnik, šilček in radirko – ki pa jo uporabljaj čim manj.)
(skleda sadja, vaza s cvetjem, stojalo za pisala,…lahko tudi nekaj drobnih spominkov, ki jih imate na polički,…). Predmete (biti jih mora več), kot kaže spodnji primer, postavi kakšen meter pred sebe. Ko jih začneš risati, jih ne premikaj več.
(Temne ploskve bodo narisane z gostejšimi črtami.)
PRIMER:
|
MATEMATIKA Cilji: Učenec utrdi znanje – reši enačbe seštevanj, odštevanja, množenja in deljenja. Tema: Ponavljamo in utrjujemo Navodilo za delo: Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na straneh 64, 65 in 66. Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev. |
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Raziskovanje je tudi potovanje v preteklost Učenec:
Na Rokusovem e- gradivu izberi:
Če nimaš dostopa do e-gradiva, si oglej besedilo in slike v učbeniku za NIT (str. 96-98). V zvezek prepiši naslednje besedilo in si ga zapomni: Tabelska slika: RAZVOJ ŽIVIH BITIJ
|
SLOVENŠČINA Cilji: Učenec spozna strategije za pripravo na govorni nastop. Pripravi računalniško predstavitev, kartončke ali plakat za pomoč pri predstavitvi poklica. Tema: Pripravimo se na govorni nastop Navodilo za delo: Pripravil si že opis poklica. Sedaj je tvoja naloga, da si pripraviš plakat, miselni vzorec, kartice s ključnimi besedami ali pa Powerpoint predstavitev na računalniku. Izberi karkoli, kar ti bo v veselje in pomoč pri govornem nastopu. Pri predstavitvi vključi: • Glavni naslov (npr. PILOT – opis poklica); • Podnaslove (Kaj dela?, Kje dela?, Katere pripomočke uporablja?, Katere sposobnosti, znanja mora imeti? Zanimivosti tega poklica in podobno – odvisno od tvojega opisa); • Pomembne podatke pri posameznih podnaslovih; • Vključi kakšne fotografije ali pa kaj nariši. V svojo predstavitev lahko vključiš tudi kakšen kratek film, ki prikazuje delo poklica, ki ga predstavljaš. (Navedi vire!) Jutri boš imel-a čas, da delo dokončaš in povadiš svojo predstavitev. |
MATEMATIKA Pisno deljenje – zapis v zvezek Učenci:
Tabelska slika:
|
ANGLEŠČINA Tema: Izdelajmo družabno igro Navodila: Navodila ste dobili že včeraj. |
SLOVENŠČINA Kako se pripravim na govorni nastop? Učenci:
|