8. A | 8. B |
ŠPORT (DEKLICE) TEORETIČNI DEL: – dokončajte izpolnjevanje prve tabele in jo ne pozabite poslati; do konca tedna vpisujte športne aktivnosti za ta teden in do takrat na moj mail pošljite še drugo tabelo PRAKTIČNI DEL: – v priponki je igra “Tombola” (navodilo zgoraj izpustite) – doma najdite soigralca in se poskusite v igri “4 v vrsto”; nalogo, ki jo pokrijete s križcem/krogcem, mora opraviti vaš soigralec in obratno, naloga, ki jo morate opraviti vi je tista, ki jo s križcem/krogcem pokrije on – lahko si omislite tudi dodatek, pa za vsako zmago (ko vam 4 v vrsto uspe prej kot ostalim), soigralcem določite še dodatno nalogo po vaši izbiri 😉 Pa obilo zabave 🙂 |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8 2. SKUPINA
https://www.youtube.com/watch?v=uwkJkgLqhPg
Rezanje, vrtanje, zarisovanje, kovičenje, piljenje, tepanje, lotanje, preizkušanje, vijačenje.
https://www.youtube.com/watch?v=pncpPtL7Sg8
|
BIO Naslov: Bolezni dihal in možnosti zdravljenja Z boleznimi dihal se srečujemo vsi, poznamo zdravstvene težave ob obolenjih, preizkusili smo že mnoge načine, kako si lahko sami pomagamo in velikokrat smo zaradi tega obiskali zdravnika. Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 53, poišči informacije na spletu, priročnik z domače knjižne police. Lahko se doma pogovarjate na to temo in gotovo boš slišal kakšen koristen nasvet za pomoč pri obolenjih dihal. Nekaj jih poznaš tudi sam. Oblikuj zapis odgovorov na vprašanja v zvezek.
Pomoč: ogled posnetka na povezavi www.youtube.com/watch?v=sB5XW4exTFE&feature=youtu.be
Nekaj o tem si oglej na povezavi in oblikuj kratek zapis o vsebini posnetka: www.youtube.com/watch?v=NJLXdsO1GBI&feature=youtu.be Odgovore mi posreduj na moj mail (tonka.kladnik@guest.arnes.si) najpozneje do 12. ure v petek. Če potrebuješ pomoč, pošlji vprašanje dopoldne na moj e-naslov. |
BIO Naslov: Bolezni dihal in možnosti zdravljenja Z boleznimi dihal se srečujemo vsi, poznamo zdravstvene težave ob obolenjih, preizkusili smo že mnoge načine, kako si lahko sami pomagamo in velikokrat smo zaradi tega obiskali zdravnika. Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 53, poišči informacije na spletu, priročnik z domače knjižne police. Lahko se doma pogovarjate na to temo in gotovo boš slišal kakšen koristen nasvet za pomoč pri obolenjih dihal. Nekaj jih poznaš tudi sam. Oblikuj zapis odgovorov na vprašanja v zvezek.
Pomoč: ogled posnetka na povezavi www.youtube.com/watch?v=sB5XW4exTFE&feature=youtu.be
Nekaj o tem si oglej na povezavi in oblikuj kratek zapis o vsebini posnetka: www.youtube.com/watch?v=NJLXdsO1GBI&feature=youtu.be Odgovore mi posreduj na moj mail (tonka.kladnik@guest.arnes.si) najpozneje do 12. ure v petek. Če potrebuješ pomoč, pošlji vprašanje dopoldne na moj e-naslov. |
MATEMATIKA 8.R/1.SKUPINA
Danes bomo iskali kroge po stanovanju, na vrtu, po Sloveniji…
Cilja:
− v domačem okolju poiskati predmete v obliki kroga in izračunati obseg in ploščino,
− rešiti nalogo iz vsakdanjega življenja.
Naloge
1. Poišči 3 raznovrstne predmete znotraj ali zunaj stanovanja ali hiše, ki imajo obliko kroga (iz različnih materialov, velikosti…). V zvezek izračunaj obseg in ploščino teh krogov.
2. Če imaš možnost, v snegu nariši čim večji krog (Pomagaj si z dolgo palico, metlo. Poprosi za pomoč brata, sestro, starše…). V zvezek izračunaj obseg in ploščino tega kroga (polmer natančno izmeri ali pa približno oceni, če nimaš daljšega metra).
Na sliki je megalitski krog iz kamnov na Krnu. Zgrajen je bil iz velikih skal, postavljenih v premeru 31,5 metra. Prva slika je dejansko stanje, na drugi pa z vrisanimi krogi.
Vaša 2. stopnička:
1. Kaj meniš, čemu je služil ta krog iz kamnov? Pusti domišljiji prosto pot, ni napačnih odgovorov.
2. Kakšno površino zajema krog iz kamnov iz Krna?
Odgovor natipkajte in pošljite na že znani naslov.
MATEMATIKA 8.R/2.SKUPINA
Danes boste reševali malo bolj praktične naloge.
- Doma ali v njegovi bližnji okolici poiščite tri okrogle predmete, ki imajo različno velike premere (razlika med premeri naj bo vsaj 1 dm, če je mogoče pa še več). Ocenite njihov obseg in ploščino. Izmerite njihov polmer ali premer in izračunajte njihove obsege in ploščine.
- Tloris številnih športnih objektov (stadioni, bazeni…) po svetu je krog. Pobrskajte po spletu in izberite dva. Zapišite njuni imeni in kje se nahajata. Poiščite podatke, kolikšen je njun premer in izračunajte, kolikšno površino pokrivata ali pa podatek, kolikšno površino pokrivata in izračunajte njun premer. Pri računanju uporabi žepno računalo.
Rešitve nalog poslikate in mi jih pošljite.
MATEMATIKA 8.R/3.SKUPINA
V prilogi imate rešitve včerajšnje naloge (NPZ). Preglejte si in me vprašajte, če so kakšne nejasnosti.
Naloge za danes:
- Poišči 3 raznovrstne predmete znotraj ali zunaj stanovanja ali hiše, ki imajo obliko kroga (iz različnih materialov, velikosti…). V zvezek izračunaj obseg in ploščino teh krogov.
- V snegu nariši čim večji krog (pomagaj si z dolgo palico, metlo, bratom, sestro, starši..). V zvezek izračunaj obseg in ploščino tega kroga (polmer natančno izmeri ali pa približno oceni, če nimaš daljšega metra).
- Izračunajte približni obseg in ploščino približnega kroga, ki so ga sestavili na posnetku https://recordsetter.com/world-record/largest-hug-circle/49110?autoplay=false
Rezultate naloge 3 natipkajte in pošljite na lucija.korosec@guest.arnes.si 26.3. 2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišiteIme Priimek 7dn 26.3.2020 (na primer Lucija Strmčnik 7dn 23.3.2020).
SLOVENŠČINA 8. razred 1. skupina
TEMA: TVORBA NEUMETNOSTNEGA BESEDILA – OPIS POSTOPKA
Opisal/a boš delovni postopek (namigi – izdelava kakšnega predmeta, postopek kakšnega opravila …):
- najprej skrbno izberi postopek, ki ga boš opisal ;
- potem si izdelaj miselni vzorec, v katerem bom zapisl/a ključne podatke, s pomočjo katerih boš tvoril/a opis postopka – potrebne sestavine, pripomočki … Pri tem pazi na posamezne korake, ki vodijo k točno določenemu cilju, zato si sledijo v točno določenem vrstnem redu;
- tako pripravljen miselni vzorec zapišeš kot besedila – opis postopka. Pazi, da uporabljaš glagoje v sedanjiku. Lahko uporabiš 1. osebo množine, npr. Glagoli so lahko tudi 2. osebi ednine v velelnem naklonu, npr. upogneš, v 3. osebi množine jih bolj redko rabimo, npr. upognejo. Pri pisanju besedila pazi, da ne ponavljaš istih glagolov.
- Poišči tudi slikovno gradivo, ki ti bo v pomoč pri tvorbi besedila in kasnejši predstavitvi.
Opis postopka mi pošlji, da pregledam.
Tako pripravljen opis postopka boš predstavil v govornem nastopu, zato se potrudi.
SLOVENŠČINA 8. razred 2. skupina
Tema – Ivan Tavčar: Tržačan
V berilu poišči kratko pripoved Ivana Tavčarja Tržačan (uporabi abecedno ali stvarno kazalo!) in jo preberi. V zvezek pod književnost si napiši naslov in prepiši razlago vseh besed, ki jih imaš ob besedilu. Izpiši si še besede ali besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro in s pomočjo spletnega slovarja SSKJ (Fran.si) zapiši njihov pomen.
Uspešno delo!
SLOVENŠČINA 8. razred 3. skupina
Tema: Ivan Tavčar, Tržačan
V berilu poišči zgodbo Tržačan in jo preberi.
V zvezek si prepiši razlago vseh besed, ki jo imaš ob besedilu.
Izpiši si še besede/ besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro in
s pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihov pomen.
TJA 8/1
TJA 8/2
SUPERSTITIONS
Read the questions, then write a short text where you express your opinion. Do not answer the questions, use them as ideas for your writing.
Mind the spelling, word order. Use the present simple.
Use phrases to express opinion ( I think, I don’t think, I believe, People in Slovenia believe…).
Ne odgovarjaj direktno na vprašanja, naj ti služijo kot iztočnice. Pisni sestavek napiši v Word-u , dokument poimenuj Superstitions_Ime_priimek (npr. Superstitions_Adela_Krois) in ga naloži/prenesi v skupno mapo: https://1drv.ms/u/s!Aj9Ph4QLjmDYhEs42YmkdCt7VhzR?e=noiFI8 (če ti bo uspelo) ali pa ga pošlji po e-mailu.
_____________________________________________________________________________
1 What comes to your mind when you hear the word superstition?
2 What superstition do you know? Which ones do you believe in?
3 Do you believe that some numbers, days or dates are lucky or unlucky?
4 Do any animals or insects bring good or bad luck?
5 Are any colours lucky or unlucky?
6 Would you change your phone number or home address to avoid ‘bad numbers’?
7 Do you believe that some materials are lucky/unlucky (such as gold, silk, etc.)?
8 Would you change your name if you heard your name was unlucky?
TJA 8/3
1.) Vadenje: Will Future
DZ/49, nal. 4. Pošlji rešitve na moj mail.
2.) Kviz: Kahoot!
Na telefonu ali računalniku pojdi na kahoot.it. Vtipkaj PIN: 0872699 in se prijavi s svojim imenom in začetnico priimka (npr. MatejaT). Rešuj kviz. Lahko rešuješ večkrat, vendar se moraš prijavit z novim imenom (prvotnemu imenu dodaj številko, npr. Mateja T1).