ŠPO
Naravne oblike gibanja. |
CILJI: · Sproščeno izvajajo naravne oblike gibanja. · Zadovoljijo potrebo po gibanju. · Razvijajo koordinacijo celega telesa. · Ustrezno ravnajo z različni športnimi pripomočki. (prosta izbira)
ü AKTIVNOSTI: Čim več se gibaj v naravi. Obišči bližji gozd, opazuj spremembe, raziskuj, Glede na razmere lahko naredi sneženega moža-J Če vreme ne dopušča gibanja v naravi naredi vaje otroške joge-PRILOGA
|
GUM Pesem: POTOČEK
|
CILJI: · Naučijo se pesem in jo doživeto pojejo.
ü AKTIVNOSTI S pomočjo posnetka, ki je v prilogi se nauči pesem Potoček. Najbolje bo, da uporabiš metodo pripevanja. Pesem večkrat poslušaj in poskušaj zraven zapeti. V zvezek za GUM napiši naslov pesmi POTOČEK in ilustriraj vsebino pesmi. Izbrano pesmico zapoj staršem. Če imaš možnost, mi pošlji posnetek. |
MAT Velikostni odnosi |
CILJI: · Štejejo, zapišejo in berejo števila do 15. · Primerjajo števila po velikosti. · Uredijo po velikosti množico naravnih števil do 15.
ü AKTIVNOSTI: V delovnem zvezku Novi prijatelji – matematika 3. del reši stran 7. |
SLJ Opismenjevanje. Nova črka R. |
CILJI: · Pravilno izgovarjajo glas R in ga zapišejo z veliko tiskano črko R po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. · Pri pisanju upoštevajo in utrjujejo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala.
ü AKTINOSTI: V zvezek vadi zapis črke. Poveži jo z samoglasniki A, E, I, O, U. Nove zloge, besede zapiši. Beri slikopis * na strani 33. |
ZANIMIVO, IZZIVI SLETNA STRAN ZA DODATNE VAJE, IGRE…. Izbiraj naloge, ki so ti zanimive in ki jih lahko sam rešuješ. Sporoči nazaj katere so ti všeč in kako si uspešen. KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821
BRANJ MALO DRUGAČE..
|
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |
|
VAJA DELA MOJSTRA Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si Ko se vrnemo v šolske klopi, bova naloge pregledali. |
ANGLEŠČINA
Tema: Štejemo: koliko je predmetov
Cilji: ponovitev besedišča za barve in števila
Pozdravna pesmica:
Učenci sami zapojejo pesmico:
1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!
PESMICA: SEVEN STEPS
Ob pesmici zapleši in povabi koga od družinskih članov, da se ti pridruži.
PESMICA: 10 LITTLE DINOSAURS
Pesmico poslušaj.
POIMENUJ ŠTEVILA
V zvezku nariši števila od 1 do 10. Vsako število naj bo druge barve.
Števila poskusi poimenovati. Poimenuj tudi barvo.
It ‘ s blue five. It’s pink one.
Interaktivna vaja: NUMBERS
Poslušaj in klikni na ustrezno številko.
Interaktivna vaja: FIND THE WAY
Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.
Napiši mi katero besedico NAJTEŽJE in katero NAJLAŽJE prepoznaš.
Poskusi najti še kakšno pesmico o številih.
ZA ODPIRANJE SPLETNIH NASLOVOV:
na tipkovnici hkrati stisneš tipko Ctrl in klikneš na odebeljen zapis pesmice oz. vaje!