MAT GEOMETRIJSKA TELESA
Navodila za delo:
- 1. V zvezek napiši naslov in prepiši spodnje besedilo.
GEOMETRIJSKA TELESA
Geometrijska telesa lahko otipaš, obračaš in opazuješ, saj imajo mejne ploskve.
Poznamo: kvader, kocko, valj, kroglo, stožec in piramido. Delimo jih na oglata in okrogla
geometrijska telesa.
Oglata so: kvader, kocka in piramida.
Okrogla so: krogla, valj in stožec.
Tam, kjer se stikata dve mejni ploskvi je rob.
Tam, kjer se stikajo tri robovi pa oglišče.
Nariši skico:
2. Reši naloge na spletni matematiki.
3. Neobvezno! Če želiš, naredi nekaj nalog na spodnji povezavi.
https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/GEOM_T_1R/SKUPNO.htm
Prosim, napiši mi, če si katero od neobveznih nalog rešil in kako ti je šlo.
———————————————————————————————————————————-
SLJ GOVORNI NASTOP – OPIS POTI
Od doma do šole ali Od doma do sorodnikov
Navodila:
1. Izberi si pot eno od zgoraj predlaganih poti.
2. Naredi si miselni vzorec poti.
3. Ob vzorcu opisuj pot.
(Poslušajo naj te: mama ali oče ali starejši brat oz. sestra).
Za starše (tudi danes) dodajam merila – VREDNOTENJE GOVORNEGA NASTOPA, ki jih lahko uporabijo pri tvojem opazovanju. Če želite, označite kvadratke pri trditvah, ki veljajo za govorni nastop vašega otroka.
Primerna drža telesa. | |
Neprimerna drža telesa. | |
Predstavil je temo in naredil kratek uvod. | |
Ni predstavil teme, ni naredil uvoda. | |
Govoril je razločno. | |
Govoril je nerazločno. | |
Govoril je dovolj glasno. | |
Govoril je tiho. | |
Gledal je poslušalca. | |
Ni gledal poslušalca. | |
Nastop je bil prepričljiv. | |
Nastop ni bil prepričljiv. | |
Je tekoče pripovedoval. | |
Pripovedoval je z krajšimi premori. | |
Opis je bil vsebinsko zanimiv. | |
Opis je bil vsebinsko nezanimiv. | |
Nastop je bil dober v celoti. |
Z nekaj povedi, mi učenci ali straši zapišite, kako ste se izkazali v samostojnem opisovanju poti.
————————————————————————————————————————————————————————-
LUM
KIPARSTVO: Oblikovanje snežne figure iz snega
Iz snega oblikuj sneženega moža ali sneženo deklico. Uporabi tudi ostale naravne materiale, ki jih najdeš v bližini (razne veje, kamenje, storže,..)
ali
RISANJE S FLOMASTRI: Igra na snegu
S flomastri nariši, kar si včeraj počel na snegu. Da bo risba bolj bogata, narisane oblike obogati s teksturami.(pike, različne črte)
ŠPO
IGRE NA SNEGU
Kot včeraj, se tudi danes toplo obuj in obleci. Na snegu se ogrej s hojo, tekom, poskoki,…
Iz snega oblikuj kepe, ki jih mečeš v določen cilj npr.bližnje drevo, sani,…Cilj poskušaj, z določene razdalje, čimvečkrat zadeti. Nalogo otežuj tako, da razdaljo do cilja postoma povečuj.
Nadaljuj z igro na snegu po lastni želji.
ali
MET ŽOGICE V CILJ
Najprej iz časopisnega papirja oblikuj majhno, vendar trdo kepo, lahko jo poviješ tudi s salotejpom.
S pomočjo časopisne žoge razgibaj celo telo.
V stanovanju, kjer boš telovadil, poišči predmet, ki ga boš poskušal z določene razdalje čimvečkrat zadeti. (npr.kljuka na vratih, sredina mize, sedalo stola,…) Nalogo otežuj tako, da razdaljo do cilja postopoma povečuj.
Prosim, da mi poročilo o opravljenih nalogah pošljete najkasneje do sobote do 15. ure.
Lep konec tedna vam želim in ostanite zdravi!
Učiteljica Petra Fidler