4. A | 4. B |
ŠPORT Cilji: Učenec razvija hitrost, odrivno moč, sposobnost hitrega reagiranja ter pridobiva izkušnje v hitrih tekih in skokih. Tema: Skakalni poligon Navodilo za delo: Lahkotno teci 3 minute na različne načine – hopsanje, nizki in visoki skiping, tek naprej in nazaj, stransko… Če je lepo vreme, si lahko poligon narediš zunaj, sicer si ga naredi v stanovanju:
Bodi pozoren na varnost, da ne pride do poškodbe. Glede na to, da je danes zunaj prava zimska idila, pa lahko namesto skakalnega poligona uživaš kar na snegu. Pomembno je le, da se gibaš vsaj 45 minut. |
ŠPORT Skakalni poligon Učenec:
Ideje: V naravi lahko poskakuješ iz kamna na kamen, od storža do storža, s štora na štor, preskakuješ hlode z enonožnim ali sonožnim odrivom, skočiš na štor, skočiš sonožno z njega… Bodi pozoren na varnost, da ne pride do poškodbe. Glede na to, da je te dni zunaj prava zimska idila, lahko namesto skakalnega poligona uživaš kar na snegu. Pomembno je le, da se gibaš vsaj 45 minut. |
SLOVENŠČINA Cilji: Učenec spozna strategije za pripravo na govorni nastop. Pripravi računalniško predstavitev, kartončke ali plakat za pomoč pri predstavitvi poklica. Vadi govorni nastop ob izdelanih pripomočkih. Tema: Kako predstavimo svoje poklicne načrte? Navodilo za delo: Če še nisi dokončal plakata, miselnega vzorca, kartončkov ali računalniške predstavitve za opis poklica, je zdaj čas, da to dokončaš. Ko imaš pripomočke za predstavitev končane, večkrat povadi svoj govorni nastop. Pozoren bodi na to, da:
Ta govorni nastop bo v prihodnje tudi ocenjen, zato se še posebej potrudi. Povadi večkrat, enkrat ne bo dovolj. Bolj zabavno bo, če boš vadil-a pred ogledalom. |
SLOVENŠČINA Kako se pripravimo na govorni nastop Učenci:
Pripravil-a se boš na govorni nastop. V veliko pomoč ti je lahko besedilo na strani 62.
Zapis predstavitve tvojega poklica mi torej pošlji do ponedeljka, 30. 3. 2020 na moj mail. Pregledala ti ga bom in ti svetovala, če boš moral-a še kaj spremeniti ali pa odobrila, da začneš pripravljati pripomočke za predstavitev (plakat, kartončke, računalniško predstavitev…)
https://www.youtube.com/watch?v=U2hueCNM5E4 Pripomočke za predstavitev (plakat, kartončke, računalniško predstavitev…) boš začel-a pripravljati naslednji teden. |
MATEMATIKA Cilji: Učenec utrjuje znanje – pisno sešteva in odšteva naravna števila do 10 000, uporabi računske operacije pri reševanju matematičnih problemov. Tema: Ponavljamo in utrjujemo Navodilo za delo: Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na straneh 67 in 69. Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev. |
MATEMATIKA Pisno deljenje – besedilne naloge Učenci:
Reši SDZ 3 stran 80 in stran 83. |
DRUŽBA Cilji: Učenec se seznani z nekaterimi pojmi, tujkami. Ve, kako lahko ravna ob nastali situaciji. Se zaveda medsebojne odvisnosti in pomembnosti, da se vsi držimo predpisanega. Razvija socialne kompetence. Tema: Tudi mi lahko sodelujemo v zgodbi o koronavirusu Navodila: Prejšnjo uro družbe (v sredo) si narisal-a model virusa in na črte napisal-a ključne besede. Danes miselni vzorec dopolni s pomembnimi podatki. Pomembne podatke najdeš v besedilu, ki si ga prebral-a, lahko pa dodaš še kaj, saj je informacij v medijih zelo veliko. Če se ti zdi kaj posebej pomembno in zanimivo, lahko dodaš v miselni vzorec. |
DRUŽBA Tudi mi lahko sodelujemo – boj proti virusu Učenci:
Pomembne podatke najdeš v besedilu, ki si ga prebral-a, lahko pa dodaš še kaj, saj je informacij v medijih zelo veliko. Če se ti zdi kaj posebej pomembno in zanimivo, lahko dodaš v miselni vzorec. |
ŠPORT (NIP)
Za učence Neobveznega izbirnega predmeta ŠPORT vam danes pošiljam svojo priredbo igre Kače in lestve. Malo športno sem jo “obarvala” 🙂 Upam, da bo otrokom všeč, če se vam zdi ok, jo pa mogoče porabite še za kakšno uro ŠPO, da pride še do ostalih vaših učencev.
Problem je sicer, da jo je potrebno sprintati, pa ne vem, če imajo vsi to možnost. Mogoče pripišete, da se naj poigrajo tisti, ki si jo bodo lahko pripravili. Potrebno je sprintati dva lista in ju zlepiti. Predloga zanjo kot je v “originalu”, je prevelika za printanje, saj sem jo narisala na karton.
Če je še kakšno vprašanje, pripomba, pa kar javite.
Želim vam lep in sproščujoč vikend!
Pravila za igro KAČE IN LESTVE
NEMŠČINA (NIP)
Navodilo za delo:
Zaključujemo dve veliki poglavji, to sta: SCHULE und SPIELSACHEN. >>> SCHULE UND SPIELSACHEN, 27. 3. 2020
Tvoja naloga danes je, da rešiš učni list (priloga). List si natisni, reši in prilepi v zvezek.
Če nimaš možnosti tiskanja, v zvezek zapiši naslov, ki je na učnem listu in napiši samo rešitve v zvezek. Mojih navodil ne rabiš prepisovati. Zapiši številko naloge in kar naloga zahteva. Pomagaj si z zvezkom. Natančno si preberi navodila.
Rešen list mi pošlji v pregled do torka, 31. 3. 2020.