2. A | 2. B |
SLOVENSKI JEZIK PRIMERJAMO LASTNOSTI – STOPNJEVANJE PRIDEVNIKA Cilji: • Utrjujejo stopnjevanje pridevnikov. • Tvorijo povedi iz danih besed. • Zapišejo povedi in upoštevajo veliko začetnico in končno ločilo. • Pazijo na čitljivost, estetskost in pravilnost zapisa. Naloga: • Primerjaj tri različno dolge barvice. Primerjaj jih. Opiši njihove lastnosti. • Vajo ponovi še z različno dolgimi vrvicami, trakovi,… • Obišči stran v deželi lilibi: https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2SDZSLO2&pages=32-33 • Preberi naloge. • Povedi iz strani 33 zapiši v zvezek. PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA Cilji: • Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami. • Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami. Naloga: • Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek. • Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo. |
SLOVENSKI JEZIK PRIMERJAMO LASTNOSTI – STOPNJEVANJE PRIDEVNIKA Cilji: • Utrjujejo stopnjevanje pridevnikov. • Tvorijo povedi iz danih besed. • Zapišejo povedi in upoštevajo veliko začetnico in končno ločilo. • Pazijo na čitljivost, estetskost in pravilnost zapisa. Naloga: • Primerjaj tri različno dolge barvice. Primerjaj jih. Opiši njihove lastnosti. • Vajo ponovi še z različno dolgimi vrvicami, trakovi,… • Obišči stran v deželi lilibi: https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2SDZSLO2&pages=32-33 • Preberi naloge. • Povedi iz strani 33 zapiši v zvezek. PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA Cilji: • Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami. • Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami. Naloga: • Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek. • Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo.
|
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DE + D = DE Cilji: • Sešteva dvomestna števila do 100, vključno s številom 0. Naloga: • Poljubnemu dvomestnemu številu prištej desetice. Primer: • Naredi nekaj primerov. Lahko si pomagaš s konkretnim materialom (zobotrebec = desetica, fižolčki/kamenčki = enice). • Primere zapiši in nariši v zvezek. • Vzemi stotični kvadrat in račune ponazori s premikanjem po stotičnem kvadratu. Kaj ugotoviš? • Reši naloge v SDZ 3/ stran 5,6. |
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DE + D = DE Cilji: • Sešteva dvomestna števila do 100, vključno s številom 0. Naloga: • Poljubnemu dvomestnemu številu prištej desetice. Primer: • Naredi nekaj primerov. Lahko si pomagaš s konkretnim materialom (zobotrebec = desetica, fižolčki/kamenčki = enice). • Primere zapiši in nariši v zvezek. • Vzemi stotični kvadrat in račune ponazori s premikanjem po stotičnem kvadratu. Kaj ugotoviš? • Reši naloge v SDZ 3/ stran 5,6.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA SKRBIM ZA OKOLJE Cilji: • Spoznavajo, da v vsakdanjem življenju nastajajo odpadki. • Znajo opisati, kako sami in drugi vplivajo na naravo. • Znajo pojasniti, kako sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živijo. Naloga: • Na kaj pomisliš ob besedni zvezi SKRBIM ZA OKOLJE. • Pogovori se s starši o ločevanju odpadkov pri vas doma. • Kaj so odpadki? • Kje nastanejo? • Kam odlagamo odpadke? • Zakaj jih odlagamo v zabojnike? • Zakaj odpadke zbiramo ločeno? • Kaj spada med organske odpadke? • Kateri odpadki sodijo med nevarne odpadke? • Kam sodijo prazni deodoranti, stara zdravila, baterije, laki …? • Zakaj jih uvrščamo med nevarne odpadke? • Kako so označene nevarne lastnosti snovi na embalaži? • V zvezek nariši tri zabojnike: embalaža, mešani odpadki, biološki odpadki • Iz reklamnih letakov izreži sličice in jih prilepi okoli ustreznega zabojnika. Kam boš odložil odpadek, ko izdelek porabiš? • Poglej in preberi o skrbi za okolje še v učbeniku, stran 64. |
SPOZNAVANJE OKOLJA SKRBIM ZA OKOLJE Cilji: • Spoznavajo, da v vsakdanjem življenju nastajajo odpadki. • Znajo opisati, kako sami in drugi vplivajo na naravo. • Znajo pojasniti, kako sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živijo. Naloga: • Na kaj pomisliš ob besedni zvezi SKRBIM ZA OKOLJE. • Pogovori se s starši o ločevanju odpadkov pri vas doma. • Kaj so odpadki? • Kje nastanejo? • Kam odlagamo odpadke? • Zakaj jih odlagamo v zabojnike? • Zakaj odpadke zbiramo ločeno? • Kaj spada med organske odpadke? • Kateri odpadki sodijo med nevarne odpadke? • Kam sodijo prazni deodoranti, stara zdravila, baterije, laki …? • Zakaj jih uvrščamo med nevarne odpadke? • Kako so označene nevarne lastnosti snovi na embalaži? • V zvezek nariši tri zabojnike: embalaža, mešani odpadki, biološki odpadki • Iz reklamnih letakov izreži sličice in jih prilepi okoli ustreznega zabojnika. Kam boš odložil odpadek, ko izdelek porabiš? • Poglej in preberi o skrbi za okolje še v učbeniku, stran 64.
|
ŠPORT VAJE ZA RAVNOTEŽJE Cilji: • Izvajajo vaje, s katerimi izboljšujejo nadzor nad telesom. • Razvijajo ravnotežje. • Navajajo se na delo v paru. • Poslušajo in upoštevajo navodila. Naloga: • Gimnastične vaje. Lahko si pomagaš s sličicami oziroma vajami iz preteklih nalog. • Poišči ravnotežje v različnih položajih (na eni nogi, zadnjici, trebuhu, hrbtu,…). • V pomoč so ti lahko tudi vaje https://kinaction.eu/vadba-za-ravnotezje/ • UŽIVAJ. • Po končanem gibanju si ne pozabi umiti rok in popiti kozarec vode. |
ŠPORT VAJE ZA RAVNOTEŽJE Cilji: • Izvajajo vaje, s katerimi izboljšujejo nadzor nad telesom. • Razvijajo ravnotežje. • Navajajo se na delo v paru. • Poslušajo in upoštevajo navodila. Naloga: • Gimnastične vaje. Lahko si pomagaš s sličicami oziroma vajami iz preteklih nalog. • Poišči ravnotežje v različnih položajih (na eni nogi, zadnjici, trebuhu, hrbtu,…). • V pomoč so ti lahko tudi vaje https://kinaction.eu/vadba-za-ravnotezje/ • UŽIVAJ. • Po končanem gibanju si ne pozabi umiti rok in popiti kozarec vode. |
TJA Tema: Iščemo rime o živalih Cilji: ponovitev besedišča za živali utrjevanje naučenega besedišča Gibalna pesmica: BABY SHARK DANCE Iščimo RIME V zvezek si nariši spodnjo tabelsko sliko. Živali poimenuj in poskusi »prebrati« rime. |