8. A | 8. B |
ZGO TEMA: Ilirske province Ob pomoči učbenika str. 67, 79 in 80 dokončajo učno-delovni list z naslovom Ilirske province katerega najdejo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4433 ter rešijo interaktivno nalogo z naslovom Ilirske province. Oboje se nahaja pod 4. poglavjem. |
ZGO TEMA: Ilirske province Ob pomoči učbenika str. 67, 79 in 80 dokončajo učno-delovni list z naslovom Ilirske province katerega najdejo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4433 ter rešijo interaktivno nalogo z naslovom Ilirske province. Oboje se nahaja pod 4. poglavjem. |
FIZIKA
Tema: Zakon o vzajemnem učinku (3. Newtonov zakon)
Oglej si vsebino na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index.html . V zvezek prepiši okvirček, kjer je s krepko napisan 3. Newtonov zakon.
Kakšna je razlika med 1.NZ in 3.NZ? Poglej na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index2.html ali v učbeniku na str. 94,95.
Reši 5. nalog na povezavi in jih sproti pregleduj: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index4.html .
NALOGA: Ko končaš z delom poslikaj zapiske zadnjih treh ur: Sila trenja, Sila upora in Zakon o vzajemnem učinku, in mi jih pošlji na moj e-mail ali na Messenger.
|
FIZIKA
Tema: Zakon o vzajemnem učinku (3. Newtonov zakon)
Oglej si vsebino na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index.html . V zvezek prepiši okvirček, kjer je s krepko napisan 3. Newtonov zakon.
Kakšna je razlika med 1.NZ in 3.NZ? Poglej na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index2.html ali v učbeniku na str. 94,95.
Reši 5. nalog na povezavi in jih sproti pregleduj: https://eucbeniki.sio.si/fizika8/219/index4.html .
NALOGA: Ko končaš z delom poslikaj zapiske zadnjih treh ur: Sila trenja, Sila upora in Zakon o vzajemnem učinku, in mi jih pošlji na moj e-mail ali na Messenger.
|
GUM Prejšnje ure ste spoznali G. Verdija ter opero kot glasbeno scensko delo. Tako kot je v Italiji bil na področju opere cenjen Verdi, tako boste danes spoznali velikega nemškega opernega skladatelja Richarda Wagnerja. Naloge prepiši v zvezek in dopolni s pomočjo učbenika na strani 43.
RICHARD WAGNER 1813 – 1883
Opera je daljše ________________________ delo pri katerem izvajalci ________________________, __________________ in _________________. Lahko pa pomeni tudi _____________________. V Sloveniji imamo dve operni hiši in sicer v ________________________ in ________________________.
Kako imenujemo besedilo za opero?_________________________________ Kako imenujemo avtorja besedila?___________________________________ Kako imenujemo izrazito spevne točke?_______________________________ Kako imenujemo govorjene dele v operi?______________________________
Poveži soustvarjalce operne predstave z opisi njihovih del.
_____ zbor A: imajo plesne točke _____ korepetitor B: vodi orkester _____ orkester C: oblikuje sceno _____ dirigent D: vodi zbor _____ zborovodja E: vodja gledališkega dela _____ režiser F: spremlja soliste in zbor na vajah, ko ni orkestra _____ kostumograf G: izvaja orkestralno spremljavo _____ koreograf H: izvaja zborovske točke _____ plesalci I: priskrbi kostume za nastopajoče na odru _____ scenograf J: oblikuje plesne točke
Richard Wagner je bil _____________ skladatelj, ki ni pisal opere ampak ______________________. V teh delih je skušal združiti več umetnosti: ______________, ______________, _________________ in ___________________. Ukinil je delitev opere na ____________________. Za njegovo glasbeno dogajanje so značilni ___________________.
Kaj so leit motivi?____________________________________________________________ Kdo je pisal librete Wagnerju?___________________________________________________ Kako imenujemo njegovo tetralogijo in iz katerih oper je sestavljena? ____________________________________________________________________________________. Na iRokus izberi samostojni delovni zvezek stran 55. Ob strani imaš znak za poslušanje odlomkov del Richarda Wagnerja. Poslušaj vse skladbe, še posebej pa Poročno koračnico (posnetek 65) in odgovori na vprašanja (vprašanja in odgovore prepiši v zvezek): Kakšna je vrsta glasbe na posnetku: ___________________________________ (vokalna, inštrumentalna, vokalno – inštrumentalna) Kdo izvaja skladbo: _________________________________ (zbor, orkester, orgle, komorni ansambel) Napiši ime in priimek skladatelja ter naslov dela: _________________________ V katerem glasbenem obdobju je nastala skladba: ________________________ (barok, klasicizem, romantika, stari vek) |
ŠPORT (DEKLICE) TEORETIČNI DEL:
PRAKTIČNI DEL:
In to je to, za prvo uro v tem tednu. Seveda pa lahko igro igrate tudi še kak drug dan v tednu, pa zraven mogoče povabite še starše. ŠPORT (DEČKI) Delate po navodili od prejšnjič.
|
KEM 8. a Naslov: Alkalijske kovine Uporabili bomo 2 vira in sicer: učbenik KEM 8 na str. 100 in polovica str. 101 ter i učbenik KEM 8 od str. 166 do 168. Spoznali bomo kovine I. skupine periodnega sistema – ALKALIJSKE KOVINE. Najprej preberi vsebino v obeh pripomočkih, oglej si vmesne slike in tudi posnetke poskusov. Nato odgovori na naslednja vprašanja, napiši odgovore v zvezek in mi jih pošlji v pregled na moj mail do 1. 4. 2020 (12.ura).
V i učbeniku so med vsebino tudi interaktivne naloge. Reši jih. Pa veliko uspeha pri delu. |
BIO 8. b Naslov: ORGANSKI SISTEM KRVNA OBTOČILA Uvod (napiši v zvezek): Ta organski sistem omogoča prenos plinov in hranilnih snovi po krvi do celic. Iz njih pa odnaša odpadne snovi celične oksidacije.
Pomagaj si z učbenikom BIO 8 na straneh 58 in 59. Poišči odgovore na naslednja vprašanja, jih napiši v zvezek ter mi jih posreduj po mailu na pregled.
Reši še nalogo 1 v delovnem zvezku na str. 41. Z opravljenim delom me seznani do 2 . 4. 2020 – dopoldne. Za morebitno pomoč mi piši na mail tonka.kladnik@guest.arnes.si. Uspešno delo ti želim. |
MAT 8/1
Danes bomo utrjevali snov o krogu.
- Najprej rešitve včerajšnje naloge.
krog velik, r = 6 cm; o = 12 π cm, p = 36 π cm2
krog mali, r = 2 cm; o = 4 π cm, p = 4 π cm2
Obseg krožnega kolobarja: o = 12 π cm + 4 π cm = 16 π cm
Ploščina krožnega kolobarja: p = 36 π cm2 – 4 π cm2 = 32 π cm2
- V zvezke napišite naslov Špela se preizkusi
Rešujete naloge v U str. 176. nal. 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10. Rešitve tokrat ni treba pošiljat, dobite pa jutri rešitve poleg navodil za četrtek.
MAT 8/2
Danes boste računali ploščine in obsege sestavljenih likov.
1. Pregledate včerajšnje naloge. Rešitve so v prilogi. Resitve_DN_8r_31_3
2. Izračunaj obseg in ploščino pobarvanega lika.
3. Rešite nalogo: Z2, str. 120, nal. 20.
MAT 8/3
Cilji:
- ponovim znanje o krogu
Uporabljeno gradivo:
- Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8
- e – učbenik Matematika 8
- Uvod: Poglejte si posnetek☺
- Vaja e – učbenik na strani 383 levo https://eucbeniki.sio.si/mat8/838/index3.html . V zvezek rešite zglede 2 (traktor) in 3 (prt).
- Vaja e – učbenik na strani 384 levo in desno https://eucbeniki.sio.si/mat8/838/index4.html. V zvezek rešite vseh 5 zgledov (narišite skice in izračunajte)
Napišite, kako je potekalo vaše reševanje, morebitne težave, vprašanja na lucija.korosec@guest.arnes.si 31.3. 2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišiteIme Priimek 11dn 1.4.2020 (na primer Lucija Strmčnik 11dn 1.4.2020).
NI2
Ker je danes 1. april, prični uro nemščine z ogledom enega zabavnega videa o smeščnih situacijah v šoli: https://www.youtube.com/watch?v=fmd40b3drVY
Sedaj reši naloge v DZ. Vzporedno ali pa na koncu preveri rešitve še v interaktivnem delovnem zvezku na www.irokusplus.si
- DZ, str. 26/2 – 6b in 27/7a-7b
Preverjanje rešitev, poslušanje posnetkov in ogled videoposnetkov pa imaš na razpolago dostop do interaktivnega učbenika in delovnega zvezka. V dopoldanskem času lahko prihaja na serverju zaradi prevelike obremenitve do motenj, zato poskusi kasneje.