6. A | 6. B |
ŠPORT (DEKLICE) Pošiljam vam dve povezavi s kratkima filmčkoma za vadbo (SLOFit izziv #1 in #2). Eden je namenjen vadbi na prostem, drugega lahko izvedete zunaj ali v primeru slabega vremena doma. Za oba rabite le nekaj dobre volje, za enega pa še malo daljšo palico ali metlo 🙂 Navodila za izvedbo so kar v povezavah, teoretičnega dela pa danes NI. Jupijej 🙂 P.s. Izberete si lahko en izziv, tiste, ki imate voljo in možnost, pa naredite oba, saj vam ne bosta vzela veliko časa. Če ne bo šlo v enem dnevu, pa poskusite z njima kak dan, ko ŠPO nimate na urniku. In ker se že kaže sonček… naredite si lepe dneve! Učiteljica Petra ŠPORT (DEČKI)
Delate po navodilih od prejšnjič.
|
GUM
Tema: Predstavitev govornega nastopa Najprej mi pošljite vsi govorni nastop. Vsakemu posamezniku ga pregledam in odgovorim kaj naj popravi, spremeni, doda. Ko vam napišem, da je besedilo dobro, naredite predstavitev po naslednjih navodilih:
Pri tem se zelo potrudite, ker bo to vaša ocena pri glasbeni umetnosti. |
TJA Vadenje DZ/ 48, nal. 1, 2, 4, 6 (pošlji rešitve).
|
NARAVOSLOVJE Zgradba cveta Zapuščamo svet snovi in prehajamo na razmnoževanje rastlin. Danes boste spoznali osnovno zgradbo cveta. Cvetovi so spolni organi rastlin in omogočajo spolno razmnoževanje. V zvezek zapiši naslov Spolno razmnoževanje semenk ter prepiši in reši učni list. >>> nar6cvet Pred tem moraš ven, da nabereš nekaj cvetov (breskev, trobentica, narcisa ali zvonček ter drugih rastlin). Če tega ne moreš varno storiti, si pomagaj s slikami, ki jih prilagam v priponki (čeprav je gibanje v naravi blizu doma še vedno potrebno in zaželjeno). |
MATEMATIKA Danes boste utrjevali znanje o kocki in kvadru.
Ostale naloge niso rešene, ampak jih rešujete samostojno. Rešitve teh nalog poslikate in mi jih pošljete do četrtka, 2.4., do 18.00. Če ima kdo pri tem težave, naj mi sporoči, da mu pomagam. Rešujete 40 min, tudi če ne rešite vsega.
|
MATEMATIKA Danes se bomo naučili, kako se izračuna površina kvadra.
Naloga je bila problemska. Kocka je bila brez pokrova, pa še rob ni bil podan. Kako ste se spopadli s to nalogo? Lahko ste si izbrali rob kocke. Ko ste premislili, koliko ploskev ima ta škatla, ste ugotovili, da samo 5, saj nima pokrova. Izračunali ste ploščino ene ploskve, ki ste jo potem pomnožili s 5. Npr. če bi imeli škatlo z robom 2 dm, bi izračunali p = 2 ∙ 2 in dobili 4 dm2. To bi pomnožili s 5 in dobili 4 ∙ 5 dm2 = 20 dm2 = 0,2 m2
Najprej narišite skico kvadra. Narišite še mrežo kvadra z robovi a = 5 cm, b = 3 cm in c = 2 cm. Na mreži označite robove kvadra. (Za pomoč imaš narisano skico). Površina kvadra je enaka vsoti ploščin vseh ploskev, ki sestavljajo njeno mrežo. Torej je enaka ploščini mreže kvadra in jo merimo v kvadratnih enotah. Kvader ima 6 ploskev, od katerih sta po dve in dve skladni, torej bomo morali izračunati velikosti treh različnih ploskev.
Pri računanju imaš tri možnosti:
P = 2 ∙ (p1 + p2 + p3)
Poglej si še rešen primer 3 v učbeniku na strani 153. Lahko si pogledaš tudi prikaz v e-učbeniku https://eucbeniki.sio.si/matematika6/542/index1.html Naloga: Reši nalogo U str. 155, nal. 20. Danes ni potrebno pošiljat rešitve naloge. Poslali jo boste jutri, skupaj s četrtkovo nalogo. |
SLJ Tema: Sklanjanje osebnega zaimka Pred reševanjem današnjih nalog iz svojega zvezka ponovi OSEBNI ZAIMEK (OSEBO IN ŠTEVILO). V DZ poišči 15. enoto “Simon ji ga je dal” in na str. 28 reši 1. in 2. nalogo. Pred reševanjem 3. naloge ponovi imena sklonov in vprašalnice. Na str. 29 reši še 4. nalogo in definicijo prepiši v zvezek. Če imaš težave z reševanjem, mi sporoči.
|
SLJ TEMA: SKLANJANJE OSEBNEGA ZAIMKA V delovnem zvezku 1. del odpri 15. enoto SIMON JI GA JE DAL ZANJE Pred reševanjem nalog poišči v svojem zvezku zapiske o osebnem zaimku. Osebne zaimke tudi ponovi. V delovnem zvezku nadaljuj z reševanjem 1. in 2. naloge na strani 28. Pred reševanjem 3. naloge ponovi imena sklonov in njihove vprašalnice. Potem reši 3. nalogo na strani 28 in 29. V 4. nalogi dopolni nepopolno poved. V zvezek (pod jezikovni pouk) zapiši naslov SKLANJANJE OSEBNEGA ZAIMKA in prepiši 4. nalogo. ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE. ČE TI BO KATERA IZMED NALOG DELALA TEŽAVE, ME VPRAŠAJ. |
GEO tematika: ZEMLjEVIDI – 2. del. Učenci so dobili navodila po e pošti. Uporabiti morajo učbenik in zvezek ter odgovoriti na nekaj vprašanj in narisati nekaj kartografskih znakov. |
TJA Learning languages
2. ______________________ is important/interesting for me because ___________________ (tvoje mnenje). DZ 44/1, 2, 3, 4, 5: reši naloge Ko končaš, preglej svoje rešitve. |